Pozdrav,
Trenutno posjedujem astru g iz 1999. godine, 1.6/55kW sa lambda control plinskim uređajem lovato, koji trenutno koristi moja kći.
Prebacuje na benzin nakon par sekundi, i po ljeti i po zimi, i za 110tkm sam jednom mijenjao membrane i filter.
Uglavnom dobro radi, osim povremenih "zezalica": nekad se ugasi pri prvom paljenju, nekad se ugasi u vožnji kada stisnem kvačlilo, ali naučio sam s tim živjeti....
Prije par dana sam kupio astru h 2008 godina, 1.4/66kW i želim montirati plinski uređaj.
Poznato mi je da novi auto mora ići plinski uređaj novije generacije, koji će prebacivati na plin kada rashladna tekućina dostigne 35-40C, i razumijem zašto je to tako, i ne želim ići protiv pravila struke.
Želim smanjiti potrošnju benzina odnosno vrijeme do prebacivanja na plin na način koji neće štetiti motoru/plinskom uređaju, koji će biti legalan i siguran za upotrebu.
Pa pitam, može li se isparivač grijati električnim grijačem, dok se motor dovoljno ne zagrije? Ako sam barem približno točno izračunao, za isparavanje 3kg LPG na sat (što bi recimo bilo dovoljno za manji auto, za laganu gradsku vožnju) treba par stotina wata električni grijač, što bi mogao dati prosječan alternator/akumulator u trajanju bar 10ak minuta bez problema....
Drugo pitanje je, bi li prekapacitirani isparivač mogao skratiti vrijeme prebacivanja na plin?
I konačno, ako bi pri vanjskoj temperaturi recimo -10C predgrijao plin prije ulaska u isparivač, uzmimo na +60C, bi li tada mogao prebaciti na nižoj temperaturi rashladne tekućine?
Naravno, ne cijeli plin u boci, samo zadnji metar bakrene cijevi koji dovodi plin do isparivača?
Je li to uopće sigurno, i koliko manje energije treba za isparavanje predgrijanog plina u odnosu na hladni plin?
Hvala,
Trenutno posjedujem astru g iz 1999. godine, 1.6/55kW sa lambda control plinskim uređajem lovato, koji trenutno koristi moja kći.
Prebacuje na benzin nakon par sekundi, i po ljeti i po zimi, i za 110tkm sam jednom mijenjao membrane i filter.
Uglavnom dobro radi, osim povremenih "zezalica": nekad se ugasi pri prvom paljenju, nekad se ugasi u vožnji kada stisnem kvačlilo, ali naučio sam s tim živjeti....
Prije par dana sam kupio astru h 2008 godina, 1.4/66kW i želim montirati plinski uređaj.
Poznato mi je da novi auto mora ići plinski uređaj novije generacije, koji će prebacivati na plin kada rashladna tekućina dostigne 35-40C, i razumijem zašto je to tako, i ne želim ići protiv pravila struke.
Želim smanjiti potrošnju benzina odnosno vrijeme do prebacivanja na plin na način koji neće štetiti motoru/plinskom uređaju, koji će biti legalan i siguran za upotrebu.
Pa pitam, može li se isparivač grijati električnim grijačem, dok se motor dovoljno ne zagrije? Ako sam barem približno točno izračunao, za isparavanje 3kg LPG na sat (što bi recimo bilo dovoljno za manji auto, za laganu gradsku vožnju) treba par stotina wata električni grijač, što bi mogao dati prosječan alternator/akumulator u trajanju bar 10ak minuta bez problema....
Drugo pitanje je, bi li prekapacitirani isparivač mogao skratiti vrijeme prebacivanja na plin?
I konačno, ako bi pri vanjskoj temperaturi recimo -10C predgrijao plin prije ulaska u isparivač, uzmimo na +60C, bi li tada mogao prebaciti na nižoj temperaturi rashladne tekućine?
Naravno, ne cijeli plin u boci, samo zadnji metar bakrene cijevi koji dovodi plin do isparivača?
Je li to uopće sigurno, i koliko manje energije treba za isparavanje predgrijanog plina u odnosu na hladni plin?
Hvala,
Comment