A4 b6 1.8T 110KW 2002 god,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • igor_balkanac
    CBC Početnik
    • 01.01.2017
    • 9
    • Banja luka
    • igor

    A4 b6 1.8T 110KW 2002 god,

    Pozdrav svim članovima foruma.
    Novi sam ovdje i nemam iskustva, zato vas molim da mi ne uzimate za zlo ako negdje pogrešim.
    Naime imam problem sa povećanom potrošnjom plina
    Radi se o Audi A4 b6 1.8T 110KW 2002 god, motor ima orginal 220000km i redni je održavan. Pri radu na benzinu nema nikakvih problema i troši prosječno 8.5 do 9l ( više puta provereno,sipano od cepa do cepa).
    Urađen je plin kompjuter STAG 200 gofast, isparivaci tomaseto at 9, dizne neke crvene boje. Od ugradnje plina odmah se upalio chek i stalno blinka , a potrošnja plina otvorene vožnje je skočila na 13-14l , više puta provereno. Da napomenem , auto radi savršeno i na benzin i na plin ,ima odličnu snagu stim što u prvoj brzini ako ga stisnem malo jače prebacuje na benzin. Može li mi neko pojasniti , zašto auto koje su troši 8-9l benzina, potroši 13-14l plina?!
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    Plina trosi više što je logično. Plin loše podesen. Zato trosi i prebacuje na benzin. I svašta nešto. Traži majstora.

    Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • igor_balkanac
      CBC Početnik
      • 01.01.2017
      • 9
      • Banja luka
      • igor

      #3
      Više puta sam išao kod majstora koji je sve ugradio, brani se odgovorima da je to tako i gotovo. Inace plin je ugradjen prije neka 2-3 mjeseca i odmah sam primjetio te probleme , s obzirom da vozim auta na plin već više godina. Išao sam drugim majstorima , a oni govore da je oprema koja je ugrađena ne kvalitetna i da ona utiče na potrosnju. Ako je iko imao slično iskustvo , dajte neki savet. Inace svi koji su pogledali mapu i druge parametre , sve je u najboljem redu.

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #4
        Dora će vjerovatno da se javi. Ali po meni to nije uredu da na punom gasu prebaci na benzin. Zasto nisi ugradio nešto novije savremenije kad si skoro radio... Ako se već želi ušteda i dobar rezultat

        Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

        Comment

        • igor_balkanac
          CBC Početnik
          • 01.01.2017
          • 9
          • Banja luka
          • igor

          #5
          Pa taj covek mi je do sad ugrađivao plin u 3 auta , ovo je 4-ti... bio sam zadovoljan , potrošnja i snaga su bile ok u odnosu na snagu motora. Vodio sam se time, provereno i biće opet sve uredu. Međutim sad je skroz druga priča. Došao sam u situaciju da tražim od njega da izvadi sve što je stavio i vrati mi novac, jer ne može rijesiti da auto troši kako je rekao 20% više plina od benzina. Ja inace ne gazim auto, tako da po men potrošnja plina nebi smjela preći 10-11l.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            Da sam u sličnoj situaciji,išao bi na soluciju,povraćaja novca.Reduktor AT09 nije za motore sa nadpunjenjem(turbo),a stag go-fast je nešto što je namenjeno prostim sistemima i manje komplikovanim vozilima.To su osnove koje jedan majstor mora znati,jer ako to ne zna,onda i ne kapira gde je pogrešio.

            Comment

            • igor_balkanac
              CBC Početnik
              • 01.01.2017
              • 9
              • Banja luka
              • igor

              #7
              Izgleda da mi je to jedina solucija , da mi vrati novac i izvadi što je ugradio... Može li mi neko pojasniti (ko se najbolje razumije) koja oprema je adekvatna za taj tip motora. Jer sam zaista u ćoravoj situaciji , platio sam nesto čime nisam zadovoljan i ne znam vise sta da radim.

              Comment

              • WEST 014
                CBC Senator XXL
                • 17.08.2010
                • 862
                • Valjevo
                • Audi A4

                #8
                Mora da ide jaci isparivac tipa Zavoli Zeta S, Tomaseto AT13 ili nesto slicno, ja sam licno na mom autu zamenio te crvene Valtek ili sta je vec sa Hana diznama,i plus da je to sve spakovano kako treba, i da majstor zna da usteluje. Ja mislim da taj motor nije nikakav bauk sto se tice ugradnje plina, samo treba naci krstenog majstora. Kod mene je bio Stag 200, i ja sam samo zamenio dizne i skratio neka creva koliko se secam, i podesena mapa i sve bilo ok. Isto mi je trosio kao lud, lose isao, prebacivao na benz, palio chek itd... Ili da to vadis i uzimas pare nazad, ili da nadjes drugog da to popravi sto ce dodatno kostati. Ja sam isao na drugu varijantu i resio problem, ali sam odmah trebao da uzmem pare nazad, i da idem kod drugog od 0 da ga namesti. Pogotovu sto taj sto zna posao, cesto ume da bude jeftiniji od tog sto ne zna. To su neka moja iskustva.

