Problem sa sekvent plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • red.baron
    CBC Početnik
    • 10.11.2016
    • 5
    • Beograd
    • Škoda Octavia1.8T4x

    Problem sa sekvent plinom

    Pozdrav svima.

    Škoda Octavia 2003. 1.8T 110Kw 4x4, ugrađen plin u decembru 2014. u Beogradu u jednom poznatom servisu. Kilometraža je tada bila ~175.000 km.
    Ugrađeni delovi: Rezervoar Atiker, reduktor OMVL i multiventil Tomasetto. Dizne su crvene, nemam podatke o proizvođaču.

    Ono što je odrađeno u servisu je redovan servis posle 10.000 km, zamena filtera isparivača, 1.000 km posle toga zamena senzora temperature na isparivaču, 100 km posle toga, podešavanje temperature prelaska na plin, jer je mnogo rano prelazio na plin, motor ne zagrejan, tresao se i neravnomerno radio, osećao se plin u kabini.

    Problem koji imam je to što sam od sebe prelazi sa plina na benzin u toku vožnje. Ovo se ne dešava stalno, već periodično, bez nekih pravila.
    Jedino što sam primetio da se to dešava kad je auto vožen, pa stoji malo se ohladi ali ne skroz, i onda u toku vožnje kreće lajt šou.
    Prekidač u kabini svetli kao novogodišnja jelka, pali prvo sve 4 zelene, pa se ugasi, upali 1 crvenu, pa se opet ugasi, upali 2 zelene, i tako u krug.
    Plina uvek ima dovoljno, benzina takođe. Dešavalo mi se na pumpi da sipam, jer sam mislio da nema plina, stane samo desetak litara. Rezervoar torusni 48l (38l).

    U servisu kažu da su verovatno zbog lošeg plina, zaprljani ventil na rezervoaru, što nije neki problem da mi očiste, tipa 1.500 dina. Često im se dešava, u poslednje vreme, jer je plin ne kvalitetan, pa se nakuplja katran. Drugi potencijalni krivac klapna na isparivaču to je već malo skuplje tipa 5 hiljada ako se dobro sećam, i u krajnjoj liniji zamena gumica na diznama, što je i komplikovano a i skupo. Kažu to bi sve mogli da urade, ali da je napamet, pa su mi savetovali da vozim ovako, dok ne krene stalno da se dešava tako, pa da onda dođem da vide šta je.

    Potrošnja mi se povećala za oko litar, ali sad ne mogu da tvrdim da to ima veze sa svim gore navedenim.
    Inače auto se ponaša normalno na benzin.

    Da li neko ima neku ideju šta bi moglo da bude u pitanju?

    Izvinjavam se na obimnijem postu i ako sam promašio neki stručni termin, ipak sam laik za plinske uređaje
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    Koji uređaj imaš? Naveo si sve osim njega? Koji je racunar? Isparivac ti je skroz lijevo ime. Kvalitetnija oprema ne crkava bas tako. Taj motor podnosi plin i radi odlično kad se podesi. Ili je oprema krš ili te ****ju svaki put. Mada i majstorluk je upitan nema veze sto je ime poznato.

    Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • red.baron
      CBC Početnik
      • 10.11.2016
      • 5
      • Beograd
      • Škoda Octavia1.8T4x

      #3
      U pitanju je LPG-Tech, ne znam tačan model, imam serijski broj ako to pomaže?

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #4
        Lpg tech mora da radi kao sat kad se podesi.

        Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

        Comment

        • zulurbr
          CBC Veteran
          • 27.03.2010
          • 169
          • Zrenjanin
          • Nuova Bravo Sport Tj

          #5
          Klima se isparivač ili neki od uređaja gubi masu sa šasijom
          Sve što se klimata mora se dotegne. [emoji4]

          pomoću štapa i kanapa

          Comment

          • WEST 014
            CBC Senator XXL
            • 17.08.2010
            • 862
            • Valjevo
            • Audi A4

            #6
            Meni je 1.8t prebacivao na benzin samo kad imam manje plina u rezervoaru, preko zime posebno. Problem je bio sto mi je majstor koji je ugradio uredjaj stavio 6mm cevi a trebalo bi 8mm na turbo...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Kako se prekidač ponaša kad nestane gasa? Pišti, stenje, trepće?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • red.baron
                CBC Početnik
                • 10.11.2016
                • 5
                • Beograd
                • Škoda Octavia1.8T4x

                #8
                Pri normalnom funkcionisanju uređaja, kad je plin pri kraju, upali se crvena lampica, i kad se malo jače doda gas zapišti jednom i prebaci na benzin.
                Sam prekidač ne svetli nego je ugašen. U zavisnosti koliko je plina ostalo, može da se vrati ručno na plin, i ako je neka kontinuirana brzina nema problema da se održava tako na plinu.

                A kad se pojave gremlini u vožnji, ne zapišti jednom kao kad je prazan, nego se začuje tri puta kratko kao kad tek prebacuje sa benzina na plin.
                I tako prebacuje sa plina na benzin u krug, ali se desi da u jednom momentu ostane na benzinu, ali lampica na prekidaču treperi plavo, kao kad tek treba da prebaci na plin. Pokušavo sam i da ga prebacim ručno, ali ne reaguje, samo blinka plava lampica. I to obično traje do kraja vožnje.

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  Originally posted by WEST 014 View Post
                  Meni je 1.8t prebacivao na benzin samo kad imam manje plina u rezervoaru, preko zime posebno. Problem je bio sto mi je majstor koji je ugradio uredjaj stavio 6mm cevi a trebalo bi 8mm na turbo...
                  Da bi sve to imalo smisla,onda ide i MTV sa izlazom 8mm

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Originally posted by red.baron View Post

                    A kad se pojave gremlini u vožnji, ne zapišti jednom kao kad je prazan, nego se začuje tri puta kratko kao kad tek prebacuje sa benzina na plin.
                    I tako prebacuje sa plina na benzin u krug, ali se desi da u jednom momentu ostane na benzinu, ali lampica na prekidaču treperi plavo, kao kad tek treba da prebaci na plin. Pokušavo sam i da ga prebacim ručno, ali ne reaguje, samo blinka plava lampica. I to obično traje do kraja vožnje.
                    Nemam pojma sa tim uredjajem ali se sv islično ponašaju kao što si opisao da prelazi na benzin kad nema gasa a kad pište više puta uvek signalizira neki kvar.. Imaš neki problem sa špulnama, kontaktima i slično.. Možda ECU izgubi vreme ubrizgavanja na nekom cilindru i sl... Uprincipu bi moralo da se to pogleda na dijagnostici gasa u toku vožnje da se vidi šta je problem ili ako ECU gasa pamti greške da se pročita šta je bio problem...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X