Fiat punto varira ler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SlobaNS
    CBC Član
    • 05.01.2016
    • 11
    • Novi Sad
    • Punto mk2b 1.2 8v

    Fiat punto varira ler

    Pozdrav svima,

    Javljam vam se sa jednim problemom koji me muci od ugradnje plina...
    Ugradjen je ac stag 200, tomaseto, valtek crvene dizne i problem je naravno variranje ler gasa.
    Bio sam mogo puta kod tog sto je ugradio i njegov odgovor je bio da to treba da legne i da samo vozim..
    Resetuje komp i kao aj sad vozi pa vidi...
    Auto je Fiat Punto mk2 1.2 8v 2003 god.

    Pritisak plina je 1.3
    Promer dizni 1.6
    Hod dizni fabricki 0.45mm (ako sam ja nasao dobar podatak)

    Mene sad veoma interesuje sta bi se desilo kad bi razbusile dizne na 1.8 (jer sam nasao da je to odgovarajuci promer za punta) i smanjio pritisak na 1 bar npr.
    Planiram da kupim kabel za ac stag pa da ga prikopcam na komp i sam to odradim.

    Ako moze vase misljenje o tome jer sam izludeo vise od ler gasa,nekad radi ok a nekad ne... Probem je sto mi verovatno losa podesenost plina rasturi benznski ecu,pa onda imam problema i na benzinu...
    Novi kablovi,svecice,cak sam i step motor stavio nov...

    Pomagajte
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    to sa spuštanjem pritiska i većim promerom nozle je ok,ali je mala verovatnoća da ćeš rešiti problem.Ima tu još nekih eventualnih komplikacij(Leptir gasa,adaptacija,način podešavanja plinskog ECU,kalibrisanje brizgaljki,gde su bušeni uvodnici,...).Sve to može biti dobro,ali može biti i katastrofalno loše.

    Comment

    • SlobaNS
      CBC Član
      • 05.01.2016
      • 11
      • Novi Sad
      • Punto mk2b 1.2 8v

      #3
      Jel tacan podatak da za taj motor treba promer dizne od 1.8 i pritisak 1 - 1.1 bar ? Hod dizni jel ok fabricki ili treba i njega da podesim?

      Krenuo bih prvo od toga jer je na benzinu auto radio savrseno do ugradnje plina.
      Plinski komp nije podesavan u voznji ako na to mislis, brizgaljke nisu dirane imaju onu nalepnicu tako da je hod fabricki. Uvodnici su sa gornje strane glave i blizu su benzinskim diznama.. Video sam da neki majstori stavljaju dizne sa donje strane usisne grane,ovom mom je ovako bilo lakse izgleda...
      Ako su dizne nove jel ih treba podesiti komparatorom ili ne?

      Hvala za odgovor

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        pritisak ide oko 1 bar,hod dizni,ako je Valtek ,onda 0,50-0,55.I otprilike je 1,8mm tu negde.Inače,ako su ti brizgaljke odozgo,mislim da ti motor u****va,bar 50% nefiltriranog vazduha.
        Sve u svemu,po onome što si opisao,rekao bi da ti je majstor ........ tako da,nađi dobrog majstora da to dovede u red,biće brže i jeftinije,nego da kreneš sam bez zanata i alata,osim ako imaš jak entuzijazam i volju.

        Comment

        • SlobaNS
          CBC Član
          • 05.01.2016
          • 11
          • Novi Sad
          • Punto mk2b 1.2 8v

          #5
          Nismo se izgleda razumeli ovo oko brizgaljki.
          Rail se nalazi na dekli sto je relativno blizu usisne grane a creva idu pored benzinskih dizni i tu su ubuseni u usisnu granu...

