U pitanju je fabia 1,4 44kW 2002 god.Sekvent plin reduktor Tomasetto, rezervoar Irene, multiventil Torelli ( ovo sam prepisao iz atesta ). Auto izvanredno radi na benzin, takođe i na plin, ali kad treba da prebaci SAM na plin onda je mučenje. Kao da se zaguši, padnu obrtaji,neće da primi gas, često se ugasi. Znajući to ja ga prvo prebacim da radi na benzin pa kad se dobro zagreje onda pritisnem ono dugme za plin i kad prebaci posle je pesma. I sve dok je vruć motor kasnije i kad ga gasim pa upalim on lako prebaci na plin.Ali ujutru je najgore. Uređaj je montiran 2008 g. i sve do pre dve godine ništa pipnuto nije na njemu ( filteri isl. ) i radio je besprekorno. Ono dugme za prebacivanje skoro da nisam dirao. On sam prebaci na plin i teraj.
Čitajući na netu neki kažu klapna ( ili leptir ) gasa prljava. Oteram kod mehaničara on skine ( jest bila garava ) opere al opet ista priča.
Pre dve god. odem kod AC Rašić-a zamenimo filtere, sledeći put dizne , pa onda podigne temperaturu na kojoj će prebaciti na plin, pa peri dizne i tako četiri puta (ovo nije kritika Rašiću). I svaki put kažu tamo da su parametri svi OK al ja imam problem.
Poslednje što mi preporučuju ( na sledećem servisu ) je da se servisira isparivač pa ćemo videti. Do tada ja imam problem.
Malo sam se raspisao sve u želji da što podrobnije opišem problem.
Šta činiti?
Čitajući na netu neki kažu klapna ( ili leptir ) gasa prljava. Oteram kod mehaničara on skine ( jest bila garava ) opere al opet ista priča.
Pre dve god. odem kod AC Rašić-a zamenimo filtere, sledeći put dizne , pa onda podigne temperaturu na kojoj će prebaciti na plin, pa peri dizne i tako četiri puta (ovo nije kritika Rašiću). I svaki put kažu tamo da su parametri svi OK al ja imam problem.
Poslednje što mi preporučuju ( na sledećem servisu ) je da se servisira isparivač pa ćemo videti. Do tada ja imam problem.
Malo sam se raspisao sve u želji da što podrobnije opišem problem.
Šta činiti?
Comment