Trosenje benzina dok radi na plin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nedeljko50
    CBC Član
    • 31.07.2016
    • 69
    • Beograd
    • wv polo

    Trosenje benzina dok radi na plin?

    Iako sam procitao neke ranije diskusije postavljene na ovom forumu nisam nasao odogovor za moguc problem ako uopste jeste na mom automobilu wv polo 1.4 16v. U zadnjih godinu dana desava mi se da mi se ona lampica za benzin upali u toku voznje na plin. Desavalo se da se pali i na ravnom , uzbrdicama, nizbrdicama ne bira teren.. ovo na uzbdicama i nizbrdicama me navelo da plovak mozda nije zbog nagiba u pravilnom polozaju ali se isto to desava i na ravnom...dakle upalim auto i polse nebitno 5, 20.. km na plin upali se lampica za benzin. Ovde bi napomenuo da je ona skazaljka za benzin na rezervi , znaci nema nekih oscilacija tipa da brzo pada... Nisam primetio da auto trza, trokira... bilo sta neobicno , i oko ulja gotovo nista neobicno. Sto se tice potrosnje benzina nisam nista neobicno pirmetio da on drasticno trosi vise ali mi to neobicno da dok radi na plin upali lampicu za benzin... Da li je moguce da posotoji neka minorna potrosnja benzina sa plinom a da je ja ne osecam u realnoj voznji, auto se skroz korektno ponasa, niti se oseca plin niti benzin... zimi mi se dogodilo par dana ako je to nesto sto je bitno da sam osecao prilikom prvog startovanja 2min miris benzina u autu, nisam palio ventilaciju ... bilo i mom majstoru neobicno ali to bilo samo tada i nestalo sta god da je bilo . Ima sekvent uredjaj ac stag 4 , tomaseto isparivac.. Da li moze da se proveri tako sto se iskluci pumpa za benzin pa da se tako vozi ili mozda neko moze da me preciznije usmeri na dati problem. Hvala.
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    To se kod nekih auta desi da kazaljka benzina pokazuje trosak, ustvari kad ugasis i upalis on opet pokazuje staro stanje. Ne bi trebalo da trosi benzin, mislim da taj stagov uredjaj nema opciju da se ppdesi da pomalo u određenom momentu prebaci na benzin ili doda benzin uz plin. Tako da to kod tebe nije kvar.

    Sent from my HTC One M9 using XDA Labs

    Comment

    • nedeljko50
      CBC Član
      • 31.07.2016
      • 69
      • Beograd
      • wv polo

      #3
      Probao sam i to da odmah ugasim i upalim auto ali on isto posle prvog paljenja lampice to nastavlja svaki put kada se doda kontakt... Napomenucu da je pre paljenja lampice meni ta skazaljka vec na onom pocetnom delu za rezervu, ali me buni to sto mi se pali lampica u voznji, kad predjem nekih nebitno 5 ili vise kilometara, nelogicno mi ovako jer se ona pali kada radi auto na benzin pa sa tim smanjenjem goriva do nekog nivoa ona reaguje , a kod mene dok vozim na plin, pa me to i navelo da postavim pitanje da li je moguce da trosi i benzin u nekim minimalnim koliicinma dok radi na plin...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Sem nekog kvara jedine dve mogućnosti su da troši benzin dok radi na plin ako pređeš limit obrtaja koji je postavljen i obično je to 6000 obrtaja ako nije menjano. Druga mogućnost je da je majstor postavio minimum za rad na plinu na recimo 1000 obrtaja pa tako na leru troši benzin a kad predje 1000 troši plin. 1000 je samo primer, može biti i manje. Prvo se radi zbog sigurnosti jer i nema mape za više od 6000 obrtaja a drugo zbog lošeg rada na niskim obrtajaima pa majstori pribegavaju tom "triku".
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nedeljko50
          CBC Član
          • 31.07.2016
          • 69
          • Beograd
          • wv polo

