Pozdrav svima,
Nov sam na ovom forumu i ovo je prvi put da se bakcem sa podesavanjem plinske mape. Podesavanje radim u AC Gas Synchro softveru. Razlog zbog kojeg se javljam je preveliki mnozilac nakon autokalibracije- Krece od blizu 2, pa se spusta do otp 1.4. Koliko sam mogao procitati, idealno je izmedju 1-1.2. Krive plinske i benzinske mape su gotovo identicne.
Moje vozilo je Jeep Wrangler sa 4.0 motorom iz 1995. godine i nekih 180ks. Reduktor nisam siguran kojeg je proizvodjaca, a dizne su Valtek crvene 3 oma (pretpostavljam da su Valtek 30). Koliko sam mogao naci po tabelama, za moj motor je optimalno dizna oko 2.2mm i pritisak isparivaca na 1.2 bar-a, mada bih volio da mi ovo neko potvrdi..
Prilikom autokalibracije, dobijam poruku da je ista uspjesna i da je mnozilac potrebno podesiti kad se dobiju benzinska i plinska mapa tokom voznje. Medjutim, na leru, benzinske dizne su od 4.6 do 5.1ms (u zavisnosti od MAP-a) dok je vrijeme plinskih dva puta duze. Koliko znam, razlog tome moze biti neadekvatan promjer dizni i neadektvatan pritisak u isparivacu.
Posto sam totalni amater vezano za plinsku instalaciju, imam par banalnih pitanja:
1. Gdje se mjeri promjer dizni? Pretpostavljam da se mjeri na izlazu, gdje se kace crijeva koja idu dalje u usisnu granu, ali bih volio da mi neko potvrdi..
2. Koliki je maksimalni radni pritisak koji bih mogao da podesim na isparivacu? Negdje sam procitao da moze ici do 1.5 bara. Volio bih da izbjegnem busenje dizni povecavanjem pritiska, cime bih ukoliko je trenutno premali promjer dizni valjda dobio manji mnozilac?
3. Da li je vrijednost pritiska gasa koja je prikazana u softveru ona vrijednost na osnovu koje se bira promjer dizni, ili je to potrebno mjeriti posebnim alatom na isparivacu?
Unaprijed hvala!
Nov sam na ovom forumu i ovo je prvi put da se bakcem sa podesavanjem plinske mape. Podesavanje radim u AC Gas Synchro softveru. Razlog zbog kojeg se javljam je preveliki mnozilac nakon autokalibracije- Krece od blizu 2, pa se spusta do otp 1.4. Koliko sam mogao procitati, idealno je izmedju 1-1.2. Krive plinske i benzinske mape su gotovo identicne.
Moje vozilo je Jeep Wrangler sa 4.0 motorom iz 1995. godine i nekih 180ks. Reduktor nisam siguran kojeg je proizvodjaca, a dizne su Valtek crvene 3 oma (pretpostavljam da su Valtek 30). Koliko sam mogao naci po tabelama, za moj motor je optimalno dizna oko 2.2mm i pritisak isparivaca na 1.2 bar-a, mada bih volio da mi ovo neko potvrdi..
Prilikom autokalibracije, dobijam poruku da je ista uspjesna i da je mnozilac potrebno podesiti kad se dobiju benzinska i plinska mapa tokom voznje. Medjutim, na leru, benzinske dizne su od 4.6 do 5.1ms (u zavisnosti od MAP-a) dok je vrijeme plinskih dva puta duze. Koliko znam, razlog tome moze biti neadekvatan promjer dizni i neadektvatan pritisak u isparivacu.
Posto sam totalni amater vezano za plinsku instalaciju, imam par banalnih pitanja:
1. Gdje se mjeri promjer dizni? Pretpostavljam da se mjeri na izlazu, gdje se kace crijeva koja idu dalje u usisnu granu, ali bih volio da mi neko potvrdi..
2. Koliki je maksimalni radni pritisak koji bih mogao da podesim na isparivacu? Negdje sam procitao da moze ici do 1.5 bara. Volio bih da izbjegnem busenje dizni povecavanjem pritiska, cime bih ukoliko je trenutno premali promjer dizni valjda dobio manji mnozilac?
3. Da li je vrijednost pritiska gasa koja je prikazana u softveru ona vrijednost na osnovu koje se bira promjer dizni, ili je to potrebno mjeriti posebnim alatom na isparivacu?
Unaprijed hvala!
Comment