Jedan lik me ubedjuje da je ugradio secvent tng instalaciju na gti 1.8 16v k-jet.E sad on tvrdi da je to uspeo tako sto je skinuo k glavu i creva koja vode samo do mehanickih dizni,a same dizne je razbusio(prosirio kako kaze),na njih je prikacio napajanje gasom sa secvent isparivaca...Na moje pitanje kako je kalibrisao tng ecu on kaze da je namestio da pali na 0 stepeni posto vise nema rada na benzin,a vreme otvaranja dizni da je poklopio sa vremenom otvaranja na benzin,,,,,Kaze da auto bolje ide a da trosi oko 10l tng...Tvrdi da ima 100% sagorevanje ...Meni ovde vecina stvari ne pije vodu,sta misle iskusni clanovi o ovome,jel moguce ovo uspostaviti da radi?
Secvent na k-jet?
Collapse
X
-
Može i mrtav konj da prdne ali neko mora da mu skoči na stomak...
Comment
-
-
Što bi reko naš kolega Slavko, " može da se uradi,nije nikakav problem, ali pitanje je kako će i dali će da radi"
Šalu na stranu, moguće je uraditi sekvent i na motor sa karburatorom i to doboro radi, ali način na koji je gore opisano,nemere radit uopšte
Comment
-
Comment