Pumpa za gorivo i TNG uređaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nesha274
    CBC Početnik
    • 25.09.2015
    • 6
    • Požarevac
    • megane scenic 1.6

    Pumpa za gorivo i TNG uređaj

    Vozim Megane Scenic 1.6 i pre tri godine sam ugradio TNG. Interesuje me da li pumpa za gorivo treba da radi stalno, i kada se vozi na gas, ili ne ?

    Pitam zato što sam morao da zamenim pumpu jer je crkla i novu sada stalno čujem da radi. Nešto mi je i to čudno jer staru pumpu sam čuo samo prilikom davanja kontakta a ova nova se baš čuje da zuji. Da li je neko imao slično iskustvo ?
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    treba da radi stalno (pumpa za benzin) i da ima uvek minimum 1/4 rezervoara goriva (benzina). nova zuji verovatno zato što je kineska šlj klasa
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • nesha274
      CBC Početnik
      • 25.09.2015
      • 6
      • Požarevac
      • megane scenic 1.6

      #3
      Piše na deklaraciji kutije da je Francuska ali sad ne znam tačno koja marka. Muka mi je više od falš delova. Hvala za odgovor jer me prodavac u radnji pitao da li je auto na plin i reče mi da pumpe crkavaju zato što stalno rade a ne bi trebalo. Tako su mu rekli dobavljači. Izgleda da će biti reklamacije !!!

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        pa moze da se iskljuci ako hoces da kad predje na TNG pumpa prekida sa radom

        Comment

        • nesha274
          CBC Početnik
          • 25.09.2015
          • 6
          • Požarevac
          • megane scenic 1.6

          #5
          Pročitao sam da može da se isključi ali sam takođe pročitao da to nije preporučljivo zbog dizni jer se one greju i skraćuje im se vek trajanja. Šta je zaista ispravno ???

          Comment

          • nesha274
            CBC Početnik
            • 25.09.2015
            • 6
            • Požarevac
            • megane scenic 1.6

            #6
            Malo mi je nelogično da pumpa crkne zato što stalno radi, tj. radi i kad se vozi na TNG, jer bi onda crkla i kad bi stalno vozio na benzin. Koja je razlika kad se vozi na benzin i pumpa radi i kad se vozi na tng a pumpa radi ???

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              Što se tiče opterećenja pumpe,isto je i gok motor radi na benzin i na gas.Što se tiče isključenja pumpe,može se uraditi,ali se time ništa ne dobija,to jest ispravnije je da radi.S obzirom da tvoj auto,najverovatnije nema povratni vod benzina,na kolektoru brizgaljki,onda mu teorija hlađenja pada u vodu,međutim ostaje na snazi mnogo bitnija stavka.U momentu pada pritiska gasa u sistemu,kad plinski ECU isključi snabdevanje motora gasom i krene snabdevanje benzinom, sistem u prvim sekundama,nema dovoljno pritiska(jer je pumpa bila isključena,potrebno je sekund,dva da podigne na potreban radni pritisak) i ako je vozilo u vožnji,dolazi do trzaja,manjeg ili većeg(zavisi od opterećenja).Moguće posledice tog trzaja,mogu dovesti do prezubljenja zupčastog kaiša,a onda,pretpostavljam da znaš koje su posledice i troškovi.A eventualne posledice prezubljenje,dok si recimo u preticanju,u levoj traci, o tome je bolje da ne razmišljamo.Tako da,gledaj da se držiš saveta majstora,a trgovce konsultuj samo oko popusta

              Comment

              • nesha274
                CBC Početnik
                • 25.09.2015
                • 6
                • Požarevac
                • megane scenic 1.6

                #8
                To sa hlađenjem dizni sam pročitao na nekom forumu i nije mi baš jasno a nije mi ni najjasnije kako se vraća benzin u rezervoar kada crevo ubacuje gorivo u onaj plasticni deo gde su brizgaljke a motor ga ne potrosi ??? Trazio sam šemu na netu ali nisam mogao da nađem. Nisam mehaničar pa možda postavljam smešna pitanja ali volim da znam što više o autu koji vozim.

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  nije baš da ih nešto hladi,ali opet,bplje išta nego ništa . Praktično kod starijih sistema ubrizgavanjabenzin ulazi u kolektor i dalje se sam raspoređuje,delom u brizgaljke a delom u povratni vod.Kad kažem"povratni vod", to znači da na samom kolektoru postoji regulacioni ventil pritiska benzina,koji održava pritisak od pumpe do brizgaljki na 3bar(+- u zavisnosti od modela motora), a ostatak količine goriva vraća nazad u rezervoar.Inače postoje i sistemi,gde je regulacioni ventil na samom izlazu iz pumpe,pa nema potrebe zapovratnim vodom,to jest isti je na samom izlazu iz pumpe

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Bilo šta da ne radi kako treba na gasu, momentalno se prebacuje na benzin. Prednost je da se motor ne ugasi i kad obilaziš kamion to i uradiš kako si namislio.
                    Gašenjem pumpe se lako dolazi u situaciju da benzinski sistem nije u stanju da momentalno reaguje pa se motor ugasi. Time se gubi jedna velika prednost sekvencijalnog sistema da kad kreneš da obidješ kamion to završiš kako si hteo. Možeš i da ne završiš...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • rados
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2011
                      • 539
                      • G.Milanovac SRBIJA
                      • OPEL ASTRA G Z16XE

                      #11
                      pumpu ne treba gasiti po pravilu ,vec treba imati dovoljnu kolicinu benzina u rezervoaru da pumpa ne bi bila suva i grejala se.benzinski sistem treba odrzavati ispravnim i sipati aditiv za ciscenje sistema ubrizgavanja

                      Comment

                      • nesha274
                        CBC Početnik
                        • 25.09.2015
                        • 6
                        • Požarevac
                        • megane scenic 1.6

                        #12
                        Uvek sam držao nivo benzina bar na prvoj crti iznad rezerve. Ono što sam primetio, a možda sam i umislio, je da kad sipam veću količinu benzina i ne dolivam 2-3 meseca a pređem veću kilometražu možda je malo duže prvo paljenje. Ima li kakve veze kad benzin duže vreme cirkuliše u sistemu, da li gubi neka svojstva ???

                        Comment

                        • rados
                          CBC Senator XXL
                          • 02.03.2011
                          • 539
                          • G.Milanovac SRBIJA
                          • OPEL ASTRA G Z16XE

                          #13
                          pa normalno da gubi svojstva,sto bi rekle babe izlapi.

                          Comment

                          • Delkan
                            CBC Senator XXL
                            • 14.06.2005
                            • 829
                            • 60 km From BG,West

                            #14
                            Stari benzin mozeš primetiti i po kliktanju iz motora kada ga opteretiš,ono kad ljudi misle "čuju se ventili"...
                            Stari benzin=dosta knock-a.

                            Comment

                            Working...
                            X