Pozdrav svim članovima foruma.
Novi sam ovdje i nemam iskustva, zato vas molim da mi ne uzimate za zlo ako negdje pogrešim.
Naime imam problem sa povećanom potrošnjom plina
Radi se o Audi A4 b6 1.8T 110KW 2002 god, motor ima orginal 220000km i redni je održavan. Pri radu na benzinu nema nikakvih problema i troši prosječno 8.5 do 9l ( više puta provereno,sipano od cepa do cepa).
Urađen je plin kompjuter STAG 200 gofast, isparivaci tomaseto at 9, dizne neke crvene boje. Od ugradnje plina odmah se upalio chek i stalno blinka , a potrošnja plina otvorene vožnje je skočila na 13-14l , više puta provereno. Da napomenem , auto radi savršeno i na benzin i na plin ,ima odličnu snagu stim što u prvoj brzini ako ga stisnem malo jače prebacuje na benzin. Može li mi neko pojasniti , zašto auto koje su troši 8-9l benzina, potroši 13-14l plina?!
Novi sam ovdje i nemam iskustva, zato vas molim da mi ne uzimate za zlo ako negdje pogrešim.
Naime imam problem sa povećanom potrošnjom plina
Radi se o Audi A4 b6 1.8T 110KW 2002 god, motor ima orginal 220000km i redni je održavan. Pri radu na benzinu nema nikakvih problema i troši prosječno 8.5 do 9l ( više puta provereno,sipano od cepa do cepa).
Urađen je plin kompjuter STAG 200 gofast, isparivaci tomaseto at 9, dizne neke crvene boje. Od ugradnje plina odmah se upalio chek i stalno blinka , a potrošnja plina otvorene vožnje je skočila na 13-14l , više puta provereno. Da napomenem , auto radi savršeno i na benzin i na plin ,ima odličnu snagu stim što u prvoj brzini ako ga stisnem malo jače prebacuje na benzin. Može li mi neko pojasniti , zašto auto koje su troši 8-9l benzina, potroši 13-14l plina?!
Comment