AG Centrum Zenit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PPZ
    CBC Veteran
    • 31.01.2009
    • 167
    • Atina, Grcka

    AG Centrum Zenit

    Kupio sam auto sa ovim uređajem, zna li neko kakav dijagnostički kabl ide u njega?
    Da li je raspored pinova kod kabla isti kao kod STAG uređaja, i konektor, ili ne?
    Nisam stigao detaljnije da pogledam, skupljam informacije jer sam prvi put video taj uređaj sada.
    Trenutno sve radi, pa neću čačkati, ali valja znati.

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #2
    Isti kabal ide kao od staga. Odlican uredjaj da pohvalim. Kod nas se ugradjuje kao premium oprema

    Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

    Comment

    • PPZ
      CBC Veteran
      • 31.01.2009
      • 167
      • Atina, Grcka

      #3
      Originally posted by hirurg83 View Post
      Isti kabal ide kao od staga. Odlican uredjaj da pohvalim. Kod nas se ugradjuje kao premium oprema

      Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
      Da, mogu da kažem da sam prijatno iznenađen.Dizne su neke Fast Reg, prilično tihe, i auto ima punu snagu, nema razlike između benzina i plina.
      U pitanju je Citroen C5 Restyle, motor 1.8.

      Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

      Comment

      • PPZ
        CBC Veteran
        • 31.01.2009
        • 167
        • Atina, Grcka

        #4
        Izvinjavam se što podižem stari post.

        Do sad nisam imao potrebe ništa da čačkam, auto pali, radi, ide.

        Za par meseci me čeka tehnički pregled, pa sam uradio jednu inspekciju plinskog uređaja, jer prolazi inspekciju i na samom tehničkom.

        Ukratko, vidim creva napukla, od isparivača, morao bih da uradim i mali servis (imam sve filtere od ranije), pa se razmišljam da skinem i repariram i isparivač, kao i da očistim dizne, kad već sve rasturam.

        To naravno povlači za sobom ponovnu kalibraciju, pa sam gledao gde je dijagnostički priključak, i nažalost ne vidim nigde četvoropinski, onaj kao što ima STAG.
        Kod raila sa plinskim diznama ima jedan dvopinski, ne znam čemu služi...

        Pitanje je, gde da tražim konektor za dijagnostiku?

        Bliže plinskom ECU ili je kabl dovoljno dugačak da ga neko možda provede u kabinu?

        U pitanju je uređaj iz naslova.

        Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Uvek je blizu komjutera, max pola metra...
          Leisure gas, RV, autogas and LPG tanks, bottles parts, conversions systems for cars, campervans, campers, motorhomes, forklifts and homes.

          Ovako izgleda..
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • PPZ
            CBC Veteran
            • 31.01.2009
            • 167
            • Atina, Grcka

            #6
            Majstor je postavio plinski ECU u levi stub, blizu požarnog zida, poskidaću plastike sutra pa ću još jednom pogledati.

            I ja sam tako mislio, da je blizu ECU, ali ga nisam video...

            Sigurno nisam dobro pogledao, hvala na odgovoru.

            Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ideš po kablaži od kompa, prvi i jedini koji viri van snopa
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • PPZ
                CBC Veteran
                • 31.01.2009
                • 167
                • Atina, Grcka

                #8
                Danas sam se zanimao plinskim uređajem, pa da unesem nekoliko zapažanja...

                Ovako, konektor za dijagnostiku plinskog uređaja sam skontao zašto ne mogu da nađem, nakon pažljive analize instalacione šeme...

                Naime, kod ovog AG Centrum Zenit Pro uređaja je malo glupo, dijagnostički konektor je isti konektor koji ide na taster u kabini! [emoji3526]

                Zato ga zapravo nisam ni video!

                Znači, kod samog ECU se razdvoji četvoropinski konektor koji ide na taster u kabini, i na njega se spoji kabl od računara.

                Dalje, konektor je obrnut od STAG uređaja, znači moraju se okrenuti pinovi kao u ogledalu, 4-1, 3-2, 2-3, 1-4.

                Treće, i najvažnije, struju dobija SAMO KAD MOTOR RADI, tako da nema dijagnostike kao kod STAG uređaja, samo sa datim kontaktom.

                Korisnički interfejs programa je dosta drukčiji od STAG-a, tako da nisam mnogo čačkao.

                Na početku mi je tražio da ažuriram firmware u plinskom ECU, isto kao STAG.

                Snimio sam podešavanja pre ažuriranja, i samo ih vratio nakon uspešnog ažuriranja.

                Malo me čudi ovako visok pritisak na isparivaču, i mapa je prilično čudna, ali sve ove godine auto je tako vožen, pa dok ne naučim u šta ja to gledam, neću čačkati ništa...

                Uglavnom prvi korak sam napravio, sad mogu da repariram isparivač i da ga ponovo podesim...

                Senzor temperature gasa nije spojen, kao ni lambda sonda, senzor broja obrtaja, i još par. Pretpostavljam da je to zato što preko OBD konektora dobija informacije o svemu.

                Hvala puno na pomoći, Doro bio si u pravu, samo je trebalo pogledati pažljivije.

                A eto naučismo i nešto novo...

                Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

                Comment

                • zeran
                  CBC Član
                  • 17.10.2018
                  • 20
                  • EU
                  • Opel

                  #9
                  Koliko vidim mapu pri manjem-srednjem opterečenju imaš bogatu smjesu, a na višem siromašnu.

                  Valjalo bi to popeglati

                  Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                  Comment

                  • PPZ
                    CBC Veteran
                    • 31.01.2009
                    • 167
                    • Atina, Grcka

                    #10
                    Zanimacu se tim kad repariram isparivac, trenutno samo pratim i ucim.

                    Ne volim da cackam ako ne znam tacno sta radim, a za sad auto ide dobro.

                    Ono sto nisam spomenuo je da osim sto je cudna mapa, ukljucena je i temperaturna kompenzacija i jos nekih cuda sto cu videti kad sve odradim.

                    Za sad mi je primarno da auto predje tehnicki, a za to moram odraditi isparivac i zameniti creva od isparivaca do raila.
                    Last edited by PPZ; 25.04.2019, 19:04.

                    Comment

                    Working...
                    X