promena pritiska u isparivacu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    promena pritiska u isparivacu

    Da li je normalno da se pritisak u isparivacu drasticno menja prilikom ubrzanja i usporenja auta? u pitanju je bmw e36 320 93god motor m50 2.0 110kw sa ugradjenim sekventom stag-300, tomaseto isparivac. Uredjaj je podesen tako da je pritisak u isparivacu 1.2bar i prilikom ubrzanja (pun gas recimo) pritisak pada do 0.7-0.8, a usporenja povecava do 1.6-1.7 i bude konstantan dok se rad motora ne spusti do 1500 obrtaja, a onda vrati na 1.2..
    Napominjem da nema problema prilikom ubrzanja i usporenja, nema seckanja, trzanja itd, potrosnja je OK, isparivac je AT09 ali nisam bas siguran da li je za taj motor, mozda treba jaci mada sam isao par puta u vece obrtaje i ima dovoljno snage.
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Taj pritisak koji ti vidis,nije ono što misliš,odnosno apsolutni pritisak. To što vidiš,u Stag-ovom software-u je diferencijalni pritisakodnosno Apsolutni - MAP(vakum u usisnom kolektoru) = dierencijalni.Samim tim,te varijacije koje ti vidiš,su smešne u odnosu na apsolutne vrednosti,kad bi imao prikaz istih.Inače,nagli skokovi pritiska,u opterećenju su dobri,a direktno zavise i od kapaciteta dotoka gasa do reduktora,a što je direktno vezano za pritisak u rezevoaru,koji je opet vezan za,takoreći,ambijentalnu temperaturu oko rezervoara,količinu i kvalitet gasa.
    Inače te varijacije su normalne za jednostadijumske reduktore.Dvostadijumsku su već druga priča,u momentu otpuštanja gasa.

    Comment

    Working...
    X