Bolje/kvalitetnije dizne od Valtek Type 30/3Ω

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miki10
    CBC Član
    • 19.03.2018
    • 37
    • Mostar
    • Golf 4, Peugeot 308

    #16
    Nisam primjetio da sam mlijeko spominjao. Mene interesuje da li postoji idealno podesena mapa i kako izgleda. (dizne, mnozilac, dijagram, pritisak...)Da li je najvaznije da se krive idealno poklope.
    Serviser koji mi je ugradjivao jedan od najboljih ako ne i najbolji u CG a i sire, uopste nije davao znacaj mapi, ostavio visok pritisak i visi mnozilac a kriva plina iznad krive benzina i vozilo radilo normalno. Mislim da uopste nije vozao famoznih 50km ili 10km ili vec koliko...

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Da ne otvaram novu temu nadovezacu se na ovu gdje su se spominjale dizne, i ako tematika nije ista.
      Krajnje da budem blag, nevaspitanje. Na svakom forumu ovo se smatra nevaspitanjem čega si ti svestan jer si sam to naglasio.
      To znači da ne ceniš naš rad pa što bi mi cenili tvoje pitanje.

      Koliko je najidealnije vrijeme odstupanja ubrizgavanja, tj. otvorenosti gasnih dizni u odnosu na benziske. Na raznim forumima nalazim da bi vrijeme trebalo biti izjednaceno... sto je nemoguce a da bi vozilo radilo normalno.
      Jasno mi je da se benzin i gas razlikuju i da otvorenost gasnih dizni zavisi od mnozioca, karakteristika dizni...
      Izlupetao si se sa pitanjem tako da mi je pripala muka da odgovorim jer bih trebao debelu knjigu da pišem a mrzelo me, zato je bilo ukratko za mleko a to je pametnom bilo dosta da preformuliše pitanje, a ti si ga ponovio u istoj formi...

      Probaću da obrazložim razloženo da bi shvatio...

      Koliko je najidealnije vrijeme odstupanja ubrizgavanja, tj. otvorenosti gasnih dizni u odnosu na benziske.
      Na ovo pitanje nema odgovora jer je isto kao da pitaš da li voz ide brže noću ili po šinama... Jednostavno ne postoji pravilan odgovor. Sam si dao pravilan odgovor, citiram... "Jasno mi je da se benzin i gas razlikuju i da otvorenost gasnih dizni zavisi od mnozioca, karakteristika dizni..."

      Ja bih dodao da se množilac pravi (podešava) u odnosu na karakteristike dizni.. što nema veze sa tvojim pitanjem.

      I dalje, ljudi su u pravu na mnogim forumima koje si čitao pa i na ovom u baš mnogo slučajeva je objašnjeno ŠTA je isto vreme ubrizgavanja koje je bitno a nije gasnih dizni nego benzinskih. Za druge forume neću da tvrdim jer ne znam ali na ovom sam ja sigurno to objasnio nekoliko puta a isto tako nekoliko drugih majstora je to objasnilo takodje nekoliko puta. Recimo na kraju ovog pasusa da vreme ubrizgavanja mora biti isto radio na benzinu ili na gasu svejedno. Da ne budem ker do kraja, vreme benzinskih dizni mora biti isto. Potraži sve lepo piše.

      Ovaj deo mi je najlepši od sve dece ali uvek..
      Serviser koji mi je ugradjivao jedan od najboljih ako ne i najbolji u CG a i sire, uopste nije davao znacaj mapi, ostavio visok pritisak i visi mnozilac a kriva plina iznad krive benzina i vozilo radilo normalno. Mislim da uopste nije vozao famoznih 50km ili 10km ili vec koliko...
      Ako Vam je taj najbolji a i nama (šire) kakvi su Vam tek ostali? Ovo je naravno šala jer nemam pojma ni ko je ni za šta je zaslužan ali me veseli kad neko nema pojma ni pitanje da postavi kontroliše najboljeg od najboljih...

