hare011-radi to dobro sa valtekom 1om-uradio sam dosta tih prepravki ali pre mi se desilo na LANDI BLUE da su crkla dva izlazi na plinskom kompu i dve spulne na diznama se istopile.Sto se to desilo na tom autu neznam ni sam a dosta ih sa tim budzenjem radi korektno.
valtek dizne, 1 ohm, hod klipa
Collapse
X
-
Originally posted by hare011 View PostDa se ne mucite evo ukratko sve sto se nalazi u tri teme na forumu za isti auto:
1.uredjaj preplacen(placen 1000E)
2.na sajtu ovlascenog servisa nadjem informaciju o snazi dizni,krenem da sumljam i otvaram temu na forumu
3.Ivan Todorovic dipl.mas.ing, presednik udruzenja profesionalnih autogas servisa Srbije kaze da sam u pravu sto sumljam na ugradjene dizne.
4.majstor iz ovlascenog servisa se lazno prestavlja na forumu i kaze da je cuo od drugara kako je to sve ok i da je greska to sto sam procitao na sajtu
5.sa sajta skidaju tehnicke specifikacije dizne i uputstva za uredjaj
5.od majstora saznajem da auto nije vozeno nakon ugradnje gasa (zaboga ipak je to ovlasceni servis)
6.dizna crkava nakon 50000km(slucajnost) i pali se check engine lampica u kolima, a bogami i meni u glavi
7.traze mi 75eura za jednu, a ima ih cetiri...
7.odlucujem da uzmem stvari u svoje ruke pa kako bude.....informisem se,nalazim softver,pravim hardware,kupujem alat i krecem sa budzenjem
8.vozim se i dalje i veoma sam zadovoljan da svakome ko je tehnicki potkovan preporucujem isto.....
Comment
-
-
-
Originally posted by hare011;Zorane od sada vise ne sumljam vec sumnjam.
Doro to je onaj sto ide u svaleraciju sa meckom.
I da, kaže se "mečkom", a ne "sa mečkom". I pravilno se piše "predsednik" a ne "presednik".
Nemoj pogrešno da me shvatiš, napisao sam ovo iz najbolje namere.
Originally posted by rados;hare011-radi to dobro sa valtekom 1om-uradio sam dosta tih prepravki ali pre mi se desilo na LANDI BLUE da su crkla dva izlazi na plinskom kompu i dve spulne na diznama se istopile.Sto se to desilo na tom autu neznam ni sam a dosta ih sa tim budzenjem radi korektno.
Hardware računara LSI PLUS (HW2) je pravljen da radi isključivo sa MED diznama. Napraviti ga da radi sa 1-omskim Valtekom je jako teško i zaista uspeva jako retko. Mnogo tipova dizni smo svojevremeno testirali sa ovim kontrolerom na različitim motorima, baš iz razloga da bi u postgarancijskom periodu snizili cenu zamene neispravnih dizni i da bi se cena zamene dizni približila ostalim ponuđačima. Neke su radile zadovoljavjuće, neke nikako. Sa Omegasom bolje od 1-omskih rade 2-omske ili 3-omske dizne, ali tu treba malo igranja sa softverom i sa nekim podešavanjima da bi se dobio koliko-toliko dobar rezultat.
Što se tiče zelenih MED dizni, deklarisane snage kw/cil i slično, ne bih da komentarišem zvanične već isključivo iskustvene podatke: jako veliki broj motora zapremine do 1,6L i snage 77kW do 81kW je konvertovan sa tim "zelenim" diznama bez ikakvih problema. Pritom mislim na nova vozila , takozvane "0 km" ugradnje,i broj tih vozila je dovoljno veliki da je reprezentativan. Kad su ispravne te dizne rade vrhunski sa tim i bilo kojim drugim Landirenzo računarom. A kad dođe do kvara-nema popravke, nema pranja, nema remonta,samo zamena. U odnosu na sve druge na srpskom tržištu su su skupe i ne trpe prljavštinu bilo koje vrste. U 99,9% prevremenih kvarova je uzrok je isključivo prljavština iz plina. Imao sam priliku da vidim otvorenu diznu koja je vraćena kao neispravna i žao mi je što mi nisu dozvolili da fotografišem. Jedna serija je imala problem sa izradom ali to je bilo davno i to je sada irelevantno.
Mi možemo da mislimo šta god hoćemo ali Fiat, Renault, Dacia i Opel koliko znam trenutno nude u fabričkoj opciji Landirenzo uređaje sa baš tim MED diznama. Malo modifikovanim , ali u osnovi istim o kojima govorimo.
Samo treba razumeti da su sve druge "jeftine dizne koje se remontuju" daleko sporije od MED dizni (veće vreme inercije injektora) ali su zahvaljujući svojoj konstrukciji daleko otpornije na prljavštinu u tng-u, pa se (uz nižu cenu koja je presudna) još i manje kvare odnosno duže traju.
Dakle, ko ima Landirenzo uređaj i problem sa MED diznama ima opciju da ih zameni nekim drugim. Ako je neko vičan tome kao što je hare011- može to da uradi samostalno. Ako nije, ima bivših kolega koji to uspešno rade. Ako se nekome ne isplati, nema majstora od poverenja i slično - neka zameni ceo uređaj i gotovo.Last edited by slavko_bgd; 09.12.2015, 23:12.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Originally posted by zeljkoci View PostEvo da javim da su Valtek dizne 2mm naštelovane sa hodom od 0,55mm, podešena mapa i za sada sve fercera.
Vremena ubrizgavanja benzina u oba rezima ubrizgavanja (plin i benzin) su približno ista (razlika je oko 10%)...
Sada to izgleda kao u prilozenim slikama. Slikano je u voznji pri konstantnoj brzini. Sada je razlika oko 2% u svim rezimima otprilike.
Last edited by zeljkoci; 10.12.2015, 18:41.
Comment
-
-
To je super. Mаlo su visoke K-vrednosti u tabeli i mogle bi se smanjiti povećanjem prečnika dizni za isti hod od 0.55 . Ovo je samo sugestija jer su dobijene vrednosti pri relativno niskoj temperaturi plina od 26C. Na dobro zagrejanom motoru leti temperatura plina ide i do 65C i može se desiti da se odstupanje poveća, odnosno da zafali plina. Ali, ako je podešavanje sada takvo kakvo si naveo da jeste - to je odlično.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Hvala Slavko, cenim vase misljenje.
A sto se tice razbusivanja dizni.... ne znam. Nesto mi govori da ne dobijamo nesto mnogo sa razbusivanjem dizni, sem sto ce se malo smanjiti K koeficijent. U sustini, izlazi na isto. To opet trazi korekciju mape u voznji i opet zamlaćivanje. Cini mi se da je i ovako korektno, a i vi se slazete donekle. Mozda gresim, ali eto cini mi se. I naravno, nisam ja majstor da znam sve "cake" zanata. Zato vi majstori i zasluzujete postovanje.
A sto se tice letnjih temperatura, kad se temp. gasa vrti oko 50 stepeni, gde postoji mozda sansa da ce ovako podesena smesa biti malčice siromasnija... Pa zar tu temperaturna korekcija gasa ne igra svoju ulogu? Kolika razlika tu moze biti?
Comment
-
-
Comment