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            Rail ti se nalazi na poklopcu glave motora,što znači da ti je kutija filtera podignuta uvis,odnosno,ne leži lepo na kućištu leptira gasa,što znači,u****va delimično filtriran a delimično nefiltriran vazduh.Proveri to dobro

            Comment

            • canibal86
              CBC Veteran
              • 07.03.2010
              • 155
              • Sid

              #7
              Da se ne patis vidim da si iz Ns teraj kod Dore i ima da sljaka ko leptir

              Comment

              • SlobaNS
                CBC Član
                • 05.01.2016
                • 11
                • Novi Sad
                • Punto mk2b 1.2 8v

                #8
                Ako odustanem od Uradi sam varijante onda cu morati do njega...

                Comment

                • canibal86
                  CBC Veteran
                  • 07.03.2010
                  • 155
                  • Sid

                  #9
                  Bolja ti je varijanta veruj mi ja sam podesavo sam samo zato sto nisam bas blizu Ns i uvek neke nejasnoce problemi i nikad nije 100% kako treba ovako das majstoru on odradi i zaboravis na to.

                  Comment

                  • SlobaNS
                    CBC Član
                    • 05.01.2016
                    • 11
                    • Novi Sad
                    • Punto mk2b 1.2 8v

                    #10
                    Pozdrav evo mene opet
                    Nastelovao sam mapu u donjem opsegu pa me interesuje dal smem da smanjim mnozilac ispod 1.0 da bi poklopio mapu u visokim obrtajima...




                    a evo i stare mape...






                    sta mislite jel valja nova mapa?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Nisi bušio dizne, i dalje su male, pritisak je velik, mapa nije uradjena na velikom opterećenju ili obrtajima.
                      Potrebna je mala korekcija da bi poklopio crte tako da može i ispod jedan ali nema potrebe.
                      Iako su dizne nove, uvek se kontrolišu komparatorom.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • SlobaNS
                        CBC Član
                        • 05.01.2016
                        • 11
                        • Novi Sad
                        • Punto mk2b 1.2 8v

                        #12
                        Nisam ih jos busio,tek cu...
                        Probao sam ovako da poklopim mape i da vidim razliku. Nema vise trzanja kad pustim gas i mislim da bolje vuce ali cu svakako razbusiti dizne na 1.8 i smanjiti pritisak na 1...

                        Comment

                        • SlobaNS
                          CBC Član
                          • 05.01.2016
                          • 11
                          • Novi Sad
                          • Punto mk2b 1.2 8v

                          #13
                          Kupio burgiju i ustanovio da su dizne ipak probusene na 1,8mm... smanjio pritisak prvo na 1,1 a na kraju i na 1 bar...
                          Cudna mi je ova benzinska mapa,jel moguce da je plinski ecu poremetio i da mi je ostala takva?

                          sad cu mi mnozioci veliki ali je mnogo bolja kriva plinska kriva...
                          Odvozao na benzin pa istu rutu i na plin...










                          Da nije ovde nesto pogresno podeseno?
                          jel za punta ide "double coil" i dal da otkacim ovo petrol injector driven by +?



                          Comment

                          • hirurg83
                            CBC Senator XXL
                            • 26.02.2014
                            • 398
                            • Banjaluka
                            • VW Jetta

                            #14
                            De ti restartuj benzinski ECU. Izvadi osigurač plin instalacije!!! Skini klime zatim spoji plus i minus mimo akumulatora. Ostavi ga pola sata. Spoji opet. Upali auto i ostavi da radi u leru dok ne upali ventilator hladnjaka. Kad se ugasi otidji napravi 20 tak km lijepe normalne vožnje. Bez gasiranja. I treba bi da dodje na svoje. Takođe provjeri rad sondi i MAF.

                            Mnozioc je previsok. Nije to dobro. Koliki bude mnozioc kada je 1.15bar?
                            Mapu zelenu moraš korigovati pri kraju....
                            Ne mora linija mnozioca biti ravna. Obaraj. Dodaj koju tačku.

                            Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                            Comment

                            • SlobaNS
                              CBC Član
                              • 05.01.2016
                              • 11
                              • Novi Sad
                              • Punto mk2b 1.2 8v

                              #15
                              Da,moracu ga resetovati...
                              na 1.3 bar bude manji mnozilac..

                              Comment

                              Working...
                              X