      Ja nisam u životu vozio nijedan auto 50 km pa ni kajen biturbo koji je verovatno zahtevniji od tvog auta a vozio sam svaki auto posle ugradnje, baš svaki.

      Sad recimo da si krenuo ovako.. Imam taj i taj auto, ugradjen je taj i taj gas, turene su te i te dizne, pritisak je takav, vreme ubrizgavanje je takvo, slika mape je ova kad radi auto i još šta što bi se mi setili da te pitamo kasnije pa da se ostvari normalna diskusija na temu koja te zanima.
      Ovako bez ikakvog konkretnog pitanja možeš da dobiješ odgovor o šinama i vozu ili o mleku..
      Eto, ipak sam se potrudio...
      Bez ljutnje
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #18
        Hahaahaja

        Dora provjereno ide brze sinama nego nocu
        Hahaah

        Comment

        • PPZ
          CBC Veteran
          • 31.01.2009
          • 167
          • Atina, Grcka

          #19
          I to naravno, u svojoj temi, a ne u tuđoj

          Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

          Comment

          • shuxx
            CBC Član
            • 05.11.2012
            • 33
            • Prokuplje
            • škoda fabia 1.2HTP

            #20
            Koje su prednosti barracude od oko 9000din, u odnosu na AC koje su oko 3800din, i dali se ta investicija vremenom isplati. Kroz manju potrošnju ili sl. Znam da je radni vek Barracude par puta duži od AC, ili Valtek, ali znam i da su Valtekove radile po 150 000km.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Da počnemo od kraja, ne postoje dizne koje manje ili više troše ako su ispravne. Motor troši koliko mu treba i traži a dizne to isporučuju. Ako su neispravne pa daju manje ili više od toga što motor traži biće nepravilan rad i upaljena ček lampica...

              Nisam uopšte ubedjen da su Baracude bolje 2+ puta od W01, rekao bih da uopšte nisu bolje ako se gledaju karakteristike, ako se gleda praksa isto je.

              Ubedjen sam da Valtek sada ni u pismu ne može da predje 150k, nekad je moglo i to ne baš svaki ali znatno više prelazile nego danas. Da ne ulazim šta bi bio razlog.
              Ja sam protivnik repariranja dizni ali ako baš zapne AC može da se reparira, Baracuda ne.
              Sve u svemu moje lično mišljenje a to je kao guza, a svako ima jedno svoje, je da se ne isplati dati 2+ više novca za isti proizvod.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • shuxx
                CBC Član
                • 05.11.2012
                • 33
                • Prokuplje
                • škoda fabia 1.2HTP

                #22
                Hvala Doro,

                samo se raspitujem

                mislio sam da su Barracude brže, i da finije doziraju gas, pa da samim tim možda manje troše gas, i da su zbog toga isplativije. Ali one su jednostavno dugovečnije, od ostalih, duplo jeftinijih...

                sada koristim AC dizne, sa nekih 50K km pređenih na TNG, nije bilo problema. Mislio sam da u sledećem autu, AKO su Barracude isplativije stavim njih. Ali držaću se proverene AC stag kombinacije. AC dizne su jeftine, tako da čim budu počele da zezaju, a na nekoj većoj kilometraži su, biće zamenjene.

                Ko god uzme da ih čisti, podešava, bilo šta da radi oko njih, uzeće 10eur. A one nove 30eur+ruke

                Hvala još jednom i pozdrav
                Last edited by shuxx; 18.06.2021, 07:52.

                Comment

                • PPZ
                  CBC Veteran
                  • 31.01.2009
                  • 167
                  • Atina, Grcka

                  #23
                  Ja sam slično razmišljao, pa kad su Valtek ispustile dušu, odem i kupim Barracuda.
                  Razlika?
                  Malo su tiše.

                  U radu, nikakve razlike sa mojim motorom (Citroen 1.8/16v).



                  Послато са Mi 9 Lite помоћу Тапатока

                  Comment

                  Working...
                  X