                Comment

                • igor_balkanac
                  CBC Početnik
                  • 01.01.2017
                  • 9
                  • Banja luka
                  • igor

                  #9
                  Majstor mi tvrdi da je taj isparivac dovoljan za snabdevanje 110kw, ali nešto ne stima nikako. Vozio sam ga drugima i kažu da kompjuter i dizne nisu kvalitet i da se one trebaju zamjeniti. Koju si ti opremu stavio i kako si spustio potrošnju? STa si tačno uradio , da vidim sta da poduzimam

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #10
                    Za turbo motor trebaš jako brze dizne. Dizne Zamjeniti i računar neki kvalitetniji od Stag proizvođača. Ne znam jesi li ga uslovljavao novcem da stavlja slabu opremu. Taj isparivac piše da je do 110kw ali ne može turbo da izgura. Uzmi jači tomasetto i rjesi problem

                    Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                    Comment

                    • igor_balkanac
                      CBC Početnik
                      • 01.01.2017
                      • 9
                      • Banja luka
                      • igor

                      #11
                      Nisam ga uslovljavao novcem , rekao je 850km (440eura) i toliko sam platio... tražio sam da ispita u čemu je problem , kaže da je normalno da taj motor troši 13-14l plina. Možete li mi reci koje dizne da tražim da stavi i koji računar?

                      Comment

                      • petarp031
                        CBC Član
                        • 04.01.2008
                        • 91
                        • Uzice
                        • skoda octavia rs mk1

                        #12
                        Nisam strucnjak, ali sam iskusio na svojoj kozi sa dosadasnjim autima, a druzim se sa dosta "plinasa". Preporuka za dizne HANA kao prvo resenje, za manje novca odlicni su Dragon, Baracuda ili STAG AC-W02. Ja bi obavezno stavio teflonsko crevo fi 8 od boce do isparivaca, jer tako neces imati nikakvog gubitka pritiska. Obavezno ici na kvalitetniji isparivac, najbolje za ulozeni novac dobijas od Zavoli Zeta S modela.

                        Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          Originally posted by igor_balkanac View Post
                          Majstor mi tvrdi da je taj isparivac dovoljan za snabdevanje 110kw, ali nešto ne stima nikako. Vozio sam ga drugima i kažu da kompjuter i dizne nisu kvalitet i da se one trebaju zamjeniti. Koju si ti opremu stavio i kako si spustio potrošnju? STa si tačno uradio , da vidim sta da poduzimam
                          Isparivač/reduktor je projektovan da napaja motore do 110kw u optimalnim uslovima exploatacije,ali taj reduktor nije projektovan za motore sa nadpunjenjem,odnosno turbo motore,pa samim tim nije za taj motor.
                          ECU je obrijana verzija,što znači da ima jako malo prostora za podešavanja.Za 25eu više se dobija Stag Q-BOX koji je trenutno jedan od najboljih na tržištu.Inače što se brizgalki tiče: AC W01 ili W02, Baraccuda,Hana, ... generalno sa doplatom od 60eu dobijaš mnogo kvalitetniju opremu,a što je najbitnije,prilagođenu tom tipu motora

                          Comment

                          • igor_balkanac
                            CBC Početnik
                            • 01.01.2017
                            • 9
                            • Banja luka
                            • igor

                            #14
                            Ljudi hvala vam na odgovorima , mnogo ste pomogli. Ako još neko ima iskustva sa ovim problemom javite se. Pokušaću naci neko rešenje sa majstorom, pa vam javim rezultat. Hvala vam još jednom... sretna vam nova godina i svako dobro...

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #15
                              Originally posted by hirurg83 View Post
                              Za turbo motor trebaš jako brze dizne. Dizne Zamjeniti i računar neki kvalitetniji od Stag proizvođača. Ne znam jesi li ga uslovljavao novcem da stavlja slabu opremu. Taj isparivac piše da je do 110kw ali ne može turbo da izgura. Uzmi jači tomasetto i rjesi problem
                              Za taj motor 1.8T 110kW uopšte ne moraju brze dizne za iole normalnu vožnju i to potpisujem. Mora da bude dobar isparivač sa dovoljnim protokom gasa, stabilnim pritiskom i dobrim grejanjem. Mora da majstor zna šta radi i mora da otkrije da li postoji curenje na instalaciji, da li isparivač koji nije turbo "gruva" gas preko MAP kompenzacije, da li dizne rade pravilno i da li negde u mapi postoji "brdo" gde se u motor ubrizgava nepotrebno velika količina gasa. Pokretač teme je napisao da motor radi savršeno i na benzin i na plin a da na instrument tabli od ugradnje plina blinka ček-lampica. Meni to ne ide jedno s drugim.
                              Na kraju krajeva, svaki STAG poseduje grafikon pa ne treba biti Ajnštajn i napraviti probnu vožnju i uočiti šta se dešava.
                              "...Auto ima odličnu snagu s tim što ako ga u prvoj malo jače stisnem prebaci na benzin (?!) " Šta kaže majstor, ima li u memoriji grešaka nešto u vezi tog simptoma?
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              Working...
                              X