          #5
          Originally posted by Dora View Post
          . Druga mogućnost je da je majstor postavio minimum za rad na plinu na recimo 1000 obrtaja pa tako na leru troši benzin a kad predje 1000 troši plin. 1000 je samo primer, može biti i manje. .
          U slucaju da je ovo u pitanju zanima me da li bi inidkator tj. ona lampica koja pokazuje kada auto ide ne plin to prikazivala kada auto radi na benzin. Naime, meni se kad upalim auto posle minut vremena sa benzina prebaci na plin, dok je auto na benzinu treperi ona lampica i cim predje na plin ona konstantno svetli , cuje se normalno ono skljocanje sa boce kada se prebacuje na plin i to je to. Da li bi recimo nakon toga kada mi npr padne broj obrtaja kad stanem i auto je na leru, indikator za plin sa onom lampicom to prikazivao ukoliko trosi benzin a to je da treperi pa kad krenem da onako skljocne i ustali se gorenje lampice ili bi ta lampica gorila konstantno kao sto je i kod mene slucaj a da on po malo uzima i benzin. Ako bi vuko benzin na nizim obrtajima deluje mi da bi prilikom svakog zaustavljanja na semafor i polaska stalno slusao skljocanje boce pri vecim obrtajima a i inidkator bi treperio. Izvinjavam se sto sam cinimi se mozda teze obrazlozio svoje pitanje.


          Dora postavio sam vam pitanje ali na drugom mestu pa bi iskoristio priliku da vas pitam preporucenog odnosa voznje plin/benzin. Poosto se bavite ugradnjom plinskih uredjaja, da li postoji neki propis npr da se na predjenih 1000 km na plin posle vozi na benzin 100 ili 200 km... Meni je majstor pomenuo da posto uvek pali na sekvent da je to otprilike dovoljno i da po nekad kad se setim mogu da ga pustim desetak kilometara na otvorenom putu, ali iz toga sto mi reko maltene razumeo "posto uvek prvo pali na benzin nema potrebe da se nesto posle toga vozi na isti " , sta vi preporucujete. Na netu sam nailazio na informacije od toga da nema potrebe prebacivati na benzn a negde se to pominje... Inace imam 1.4 16v wv polo.
          Last edited by nedeljko50; 01.05.2017, 23:09.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Prvo pitanje je da će lampica pokazivati da je na plinu jer je to zadato kao vrednost a ne posledica nedostatka goriva (plina) a drugo pitanje je da se može i nje loše povremeno napraviti par kilometara na benzin naročito leti kad posle 10 metara prelazi na plin. Zimi svakako više ide na benzin pa nema potrebe.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #7
              Ljeti je dobro dici temperaturu prebacivanja. Da se opet vozi na benzin kao i na plin. Dora ja sam kod sebe stavio da prebacuje na benzin na 4500km. Da li je to stetno cemu?
              Pokusavao sam i da stavim da mi na nižim obrtajima radi na benzin ali nikako da rjesim drhtanje tj neosjetljiv prelaz sa plina na benzin... Dok je obrnuto prebacivanje bez da se ista osjeti.

              Sent from my HTC One M9 using XDA Labs

              Comment

              • nedeljko50
                CBC Član
                • 31.07.2016
                • 69
                • Beograd
                • wv polo

                #8
                Originally posted by Dora View Post
                Prvo pitanje je da će lampica pokazivati da je na plinu jer je to zadato kao vrednost a ne posledica nedostatka goriva (plina) a drugo pitanje je da se može i nje loše povremeno napraviti par kilometara na benzin naročito leti kad posle 10 metara prelazi na plin. Zimi svakako više ide na benzin pa nema potrebe.

                Kod prvog nisam razumeo, ukoliko mi je namesteno da od 1000 obrtaja prelazi na plin a ispod toga na benizn, upalim , vozim auto, prebaci na plin sve normalno... i kad stanem na leru imam npr 800 obrtaja i sada da li bi mi u ovom slucaju lampica treperila za plin ako mi je nameteno da radi na benzin na nizim obrtajima ispod 1000 ili bi ona svetlela konstanto a u isto vreme auto vuce benzin dok ponovo ne predjem tih 1000 obrtaja, eto to me zanima prakticno na 800 obrtaja kako bi u ovoj situaciji lapica radila da li bi treperila ili bi bila konstantna,.
                Last edited by nedeljko50; 02.05.2017, 22:59.

                Comment

                • hirurg83
                  CBC Senator XXL
                  • 26.02.2014
                  • 398
                  • Banjaluka
                  • VW Jetta

                  #9
                  Pratis lampicu. Ako ona ne treperi kao kad je na benzin onda je na plinu i obrnuto. Ne moze da radi na benzin a da lampica pokazuje da je na plinu trenutno.

