Pozdrav svima,
Pogon na gas (Stag 4 + Tomaseto isparivač) je ugrađen pre pet godina i pre oko 55.000 km. Radi se o Astri Classic II sa Z14XEP motorom. Do sada sam, jednom godišnje, menjao onda dva filtra kod motora, za tečnu i gasnu fazu.
Do pre oko mesec dana je sve to lepo funkcionisalo. Međutim, sada na gas nikako ne radi kada je spoljašnja temperatura ispod okvirno 10 stepeni, bez obzira na temperaturu motora. Juče je bilo 15 stepeni i nije bilo problema, a npr. jutros 6 stepeni i problemi se jave. Problem se manifestuje u tome da se ponaša kao da radi na 2-3 cilindra. Snimio sam kratak video, gde se čuje kako radi, vidi se da obrtaji padaju i posle nekog vremena se uključi oznaka za servis. Evo kako to izgleda (prelazak na gas se desio negde na 9 sekundi)
Nakon ovoga sam priključio dijagnostiku za benzinski ECU i dobio sledeće greške:
P0300-01 - Random/multiple cylinder misfire detected
P0302-01 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0304-01 - Cylinder 4 Misfire Detected
Da li može da se pretpostavi ovako daljinski da li je hardverski ili softverski problem?
Ovako mi laički deluje kao da dizne za gas ne rade. Samo mi je čudno što na to utiče spoljašnja temperatura. Još da dodam da ako je toplo, pa počne da radi normalno, ako padne temperatura i dalje nastavi da radi normalno.
Pogon na gas (Stag 4 + Tomaseto isparivač) je ugrađen pre pet godina i pre oko 55.000 km. Radi se o Astri Classic II sa Z14XEP motorom. Do sada sam, jednom godišnje, menjao onda dva filtra kod motora, za tečnu i gasnu fazu.
Do pre oko mesec dana je sve to lepo funkcionisalo. Međutim, sada na gas nikako ne radi kada je spoljašnja temperatura ispod okvirno 10 stepeni, bez obzira na temperaturu motora. Juče je bilo 15 stepeni i nije bilo problema, a npr. jutros 6 stepeni i problemi se jave. Problem se manifestuje u tome da se ponaša kao da radi na 2-3 cilindra. Snimio sam kratak video, gde se čuje kako radi, vidi se da obrtaji padaju i posle nekog vremena se uključi oznaka za servis. Evo kako to izgleda (prelazak na gas se desio negde na 9 sekundi)
Nakon ovoga sam priključio dijagnostiku za benzinski ECU i dobio sledeće greške:
P0300-01 - Random/multiple cylinder misfire detected
P0302-01 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0304-01 - Cylinder 4 Misfire Detected
Da li može da se pretpostavi ovako daljinski da li je hardverski ili softverski problem?
Ovako mi laički deluje kao da dizne za gas ne rade. Samo mi je čudno što na to utiče spoljašnja temperatura. Još da dodam da ako je toplo, pa počne da radi normalno, ako padne temperatura i dalje nastavi da radi normalno.
Comment