Imam neka pitanja za servisere tng, naime imam xantiju 1.8 sa 66kw i u njoj je plin koji mi ne radi tj trza kad se vozi. Isao sam kod majstora na dijagnostiku isti mi je rekao da mi je jedna dizna neispravna,a da je druga isto u jako losem stanju. Posto meni istice atest mora da se menja boca i ventil, na dijagnostici mi je jos majstor rekao da i isparivac ne daje dovoljan pritisak, verovatno je zreo za remont i on. Kod mene su dizne MED crne sa zelenim kapicama, isparivac je lovatov, ecu plinski je LANDI. U razgovoru sa nekolicinom majstora kako bi mogao da sredim i zamenim dizne, zamene membrane na isparivacu dosta njih mi je reklo da su te MED dizne jako skupe jedan mi je rekao da su dizne po komadu 65-80 eura, ali posto one idu sve 4 to bi bilo oko 300 eura za mene mnogo.
Pitam jel mogu da se stave neke druge dizne da se sredi postojeci isparivac, dosta njih nece to da radi kazu ako hoces novo dodji ako ne ne moras. Ja sam za varijantu da uradim sve novo samo cevi bakarne da ostanu postojece da se sve zameni sa novim i da nastavim da vozim na plin kao i pre. Citao sam raznorazne teme vezano za sekvent plin i slicno, ima raznih iskustava, ono sto mene zanima je sledece koja kombinacija bi bila najbolja da se ugradi kod mene u auto?
Preporucuju mi ljudi kod kojih je ugradjen STAG 4, valtek dizne, tomaseto isparivac da su zadovoljni sa time i da nisu imali nikakvih vecih problema sa njima. Moze li to i kod mene u auto da se ugradi, i jel bi cena bila 400 eura ili bi to kostalo malo manje? Ili mozda postoji neka nova bolja varijanta koja bi bila dobra za ugradnju, inace da napomenem da je motor Euro 2 ako i to ima veze sa ugradnjom. Inace prelazim oko 10000 km godisnje, a auto planiram da vozim jos mozda nekih 5 godina, jer sam zadovoljan sa njime jako. Pa svaki savet, sugestija su dobro dosli.
Pitam jel mogu da se stave neke druge dizne da se sredi postojeci isparivac, dosta njih nece to da radi kazu ako hoces novo dodji ako ne ne moras. Ja sam za varijantu da uradim sve novo samo cevi bakarne da ostanu postojece da se sve zameni sa novim i da nastavim da vozim na plin kao i pre. Citao sam raznorazne teme vezano za sekvent plin i slicno, ima raznih iskustava, ono sto mene zanima je sledece koja kombinacija bi bila najbolja da se ugradi kod mene u auto?
Preporucuju mi ljudi kod kojih je ugradjen STAG 4, valtek dizne, tomaseto isparivac da su zadovoljni sa time i da nisu imali nikakvih vecih problema sa njima. Moze li to i kod mene u auto da se ugradi, i jel bi cena bila 400 eura ili bi to kostalo malo manje? Ili mozda postoji neka nova bolja varijanta koja bi bila dobra za ugradnju, inace da napomenem da je motor Euro 2 ako i to ima veze sa ugradnjom. Inace prelazim oko 10000 km godisnje, a auto planiram da vozim jos mozda nekih 5 godina, jer sam zadovoljan sa njime jako. Pa svaki savet, sugestija su dobro dosli.
Comment