Uredjaj E-GAS http://www.e-gasweb.com ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by zverko
    Izvinjavam se za off ali jednostavno moram da kazem svoje misljenje o ovome sto je Dora napisao.

    Kao i u svakom poslu tako i u poslu sa gasom postoji nezdrava konkurencija. kapiram da je Dora naj skuplji samo iz razloga zato sto je majstor ali u pravom smislu reci. Moj matori ima obicaj da kaze da bi voleo da svi kljucari budu u jednoj ulici pa da se pokaze ko je ko posto je i on naj jaci sa cenama u gradu. zato majstore Dora samo teraj kako ti
    To da li sam majstor ili ne će reći drugi ali i ja mislim da sam majstor
    No pojenta je u tome da nisam najskuplji i to je ono što mene lično žulja i to sam objašnjavao ali nije zgoreg da se ponovi.
    Kad neko zove i pita za cenu ja kažem cenu i da ugradjujem Lovato. Kad pitaju druge sa manjom cenom i oni ugradjuju Lovato al u duminama.
    E sad ide tužna priča, na razlici u materijalu on uzme više za ruke a mene nabedjuju da sam najskuplji.
    Normalno, dok to objasniš od bika je davno nastao Vo.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      ja mislim da je bilo kakvo objasnjavanje suvisno jer onda uvek ispadne kao se ti sada nesto kao pravdas. cena je ta i ti stojis iza svog rada. ja imam obicaj da kezem musteriji da ima jeftinije i dam mu i kontakt ali mu isto tako napomenem da mi ne dolazi posle da ispravljam brljotine tog nazovi majstora a obicno to tako i bude pa posle ja moram da vadim trnje iz p***e.
      poz.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        Back to topic?Zna li neko do koje snage ide E Gas sekvencijalni na 4 klipa,treba mi nesto oko 200kw za pocetak

        Comment

        • srle1
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 320
          • Beograd

          #19
          I na kraju: kol'ko košta e-gas za motore do 100 kw?
          Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #20
            A da ga pitate putem PP-a ?

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Ako je bas tajna =]

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #22
                Originally posted by Dren
                A da ga pitate putem PP-a ?
                A zašto preko PP-a?
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #23
                  Ma ne zbog tajne, nego sto svaka konkretna kombinacija za svaki konkretan auto moze biti razlicita, pa bi se moglo desiti da se nakupi 10 strana pitanja i odgovora, za svaki auto ponaosob...

                  Nekako mi je normalno da se pitanje konkretne ponude za konkretan auto obavlja "u 4 oka", kao npr. telefonom i sl...

                  Mada mi ne smeta da bude i javno... Pa da mogu "cinkati" poreskoj...

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Ovako:

                    - 4 cilindra za snage motora do 170 kW, u zavisnosti od tipa rezervoara 850-1000E

                    - 5 i 6 cilindara za snage motora do 170 kW, 1300 - 1400E

                    - 8 cilindara za snage motora do 250 kW, 1600-2000E


                    doplata za motore jace od 170 kW (4,5 i 6 cil) je 200E.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • drma
                      CBC Član
                      • 14.02.2006
                      • 10
                      • beograd-novi pazar

                      #25
                      da li se moze uredjaj e@gas ugraditi u mazdu 626 2.2i '91 godiste kod rasica posto sam za petak zakazao ugradnju kod njih?

                      unapred hvala

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #26
                        i zakazao si na pravom mestu
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #27
                          Nema razloga da ne moze... Posalji pm IvanT ovde pa ga licno pitaj... On je gazda...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #28
                            Moze naravno da se ugradi, samo je pitanje isplativosti ugradnje u auto tih godina.
                            Da me ne shvatish pogresno, ali dati blizu 1kE za auto star 15 godina je po meni totalni promasaj, jedino ako ne planiras da ga vozis jos toliko. Sistem sa lambda kontrolom je "puna kapa" za taj automobil, ako mu je sonda ispravna i ako zelis da imas nesto bolje.

                            Naravno, ako zelis najbolje, onda je tu sekvencijalni sistem.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #29
                              Ivane, jel taj e-gas ima samo sekvencionalni sistem u ponudi ili ima i ostale, lambda kontrol, karburator... Koliko je on jeftiniji od lovata, konkretno u krajnoj ceni za onoga ko hoce da ugradi? Pozdrav!
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #30
                                E-gas proizvodi iskljucivo sekvencijalne sisteme.
                                Retka su trzista gde se jos uvek isporucuju sistemi za karburatorska vozila, pa cak i venturi sa lambda kontrolom. U zapadnoj Evropi se prakticno takvi uredjaji vise ne ugradjuju.

                                Razlika u ceni izmedju sekvencijalnog E-gas i Lovato FAST sistema je zanemarljivo mala (nekih 30ak E), ali razlika u funkcionalnosti sistema, a mogu otvoreno reci i kvalitetu je daleko u korist E-gas uredjaja.

                                Moj auto koristim i za malo experimentisanje sa uredjajima i do sada je njemu bilo namontirano 5 sistema:

                                1. Venturi Lovato sa LOVECOm, koji je radio odlicno i imao odlicne rezultate potrosnje , kao i performanse

                                2. LandiRenzo OMEGAS Turbo za snage motora do 250kW.

                                3. BRC sequent 24 (mislim). Radio je pristojno do nekih 3500 rpm i pritiska TURBA od 0,5 bar. Nakon 2 dana auto je totalno pobrljavio na benzinu i uredjaj je takodje "iscupan" napolje. Nikad vise.

                                4. Lovato FAST, probni model sa XL brizgacima i reduktorom za snage motora do 250kW. Morao sam da ga nateram da radi kako treba, ali nikada nisam postigao ni priblizno slicne performanse kao na benzin. Dugo sam se "kanio" da i njega skinem (ipak LOVATO volim najvise ). Fast i dan danas na drugim automobilima pravi probleme sa senzorom pritiska (koji je stradao na 90% ugradjenih sistema)

                                5. E-g@s SLY injection, je sada trenutno na autu. Kada sam namontirao ovaj uredjaj stekao sam utisak da ponovo vozim kappu, onakvu kakva je bila od starta. Uredjaj radi savrseno. Do sada je namontirano preko 20 sistema, bez ijedne zamerke.

                                Naravoucenije:

                                Kod mene u servisu cu vam kao preporuku za skvencijalno ubrizgavanje dati E-gas (ako se ne pojavi bolji). Sve sisteme sam testirao na svome automobilu da bih musteriji mogao da preporucim najbolji. Srecom ni u jedan auto od musterija nije ugradjeno nista drugo osim Lovato i E-gas sistema.

                                Sto se tice venturi sistema, ja i dalje tvrdim da Lovato tu nema konkurenciju, po pitanju kvaliteta i funkcionalnosti sistema.

                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X