Landi Omegas instalacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beogradjanin
    CBC Član
    • 12.05.2016
    • 10
    • Beograd
    • Fiat Marea 2.0 HGT

    Landi Omegas instalacija

    Zdravo društvo. Nov sam ovde i treba mi jedna tehnička konsultacija sa stručnjacima za auto-gas. Naime imam Mareu sa 5 cilindara. Na njoj je ugradjen sekvent Landi Omegas pre nego što sam kupio auto. Medjutim, sama elektro istalacija je apsolutno nelogična. Iako auto ide osecam da nije to to. Skoro sam nešto radio oko elektro instalacije auta pa sam bacio pogled i na nju.
    Naime peti ventil je direktno spojen sa drugim ventilom. Tj. nije iskorišćen džek koji dolazi iz kompa nego su bukvalno na drugom ventilu ogoljene žice i na njih vezan novi džek koji ide na peti ventil. Što znači da peti ventil dobija signal u isto vreme kao i drugi. Po meni nema logike jer klipovi nisu u isto vreme u GMT na drugom i petom cilindru.
    Može li mi ko od vas reći kako tačno ide povezivanje ventila sa kompom za pet cilindara.
    Hvala unapred
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nema gasni komp za 5 cilindara, ima za 6 pa se jedan ne prikopča a prikopčava se redom, 1,2,3,4,5.. Ne shvatam pitanje.. Meni se čini da ti imaš komp za 4 cilindra uz malu improvizaciju.
    Slikaj pa pošalji, veoma si loše objasnio problem.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      ili može biti da je crko driver za 5-ti cilindar pa je neki naučnik iskoristio signal sa četvrtog.Najbolje daj sliku gasnog ECU kablaže i mesta gde je spojeno,da ne nagađamo.

      Comment

      • Beogradjanin
        CBC Član
        • 12.05.2016
        • 10
        • Beograd
        • Fiat Marea 2.0 HGT

        #4
        Najpre hvala na brzim odgovorima. Nisam se nadao. Komp je za 5-6 i 8 cilindara. Tako piše na njemu. Slike poslaću kasnije kada budem kod auta. Pokušaću da objasnim malo detaljnije. Iz kompa dolaze dva kabla. Prvi kabl je za ventile A, B, C i D a drugi kabl je za ventile E, F, G i H.
        Na prvom cilindru ide ventil A, na drugom ide ventil B, na trećem cilindru ide ventil C, Kabl za ventil D nije prikopčan. Onda na četvrtom cilindru ide ventil E i na petom ide ventil F. Medjutim na peti ventil nije uboden kabl sa oznakom F već je doveden sa kabla B novi kabl. U svakom slučaju je budževina. Još jedno pitanje. Na trećoj dizni ima 3 kablića a na svim ostalim po 2. Jel tako treba?

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          mislim da je tu problem sa gasnim ECU odnosno kanalom za upravljanje 5-te dizne,ali to je samo moja pretpostavka

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Koji tip ubrizgavanja ima ta marea? Ako je full grup onde nebi trebalo da bude problem.

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              Sekvencijano je kod svih modela benzinskih motora koje nosi Marea

              Comment

              • Beogradjanin
                CBC Član
                • 12.05.2016
                • 10
                • Beograd
                • Fiat Marea 2.0 HGT

                #8
                Postoji li neka električna shema Landirenzo Omegas uredjaja za 5 cilindra?

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #10
                  Originally posted by Beogradjanin View Post
                  Postoji li neka električna shema Landirenzo Omegas uredjaja za 5 cilindra?
                  Nemam šemu ali imam savet: kod linijskog "petaka" injektori se isključuju po šemi "A-B-C+E-F" . D,G i H se ne koriste. Do benzinskih dizni vode dva snopa, jedan bez i jedan sa crvenim prstenom. Snop bez crvenog prstena je za prva 3 cilindra (A-B-C, D se ne koristi) a iz snopa sa crvenim prstenom idu prva dva konektora (E - F, G i H se ne koriste). Trebalo bi povezati pravilno, setovati softverski pravilno i onda videti šta se dešava.

                  Često se desi da usled kratkog spoja u kablaži pregori jedan drajver ali kao što rekoh-treba proveriti. Nadam se da sam pomogao...
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • Beogradjanin
                    CBC Član
                    • 12.05.2016
                    • 10
                    • Beograd
                    • Fiat Marea 2.0 HGT

                    #11
                    E hvala ti puno Slavko. Ovo mi dosta znači. Otprilike je tako i bilo povezano osim konektora F. Konektor F je otkačen a sa konektora B je doveden kabl do pete dizne umesto konektora F. Predpostavljam da je taj drajver za peti cilindar pregoreo pa je zato ovako skarabudženo. Samo mi nikako nije jasno kako to može da funkcioniše.

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #12
                      Može, zato što isparen gas ubrizgan u pogrešno vreme ostaje u usisnoj cevi do otvaranja usisnih ventila. Da je ubrizgavanje tečnog goriva-ne bi moglo.
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • Beogradjanin
                        CBC Član
                        • 12.05.2016
                        • 10
                        • Beograd
                        • Fiat Marea 2.0 HGT

                        #13
                        Aha! Ima smisla. Ali bi ipak trebalo zameniti komp. Jel tako?

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #14
                          Tako je. Jer nije to to da radi tako.

                          Poslao putem postara

                          Comment

                          • Beogradjanin
                            CBC Član
                            • 12.05.2016
                            • 10
                            • Beograd
                            • Fiat Marea 2.0 HGT

                            #15
                            Reci mi mora li isti takav komp ili može i neki drugi od drugih proizvodjača?

                            Comment

                            Working...
                            X