Pozdrav svima.
Škoda Octavia 2003. 1.8T 110Kw 4x4, ugrađen plin u decembru 2014. u Beogradu u jednom poznatom servisu. Kilometraža je tada bila ~175.000 km.
Ugrađeni delovi: Rezervoar Atiker, reduktor OMVL i multiventil Tomasetto. Dizne su crvene, nemam podatke o proizvođaču.
Ono što je odrađeno u servisu je redovan servis posle 10.000 km, zamena filtera isparivača, 1.000 km posle toga zamena senzora temperature na isparivaču, 100 km posle toga, podešavanje temperature prelaska na plin, jer je mnogo rano prelazio na plin, motor ne zagrejan, tresao se i neravnomerno radio, osećao se plin u kabini.
Problem koji imam je to što sam od sebe prelazi sa plina na benzin u toku vožnje. Ovo se ne dešava stalno, već periodično, bez nekih pravila.
Jedino što sam primetio da se to dešava kad je auto vožen, pa stoji malo se ohladi ali ne skroz, i onda u toku vožnje kreće lajt šou.
Prekidač u kabini svetli kao novogodišnja jelka, pali prvo sve 4 zelene, pa se ugasi, upali 1 crvenu, pa se opet ugasi, upali 2 zelene, i tako u krug.
Plina uvek ima dovoljno, benzina takođe. Dešavalo mi se na pumpi da sipam, jer sam mislio da nema plina, stane samo desetak litara. Rezervoar torusni 48l (38l).
U servisu kažu da su verovatno zbog lošeg plina, zaprljani ventil na rezervoaru, što nije neki problem da mi očiste, tipa 1.500 dina. Često im se dešava, u poslednje vreme, jer je plin ne kvalitetan, pa se nakuplja katran. Drugi potencijalni krivac klapna na isparivaču to je već malo skuplje tipa 5 hiljada ako se dobro sećam, i u krajnjoj liniji zamena gumica na diznama, što je i komplikovano a i skupo. Kažu to bi sve mogli da urade, ali da je napamet, pa su mi savetovali da vozim ovako, dok ne krene stalno da se dešava tako, pa da onda dođem da vide šta je.
Potrošnja mi se povećala za oko litar, ali sad ne mogu da tvrdim da to ima veze sa svim gore navedenim.
Inače auto se ponaša normalno na benzin.
Da li neko ima neku ideju šta bi moglo da bude u pitanju?
Izvinjavam se na obimnijem postu i ako sam promašio neki stručni termin, ipak sam laik za plinske uređaje
Škoda Octavia 2003. 1.8T 110Kw 4x4, ugrađen plin u decembru 2014. u Beogradu u jednom poznatom servisu. Kilometraža je tada bila ~175.000 km.
Ugrađeni delovi: Rezervoar Atiker, reduktor OMVL i multiventil Tomasetto. Dizne su crvene, nemam podatke o proizvođaču.
Ono što je odrađeno u servisu je redovan servis posle 10.000 km, zamena filtera isparivača, 1.000 km posle toga zamena senzora temperature na isparivaču, 100 km posle toga, podešavanje temperature prelaska na plin, jer je mnogo rano prelazio na plin, motor ne zagrejan, tresao se i neravnomerno radio, osećao se plin u kabini.
Problem koji imam je to što sam od sebe prelazi sa plina na benzin u toku vožnje. Ovo se ne dešava stalno, već periodično, bez nekih pravila.
Jedino što sam primetio da se to dešava kad je auto vožen, pa stoji malo se ohladi ali ne skroz, i onda u toku vožnje kreće lajt šou.
Prekidač u kabini svetli kao novogodišnja jelka, pali prvo sve 4 zelene, pa se ugasi, upali 1 crvenu, pa se opet ugasi, upali 2 zelene, i tako u krug.
Plina uvek ima dovoljno, benzina takođe. Dešavalo mi se na pumpi da sipam, jer sam mislio da nema plina, stane samo desetak litara. Rezervoar torusni 48l (38l).
U servisu kažu da su verovatno zbog lošeg plina, zaprljani ventil na rezervoaru, što nije neki problem da mi očiste, tipa 1.500 dina. Često im se dešava, u poslednje vreme, jer je plin ne kvalitetan, pa se nakuplja katran. Drugi potencijalni krivac klapna na isparivaču to je već malo skuplje tipa 5 hiljada ako se dobro sećam, i u krajnjoj liniji zamena gumica na diznama, što je i komplikovano a i skupo. Kažu to bi sve mogli da urade, ali da je napamet, pa su mi savetovali da vozim ovako, dok ne krene stalno da se dešava tako, pa da onda dođem da vide šta je.
Potrošnja mi se povećala za oko litar, ali sad ne mogu da tvrdim da to ima veze sa svim gore navedenim.
Inače auto se ponaša normalno na benzin.
Da li neko ima neku ideju šta bi moglo da bude u pitanju?
Izvinjavam se na obimnijem postu i ako sam promašio neki stručni termin, ipak sam laik za plinske uređaje

Comment