Pozdrav,
zamolio bih za pomoc u vezi korekcije plinske mape
Automobil je volvo 850 2.0 t5
Plinski uredjaj je Zavoli Alisei N, dizne su PAN
Uredjaj se servisiran redovno i dizne su ociscene preventivno jer je jedna kasnila po hladnom vremenu kada se auto prebaci na plin.
Imam nekoliko problema koje bih voleo da resim kako bi sve radilo kako treba.
Auto na benzin ne pali nikakvu gresku, a na plin pali samo kada se duze vozi lagano, recimo predjem 60ak kilometara Ibarskom pa mi prijavi gresku "Long term fuel trim", u gradu je potrebno da predjem barem 250km da bi eventualno to upalio pa onda ugasio. Pretpostavljam da je zato sto u gradu stalno u open loop rezimu.
Druga stvar koju sam primetio je da je auto na plin prilikom ubrzavanja sa niskih obrtaja vise lenj i da ima neko sitno kliktanje koje se cuje samo kada se prozor spusti.
Treca stvar koju sam uocio je da ako idem 50kmh u 4. na ravnom putu bord kompjuter pokazuje trenutnu potrosnju recimo 9,6l-11,2l, a ako prebacim na benzin onda pokazuje izmedju 6,4-7,8l (uvek praceno na istom parcetu puta).
Pretpostavljam da sve ovo ukazuje na siromasnu smesu, pa me zanima koliko i u kom delu mape podici vrednosti multiplikatora.
Jos jedna stvar koju sam uocio, na plin, je da kada pustim gas retko kad, bas na velikim nizbrdicama pokaze potrosnju 0, obicno drzi na 4-5l, dok na benzin dosta brze padne na 0. Pored toga otpustanjem gasa ispod 2000 obrtaja dok je na plinu oseti se da secne, dok je a benzinu sve glatko.
Trenutna potrosnja na otvorenom je oko 8l dok je plina 11,5l, u gradu nisam puno vozio na benzin pa nemam tacan podatak a plin se krece 16-22l
Hvala vam unapred
Trenutna mapa:
zamolio bih za pomoc u vezi korekcije plinske mape
Automobil je volvo 850 2.0 t5
Plinski uredjaj je Zavoli Alisei N, dizne su PAN
Uredjaj se servisiran redovno i dizne su ociscene preventivno jer je jedna kasnila po hladnom vremenu kada se auto prebaci na plin.
Imam nekoliko problema koje bih voleo da resim kako bi sve radilo kako treba.
Auto na benzin ne pali nikakvu gresku, a na plin pali samo kada se duze vozi lagano, recimo predjem 60ak kilometara Ibarskom pa mi prijavi gresku "Long term fuel trim", u gradu je potrebno da predjem barem 250km da bi eventualno to upalio pa onda ugasio. Pretpostavljam da je zato sto u gradu stalno u open loop rezimu.
Druga stvar koju sam primetio je da je auto na plin prilikom ubrzavanja sa niskih obrtaja vise lenj i da ima neko sitno kliktanje koje se cuje samo kada se prozor spusti.
Treca stvar koju sam uocio je da ako idem 50kmh u 4. na ravnom putu bord kompjuter pokazuje trenutnu potrosnju recimo 9,6l-11,2l, a ako prebacim na benzin onda pokazuje izmedju 6,4-7,8l (uvek praceno na istom parcetu puta).
Pretpostavljam da sve ovo ukazuje na siromasnu smesu, pa me zanima koliko i u kom delu mape podici vrednosti multiplikatora.
Jos jedna stvar koju sam uocio, na plin, je da kada pustim gas retko kad, bas na velikim nizbrdicama pokaze potrosnju 0, obicno drzi na 4-5l, dok na benzin dosta brze padne na 0. Pored toga otpustanjem gasa ispod 2000 obrtaja dok je na plinu oseti se da secne, dok je a benzinu sve glatko.
Trenutna potrosnja na otvorenom je oko 8l dok je plina 11,5l, u gradu nisam puno vozio na benzin pa nemam tacan podatak a plin se krece 16-22l
Hvala vam unapred
Trenutna mapa:

Comment