Ac Stag 4 neuspela kalibracija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • canibal86
    CBC Veteran
    • 07.03.2010
    • 155
    • Sid

    Ac Stag 4 neuspela kalibracija

    Poz drugari imam problem da mi auto nikako nece da prodje kalibraciju znaci ugrejem ga na 90 radnu temp pustim kalibraciju i motor pocne neravnomerno da radi i izbaci da su obrtaji pali ispod 400rpm i prekine kalibraciju.Dizne su nove valtek crvene filteri takodje.Jedna stvar koju sam primetio da temp reduktora bude nekih 80 stepeni tog temp gasa jedva 25 i pada na 20 stepeni jel to moze biti uzrok neuspele kalibracije i ako neko zna odakle on cita parametre temp gasa.Golf 4 1.6 je u pitanju.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Moraš videti zašto padaju obrtaji pa javiti da idemo dalje...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • canibal86
      CBC Veteran
      • 07.03.2010
      • 155
      • Sid

      #3
      To se desava samo pri pokusaju kalibracije inace auto na benzin radi normalno obrtaji mirni

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Shvatio sam odmah ali ti mene nisi. Kalibracija nije čarobna stvar pa da uradi tačno tvoju želju nego radi šta može. Obrtaji padnu iz nekog razloga, ti moraš videti koji je to razlog pa preneti ovde.

        Da iskoristiš pomoć prijatelja i 50:50 ...
        Obrtaji padnu zato što se motor zadavi, to je pomoć prijatelja.
        50:50 je da nisi dobro spojio dizne, izbrkane, nisu dobro kalibrisane, nisu dobro povezane, prevelik pritisak, premali pritisak i još sto malih kjuraca za koje mi ne znamo koji su ako ti ne utvrdiš zašto obrtaji padaju pa nam javiš.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • hirurg83
          CBC Senator XXL
          • 26.02.2014
          • 398
          • Banjaluka
          • VW Jetta

          #5
          Da dopunim doru, kad spojis dijagnostiku pogledaj koliki ti pritisak izbacuje da je kad zagrijes na radnu temp. Kakvo je stanje duzine crijeva do dizni. Kakva su vremena ubrizgavanja dizni. Nisi napisao jesi sta mjenjao od komponenti.? Koliko je star isparivac? Koji je motor? Koliko su razbusene dizne mm? Lakvo je stanje map senzora? Pregledaj stanje spula kakvo je. Eto sad malo se pozabavi.,

          Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

          Comment

          • canibal86
            CBC Veteran
            • 07.03.2010
            • 155
            • Sid

            #6
            E ovako dizne su razbusene na 2.3mm nije stelovan hod dizni stavljene su nove kupljene kod Dore znaci Valtek crvene,duzina creva do u**** nije vise od 15cm.Isparivac nije remontovan presao nekih 50k do sad s tim da je redovno menjan filter tecne i gasne faze.Pritisak pri kalibraciji je bio 1 bar.Sto se tice povezivanja dizni primetio sam da je majstor koji je ugradio zamenio mesta prve i cetvrte dizne znaci po onoj semi od Staga ako gledamo od razvoda tj zupcastog tu je povezao 4-tu diznu po semi tako da se izrazim s tim da se boje gadjaju na benz injektorima i plinskim.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              I dalje ništa nisi pomogao.
              Uradi mali eksperiment, kad se zagreje motor prebaci na gas bez ikakvih podešavanja množioca, ravna crta... Digni crtu toliko da radi na leru, slikaj ekran dok radi motor i pošalji ovde.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              Working...
              X