Da li je normalno da se pritisak u isparivacu drasticno menja prilikom ubrzanja i usporenja auta? u pitanju je bmw e36 320 93god motor m50 2.0 110kw sa ugradjenim sekventom stag-300, tomaseto isparivac. Uredjaj je podesen tako da je pritisak u isparivacu 1.2bar i prilikom ubrzanja (pun gas recimo) pritisak pada do 0.7-0.8, a usporenja povecava do 1.6-1.7 i bude konstantan dok se rad motora ne spusti do 1500 obrtaja, a onda vrati na 1.2..
Napominjem da nema problema prilikom ubrzanja i usporenja, nema seckanja, trzanja itd, potrosnja je OK, isparivac je AT09 ali nisam bas siguran da li je za taj motor, mozda treba jaci mada sam isao par puta u vece obrtaje i ima dovoljno snage.
Napominjem da nema problema prilikom ubrzanja i usporenja, nema seckanja, trzanja itd, potrosnja je OK, isparivac je AT09 ali nisam bas siguran da li je za taj motor, mozda treba jaci mada sam isao par puta u vece obrtaje i ima dovoljno snage.
Comment