audi a4 b5 1,8 92kW mapa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gilekm
    CBC Veteran
    • 16.01.2010
    • 121
    • Kosovska Mitrovica

    audi a4 b5 1,8 92kW mapa

    Zdravo svima!nadam se da cu dobiti odgovor na ovu temu,naime posle uspesno izvrsene autokalibracije,pristupio sam kreirenju mape u voznji,ja sam sedeo sa laptopom na suvozacevo sediste dok je drug vozio isti rezim voznje prvo na benzinu a zatim na plinu,posle voznje na benzinu izbrisao sam zelenu "krivu" za plin i zatim otpoceo voznju na plin komp. je u toku voznje ponovo iscrtao zelenu crtu,postavicu slike zamolio bih odgovore za to dali ovde treba nesto dirati ili ne?evo slika:
















  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Dobro je, ne diraj ništa više...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zeljkoci
      CBC Veteran
      • 12.05.2008
      • 143
      • La
      • Fiat Punto. 1.2

      #3
      Prijatelju, mapa ti je dobra, ali pod uslovom da uvek vozis sa temp gasa od 40-45°C. Priznaces, to je malo teze. Svakom drugom voznjom sa nizom ili višom temperaturom gasa, neces imati isto ubrizgavanje kao sto je na zadnjoj slici. Moras se malo igrati sa tabom "korekcija temperature". Ali, to je zahtevno i trazi dosta vestine i nesto znanja.
      Voznjom na otvorenom u zimskim uslovima imaćeš temperaturu gasa oko 25°C, kao i leti oko 60°C. Mape uopste nece biti iste ukoliko je temperaturni faktor 0. Pa sad, na tebi je koliko si zahtevan.

      Comment

      • gilekm
        CBC Veteran
        • 16.01.2010
        • 121
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        hvala na odgovorima!!!

        a sto se tice temperature gasa to mi je nepoznato,mislim ne znam kako doterati da bude uvek ista ili u nekom dozvoljenom rasponu,inace jesam zahtevan i tezim ka "perfekciji" u svemu sto radim pa i u ovome.

        inace mapa je pravljena voznjom na benzinu i na plinu na istoj deonici i istim uslovima na putu, a posto zivim na jednoj "cuki" bila je to voznja prvo nizbrdo i uzbrdo na benzinu,a zatim to isto na plinu primetio sam u toku voznje nizbrdo u oba slucaja da se dizne ne otvaraju mislim da je to normalno???

        Comment

        • zeljkoci
          CBC Veteran
          • 12.05.2008
          • 143
          • La
          • Fiat Punto. 1.2

          #5
          Da, to je normalno. Sa temp. faktorom se moras igrati. Ne postoji definicija koja moze da se primeni na svaki auto. Bitno je da ti se vremena ubrizgavanja benzina ne menjaju sa promenom faktora temperature

          Comment

          • gilekm
            CBC Veteran
            • 16.01.2010
            • 121
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            mislim da je bolje da ne diram ono sto mi nije jasno (ovo oko demperature),hvala vam puno na pomoci!!!!

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #7
              Pozz. Ne znam da li si citao user manual od staga. Tamo pise striktno da pritisak bude 1bar. Dakle kada je temperatura isparivaca maksimalna da je 1bar. Tada radis kalibraciju i tada se ivras multiplikatorom. Obicno multiplikator u nizim obrtajima je iznad 1.2 pa cak i 1.4 dok ovamo opada. Meni se cini ovde da je ostalo uredu.
              Moras da malo savladas korekciju temperature. Zahtjeva vremena ali se da sloziti. Moraces nazalost imati dva podesavanja ljetno i zimsko. Jer korekcija temperature je bas različita. Ali rad auta i pomasanje dizni ce biti odlicno. Cak se da uraditi i korekcija pritiska plina. Poato vidim kod tebe je 1.2 kad je vruc.. Kad je hladan je vjer oko 1.5 bar

              Comment

              • gilekm
                CBC Veteran
                • 16.01.2010
                • 121
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                A jel bi moglo malo detaljnije ovo u vezi korekcije temperature,kako se to radi i koji bi bio neki raspon temperature gasa leti i zimi,predpostavljam da nije isto za svaki motor ali ako moze malo detaljnije oko toga kako se to doteruje,a sti se tice pritiska to mi nije problem da doteram,ali bih morao ponovo kalibaraciju,pa mapu a kako Dora rece da oko mape ne treba nista dirati ja bih ga poslusao jedino ovo oko temp.ako moze da se malo blize objasni.Hvala!

                Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока

                Comment

                • zeljkoci
                  CBC Veteran
                  • 12.05.2008
                  • 143
                  • La
                  • Fiat Punto. 1.2

                  #9
                  Za korekciju temp. gasa treba da potrosis dosta goriva, vremena, para i nesto znanja. Svaki motor je priča za sebe. Dosta zavisi i gde je postavljen senzor temp, isparivač, ma utice mnogo faktora.
                  Ukratko, podešavanje koeficijenta ćeš započeti od one temperature gasa, od koje je limitirano puštanje motora u rad na gas.
                  Može vrlo lako da se desi da ta temp. bude i 5°C (gas je isparljiv jos od debelog minusa). Moj ti je savet da korekcije vršiš na spoljnim temp od -5°C-35°C, a pri temp gasa od 5-80°C.
                  Sada ti je jasno da se hladan auto veoma brzo zagreje, a to je nedovoljno vremena da ga podešavaš na nekim nižim temp. gasa. Zato se i ponavlja nekoliko dana za pojas nižih temp. gasa. Na nižim temp. gasa koefivijent je u minusu, a na višim u plusu. Ne treba da ti objašnjavam zašto je to tako. Nemoj otprilike, prati ubrizgavanje benzina i gledaj da ostane uvek isto.

                  Eto, ukratko

                  Comment

                  • gilekm
                    CBC Veteran
                    • 16.01.2010
                    • 121
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Originally posted by zeljkoci View Post
                    Za korekciju temp. gasa treba da potrosis dosta goriva, vremena, para i nesto znanja. Svaki motor je priča za sebe. Dosta zavisi i gde je postavljen senzor temp, isparivač, ma utice mnogo faktora.
                    Ukratko, podešavanje koeficijenta ćeš započeti od one temperature gasa, od koje je limitirano puštanje motora u rad na gas.
                    Može vrlo lako da se desi da ta temp. bude i 5°C (gas je isparljiv jos od debelog minusa). Moj ti je savet da korekcije vršiš na spoljnim temp od -5°C-35°C, a pri temp gasa od 5-80°C.
                    Sada ti je jasno da se hladan auto veoma brzo zagreje, a to je nedovoljno vremena da ga podešavaš na nekim nižim temp. gasa. Zato se i ponavlja nekoliko dana za pojas nižih temp. gasa. Na nižim temp. gasa koefivijent je u minusu, a na višim u plusu. Ne treba da ti objašnjavam zašto je to tako. Nemoj otprilike, prati ubrizgavanje benzina i gledaj da ostane uvek isto.

                    Eto, ukratko
                    Hvala na objasnjenju pokusacu pa .....videcemo sta ce biti!

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Treba li posebno stelovanje za isparivac bez smole i sa malo i mnogo zaprljanim isparivecem?

                      Comment

                      • zeljkoci
                        CBC Veteran
                        • 12.05.2008
                        • 143
                        • La
                        • Fiat Punto. 1.2

                        #12
                        Nema smole u isparivaču ako je sve vrhunski podešeno!!!

                        Isparivač sigurno gura i preko 100.000km, ako je sve vrhunski podešeno. Nema mesta smoli!!!

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #13
                          Originally posted by b_samardzic View Post
                          Treba li posebno stelovanje za isparivac bez smole i sa malo i mnogo zaprljanim isparivecem?
                          Cemu sarkazam? Ako nemas savjet i pomoć nemoj vala ni ebati u mozak!

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Jesam pisao sarkasticno zato sto to vec prelazi u bajanje a ne stelovanje. Temperatura gasovite faze zavisi od temperature tecne faze, brzine prolaska kroz isparivac i dimenzije isparivaca. Ali na nizim temperaturama je i filter gasovite faze pa i usisna grana hladna pa ona dodatno ohladi gas.
                            Majstori su u pravu treba povecati temperaturu prebacivanja sa benzina na plin. Kako zamisljas da majstor sve to odradi u realnim uslovima? Malo previse parametara u stelovanju. Dok ti stelujes i korigujes koriguje i benzinski ecu. Motor brzo prodje kroz tu temperaturu i ne mozes da vratis i probas ponovo. Sledeci put je mozda ecu vec korigovao a mozda i nije korigovao vreme ubrizgavanja benzinskih dizni. A mozda ih je korigovao zbog drugacije temperature usisnog vazduha a ti trazis vreme ubrizgavanja od juce.

                            Comment

                            • zeljkoci
                              CBC Veteran
                              • 12.05.2008
                              • 143
                              • La
                              • Fiat Punto. 1.2

                              #15
                              Originally posted by b_samardzic View Post
                              ...Kako zamisljas da majstor sve to odradi u realnim uslovima? Malo previse parametara u stelovanju. Dok ti stelujes i korigujes koriguje i benzinski ecu. Motor brzo prodje kroz tu temperaturu i ne mozes da vratis i probas ponovo....
                              Prijatelju, nemas ti sta da se ljutis. Veliki majstor je isao na obuku za ispravno podesavanje ubrizgavanje gasa. Da ne treba da se podesava temp. koeficijent, ne bi ni postojao u opcijama softvera. Neki aftermarket majstori ni ne znaju cemu to sluzi. A to sto to podesavanje na nizim temp. traje veoma kratko i trazi 2-3 dana dodatnog angazovanja, gde klijent ostavlja automobil kod majstora, to nekome znači, a nekome ne.
                              Majstori se dovijaju klijentima na razne nacine, pa i spustaju cenu za ugradnju auto gas opreme i pri tome ne odradjuju korekciju temperature, ali ako neko insistira, e onda je i cena druga. Kapito?
                              Neko trazi savrsenstvo, a nekome nije bitno

                              Comment

                              Working...
                              X