                  Sent from my HTC One M9 using XDA Labs

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Hirurge brate, dobar si ali ne preteruj.
                    Može da ne treperi, to sam i napisao. Sija konstantno jer je to zadato stanje. Ako se namesti minimum 1000 obrtaja na plin, svaki put ispod će preći na benzin a lampica će sijati kao da je na plinu i svaki put će preko 1000 opet raditi na plinu. Isto važi i za maksimum, preko njega ide na benzin a kad padne ispod oet ide na plin, lampica konstantno pokazuje plin.

                    Svojeveremeno smo išli na neku prezentaciju neću reći kog uredjaja pa su nam objašnjvali prednosti novine u priogramu, ako tu kenja na plin, namestite da predje na benzin, ako opet tamo ... Na kraju ga pitam pa dobro kad radi onda na plin
                    Kaže majstor pokazivač pa benzin je primarno gorivo i tu mi onda nastavimo da se sprdamo sve vreme...

                    Nemam pojma da li je u ovom slučaju tako podešeno ali sam napisao dva primera kad može trošiti benzin a da vlasnik to ne zna ako mu nije predočeno....
                    Jedan Hondaš da ga ne imenujem, znaće ga SRI je olešio ceo rezervoar benzina do Niša a da nije znao da vozi na benzin, naravno pičio je preko 200 što je kod kosilice preko 7000 obrtaja
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • hirurg83
                      CBC Senator XXL
                      • 26.02.2014
                      • 398
                      • Banjaluka
                      • VW Jetta

                      #11
                      Sad sam isao do svog auta i probao. Na q box kad prebaci na benzin pocne da treperi. Ako tteba da odem opet da uslikam. Stavio sam 1000obrtaja i stavio sam 4500 obrtaja. Dodam gas na 1100 prebaci na plin i cim puatim gas on vrati na benzin. Lampica treperi. Dakle ne preterujem. Radi na tom principu na q box uredjaju. E sad kod mene postoji opcija da dodaje benzin dok radi na plin. Ali mislim da to stag 4 nema....

                      Sent from my HTC One M9 using XDA Labs

                      Comment

                      • bmw735i
                        CBC Senator
                        • 07.05.2006
                        • 258
                        • Mostar
                        • BMW 320i, 740i, 750i

                        #12
                        Samo jednom sam stavio da ispod 1000 i preko 4000 prebaciva na benzin u pitanju je bio Bmw E46 sa N42 motorom i valvetronic-om koji je imao obične Valtek tip 30 dizne. Bio je za prodaju pa haj da ga bez ulaganja malo uljudimo. Inače je na plinu na leru otresao ko peglica.

                        Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                        Comment

                        • bmw735i
                          CBC Senator
                          • 07.05.2006
                          • 258
                          • Mostar
                          • BMW 320i, 740i, 750i

                          #13
                          A da bilo je i par zaj.... sa stipsama tipa da mu na 3000 prebaci na benzin a razlika između minimalnog i maximalnog tlaka u 0.10 bari. Pa kad dođe za nekoliko dana da mo auto trokira ili neće da upali rekneš mu da natoči koji litar benzina. Ljudi kad imaju plin ignororaju žutu od rezerve i check engine.

                          Sent from my SM-G930F using Tapatalk
                          Last edited by bmw735i; 03.05.2017, 11:52.
                          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                          Comment

                          • nedeljko50
                            CBC Član
                            • 31.07.2016
                            • 69
                            • Beograd
                            • wv polo

                            #14
                            Hvala svima na pomoci.

                            Comment

                            • bmw735i
                              CBC Senator
                              • 07.05.2006
                              • 258
                              • Mostar
                              • BMW 320i, 740i, 750i

                              #15
                              Prijatelju par savjeta.
                              1. Ne drži rezervoar benzina blizu rezerve nek ima oko 1/4 može i manje ali ne oko rezerve. Pogotovo ljeti. Pumpa se sa gorivom hladi a jadnica radi i kad voziš na plin.
                              2. Ako nemaš interface i program otiđi kod nekog pismenog majstora da ti rekne kako ti je naštelovan plin nek ti pregleda mapu itd.
                              Taj miris benzina nakon paljenja može biti 100 stvari, lambda, map, selenoid benzinskih para ali može biti i raštelovana benzinska mapa tj. da auto na plinu radi siromašno pa kompjuter benzina pokušava kompenzirati dizanjem mape benzina. Mal je to motorčić sa puno malih ventila. Možda ovo moje naklapanje zvuči kao puhanje u jogurt ali vidio sam spaljenih ventila i na puno većim kubikažama.
                              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                              Comment

                              Working...
                              X