Secvent na monopoint ubrizgavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenadneso
    CBC Početnik
    • 30.04.2016
    • 5
    • Ivanjica
    • vw golf 2

    Secvent na monopoint ubrizgavanje

    Na forumu ima dosta majstora za tng,pa bih zamolio za misljenja o ovoj tematici.Naime Jeli moguce sloziti secvent tng instalaciju na monopoint,da plinske dizne uzimaju signal sa monopoint dizne i da to sve radi kao full group sistem ubrizgavanja?(golf 2 1,3i).Cuo sam za neke tng uredjaje Stilo gas i Coltec koji u svom interfejsu imaju opiju za rad na monopoint ubrizgavanju...Odavno vec istrazujem ovu tematiku ali nisam naisao na nesto konkretno o ovome,a i nema nesto detaljno po forumima o ovome..Pozz
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #2
    Bilo bi moguće pod uslovom da je:
    - upravljanje monopoint-diznom tehnikom saturacije a ne "Peak&Hold". Razlog je što ( ograđujem se jer ne znam da postoji takav) multipoint gasni kontroler ne može da "čita" peak&hold signal otvaranja benzinske brizgaljke.
    - moguće optimizovati gasni kontroler i injektore da rade u režimu "fullgroup" na tng u svim režimima rada motora. To znači da bi trebalo obezbediti da gasni injektori imaju takav prečnik i brzinu otvaranja da mogu da daju malu količinu goriva na "leru" a veliku količinu goriva na "maksimumu" za ograničeno vreme;

    Oblik signala upravljanja monopoint-injektorom je lako identifikovati osciloskopom ako nema dostupne proizvođačke literature.

    "Stilo gas", "Coltec", Landirenzo "IGS" i slični sistemi su mogli da rade na monopoint-ubrizgavanju bez obzira na tip komandnog signala benz.brizgaljke jer su to bili pneumatski (mehanički) sistemi za doziranje gasa u usisnu granu a regulacija smeše je bila na osnovu lambda-signala. Ti sistemi se inače odavno više ne proizvode. Na monopoint-ubrizgavanju nisu imali praktično nikakvu prednost u odnosu na lambda-kontrolere (gotovo iste performanse, potrošnja, emisioni kriterijum i sl) a bili su daleko skuplji i komplikovaniji za montažu. I čak i za tadašnje kriterijume pouzdanost im nije bila jača strana. Dakle, mogli su se montirati ali je njihova upotreba na monopointu bila besmislena. Jedina prednost tih "pneumatskih sekvent-uređaja" u odnosu na "mikser-sisteme" bila je kod multipoint-ubrizgavanja i plastičnih usisnih kolektora velike zapremine, jer se značajno smanjivao rizik od razaranja usisne grane. Pojavom, razvojem i dostupnošću danas poznatih sekvencijalnih faznih gasnih uređaja i nestajanjem vozila za koja bi bili potrebni lambda-kontroleri i "pneumo-sekventi" - poslednje pomenuti su nestali sa tržišta.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • Nenadneso
      CBC Početnik
      • 30.04.2016
      • 5
      • Ivanjica
      • vw golf 2

      #3
      Hvala na iscrpnom odgovoru,sad mi je sve oko ovoga jasnije.Mene je bunilo sto su neki tvrdili da su slozili secvent na mono...al kad ih pitam za detalje sa slikama niko nije odgovarao...Pozz

      Comment

      Working...
      X