Stag 300 ISA2 - Podesavanje mape

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petar.rutesic
    CBC Početnik
    • 05.10.2017
    • 1
    • Podgorica
    • Jeep Wrangler 4.0

    Stag 300 ISA2 - Podesavanje mape

    Pozdrav svima,

    Nov sam na ovom forumu i ovo je prvi put da se bakcem sa podesavanjem plinske mape. Podesavanje radim u AC Gas Synchro softveru. Razlog zbog kojeg se javljam je preveliki mnozilac nakon autokalibracije- Krece od blizu 2, pa se spusta do otp 1.4. Koliko sam mogao procitati, idealno je izmedju 1-1.2. Krive plinske i benzinske mape su gotovo identicne.

    Moje vozilo je Jeep Wrangler sa 4.0 motorom iz 1995. godine i nekih 180ks. Reduktor nisam siguran kojeg je proizvodjaca, a dizne su Valtek crvene 3 oma (pretpostavljam da su Valtek 30). Koliko sam mogao naci po tabelama, za moj motor je optimalno dizna oko 2.2mm i pritisak isparivaca na 1.2 bar-a, mada bih volio da mi ovo neko potvrdi..

    Prilikom autokalibracije, dobijam poruku da je ista uspjesna i da je mnozilac potrebno podesiti kad se dobiju benzinska i plinska mapa tokom voznje. Medjutim, na leru, benzinske dizne su od 4.6 do 5.1ms (u zavisnosti od MAP-a) dok je vrijeme plinskih dva puta duze. Koliko znam, razlog tome moze biti neadekvatan promjer dizni i neadektvatan pritisak u isparivacu.

    Posto sam totalni amater vezano za plinsku instalaciju, imam par banalnih pitanja:
    1. Gdje se mjeri promjer dizni? Pretpostavljam da se mjeri na izlazu, gdje se kace crijeva koja idu dalje u usisnu granu, ali bih volio da mi neko potvrdi..
    2. Koliki je maksimalni radni pritisak koji bih mogao da podesim na isparivacu? Negdje sam procitao da moze ici do 1.5 bara. Volio bih da izbjegnem busenje dizni povecavanjem pritiska, cime bih ukoliko je trenutno premali promjer dizni valjda dobio manji mnozilac?
    3. Da li je vrijednost pritiska gasa koja je prikazana u softveru ona vrijednost na osnovu koje se bira promjer dizni, ili je to potrebno mjeriti posebnim alatom na isparivacu?

    Unaprijed hvala!
  • popovic012
    CBC Početnik
    • 02.02.2018
    • 6
    • Pozarevac
    • Punto 1.2 8v Stag4+

    #2
    1.Skines creva sa raila, odvijes mesingane nozlice i sa unutrasnje strane vidis rupicu,tu se razbusuje
    2.Nzm koji isparivac imas , recimo da je AT13... Slobodno 1,5 stavi pritisak i kalibrisi ,mapa i do 1.4 je ok ako se krive poklapaju i auto lepo radi.
    3.Promer dizni se bira na osnovu kW i kS auta, najcesce broj kW se deli sa brojem cilindra i onda po tom broju tabelarno biras promer..

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #3
      Stag kaze da je pritisak 1b po defaultu,zašto da podize na 1.5? Sta ce da dobije? Smanjuje mnozilac... Nadam se da ce ti prilozi pomoci. http://cloud.tapatalk.com/s/5a75bb29...0za%20STAG.pdfhttp://cloud.tapatalk.com/s/5a75bb6b...20mnozioci.pdf

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Jao Hirurge, ova tabela je žuta kao moja krštenica... veze nema sa životom. Za koji isparivač Stag kaže da je po difultu 1 bar?
        Koji je isparivač na ovom autu za koji se pita?

        Za pitača:
        Kako misliš da to sve lepo podesiš ako ne bi da bušiš dizne kako treba?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • hirurg83
          CBC Senator XXL
          • 26.02.2014
          • 398
          • Banjaluka
          • VW Jetta

          #5
          Jbg pokojni speedplus mi je dao. Pa u upustvu staga stoji da pritisak treba da je 1b tomaseto ili ovaj njihov zaboravih mu ime. A koliko sam vidio covjek noke napisao ime isparivaca moguce da je tomaseto jer ovaj bar kod mene nema nigdje ime.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Pa nije napisao koji je isparivač pa sam zato pitao kako znaš da je 1 bar preporučeno... A inače taj spisak je stvarno star 20 godina i onda je bio ******ština a danas je vic, nema veze sa životom.
            Proizvodjač blombira dizne a ti ih podešavaš uprkos tome što piše da gubiš garanciju??? Mislim brate jel razmišlja neko od vas što se držite tog spiska šta pričate?
            Stag danas ima svoje dizne i svoje isparivače koji su usput budi rečeno stvarno dobri. Na tom spisku ima KME, Necam i takve egzotike koje ovde mnogi nisu videli da ne kažem da nisu ni čuli za njih, a neke firme više i ne rade te proizvode.

            Ja bih stvarno voleo da neko odgovaran ta pitanja i često "prećutim" da bi neko drugi odgovorio. OK je odgovoriti kad znaš šta odgovaraš kao što je Ok ne odgovoriti kad nisi siguran u odgovor.
            Ja bih stvarno voleo da vidim kako jedna Zavoli isparivač na 1 bar pritiska tera kompresor ili turbo... Ima to u duminama ali kod nas nema... Isto važi i za tomasetto.. Lovato i Landi i ne uzimam u razmatranje...

            Pošto se svi kunete u stag treba da znate način merenja pritiska.. To što vidite u programu nije stvaran pritisak, ako uzmete manometar i merite na izlaznom crevu biće vam jasno zašto je 1 bar malo za turbo koji radi na 1 bar.


            Za kraj, slažem se da nema u ovom primeru potrebe za 1.5 bara pritiskom ali to se preko neta neće našteloati pošto neće da buši dizne, ne bi da dira pritisak da nešto en pokvari i sl.. A pokvariće sigurno jer iako je to relativno prosta stvar ipak nije baš tako prosta...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #7
              dora bio si inspirisan da napises odlican odgovor.
              Nemoj se ljutiti, ja sam htio pomoci. A covjek se boji... To je drugi par opanaka.

              Comment

              • bmiillan
                CBC Senator XXL
                • 18.04.2005
                • 393
                • beograd
                • clk 200k

                #8
                u redu je što hoćeš da pomogneš, ali najčešće odmažeš (bez uvrede) nekad je bolje prećutati
                nemoj na silu uzmi veci cekic

                Comment

                Working...
                X