Škoda fabia teško prebacuje na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veteran
    CBC Član
    • 16.02.2009
    • 28
    • beograd

    Škoda fabia teško prebacuje na plin

    U pitanju je fabia 1,4 44kW 2002 god.Sekvent plin reduktor Tomasetto, rezervoar Irene, multiventil Torelli ( ovo sam prepisao iz atesta ). Auto izvanredno radi na benzin, takođe i na plin, ali kad treba da prebaci SAM na plin onda je mučenje. Kao da se zaguši, padnu obrtaji,neće da primi gas, često se ugasi. Znajući to ja ga prvo prebacim da radi na benzin pa kad se dobro zagreje onda pritisnem ono dugme za plin i kad prebaci posle je pesma. I sve dok je vruć motor kasnije i kad ga gasim pa upalim on lako prebaci na plin.Ali ujutru je najgore. Uređaj je montiran 2008 g. i sve do pre dve godine ništa pipnuto nije na njemu ( filteri isl. ) i radio je besprekorno. Ono dugme za prebacivanje skoro da nisam dirao. On sam prebaci na plin i teraj.
    Čitajući na netu neki kažu klapna ( ili leptir ) gasa prljava. Oteram kod mehaničara on skine ( jest bila garava ) opere al opet ista priča.
    Pre dve god. odem kod AC Rašić-a zamenimo filtere, sledeći put dizne , pa onda podigne temperaturu na kojoj će prebaciti na plin, pa peri dizne i tako četiri puta (ovo nije kritika Rašiću). I svaki put kažu tamo da su parametri svi OK al ja imam problem.
    Poslednje što mi preporučuju ( na sledećem servisu ) je da se servisira isparivač pa ćemo videti. Do tada ja imam problem.
    Malo sam se raspisao sve u želji da što podrobnije opišem problem.
    Šta činiti?
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    pa oteras auto i ostavis kad bude hladan na TNG dijagnostici ce videti u parametrima sta fali i gde odstupa.Tako je najbolje jer kad je vruc radi kazes dobro.

    Comment

    • killik
      CBC Veteran
      • 08.04.2010
      • 134
      • Kosovska mitrovica

      #3
      Meni se slicno desavalo na astri, kada je hladan zeza, gusi se... kada se ugreje radi dobro.
      Membrane su bile dotrajale.

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        Sto bi ti cekao sledeci servis idi uradi servis reduktora ako treba i resi problem,moze biti da je zaprljan pa lepi dok ne otpusti onu prljavstinu od temperature

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          8 godina star reduktor, pa da je na polici stajao, udrvenile bi se membrane...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • veteran
            CBC Član
            • 16.02.2009
            • 28
            • beograd

            #6
            Evo da ne ostanem nedorečen. Servisiran isparivač, zamenjena membrana i sad radi kao sat. Tako fino prebacuje sa benzina na plin da se skoro i ne oseti.
            Rešeno.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Eto, znali smo
              Bitno je da radi
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              Working...
              X