Pozdrav svim forumasima.
Nedavno sam kupio Renault Megane II , 1.6 16v, 2005. god. sa ugradjenim sekvent sistemom Landirenzo. Auto je kupljen od prvog vlasnika koji je auto kupio nov u Autkuci Francuz u Jagodini gde je i ugradjen Landirenzo. Pre par meseci je uradjen reatest plina i zamenjena je boca, a mozda i jos nesto uz nju, mada ja to ne znam jer je to prethodni vlasnik uradio.
Prethodno sam imao opel zafiru sa stag 400 plus sistemom koji bukvalno nije imao razlike pri radu na plin i na benzin kada je zvuk u pitanju.
Na Meganu to nije slucaj jer se zvuk na gasu i benzinu mnogo razlikuje, ali sam cuo da je to do dizni za plin. To mi i ne smeta, a i da mi smeta tu znam da leka nema
Zafira i stag 400 plus su mi bolje funkcionisali u smislu da je zafira, tj stag na njoj prebacivao na plin kada dostigne odredjenu temperaturu, npr 30 stepen, a sada na meganu to nije slucaj, tj on prebaci na plin cim dam gas i kada prebacim 2000 obrtaja on prebaci na plin, ali ako se auto tada vozi on uzasno trza da je to nepodnosljivo pa mi je bivsi lasnik objasnio da trebam da ga palim na benzin i kada temperatura doje do prvog podeoka, tj oko 40 stepeni onda pritisnem dugme gde se pali gas i tada kada prebaci na plin nema trzanja dok se vozi.
Mene interesuje da li je moguce podesiti ovaj Landirenzo da ne prebacuje na gas kada se doda gas i kada se prebaci 2000 obrtaja nego da prebaci na gas isto kao sto je to cinio stag tako sto tek kada motor dostigne odredjenu temepraturu prebaci na gas?
Takodje bih vas zamolio ako znate neki servis u okolini Pozarevca gde mogu da odrzavam Landirenzo gas na mom autu jer niko od majstora koje poznajem to ne zeli da prihvati jer rade samo stag i jer nemaju dijagnostiku za landirenzo.
Moj majstor u Jagodini kog koga sam ugradio stag 400 plus na starom autu, tj na zafiri uopste nema lepo misljenje o landirenzo sistemu.
Nedavno sam kupio Renault Megane II , 1.6 16v, 2005. god. sa ugradjenim sekvent sistemom Landirenzo. Auto je kupljen od prvog vlasnika koji je auto kupio nov u Autkuci Francuz u Jagodini gde je i ugradjen Landirenzo. Pre par meseci je uradjen reatest plina i zamenjena je boca, a mozda i jos nesto uz nju, mada ja to ne znam jer je to prethodni vlasnik uradio.
Prethodno sam imao opel zafiru sa stag 400 plus sistemom koji bukvalno nije imao razlike pri radu na plin i na benzin kada je zvuk u pitanju.
Na Meganu to nije slucaj jer se zvuk na gasu i benzinu mnogo razlikuje, ali sam cuo da je to do dizni za plin. To mi i ne smeta, a i da mi smeta tu znam da leka nema

Zafira i stag 400 plus su mi bolje funkcionisali u smislu da je zafira, tj stag na njoj prebacivao na plin kada dostigne odredjenu temperaturu, npr 30 stepen, a sada na meganu to nije slucaj, tj on prebaci na plin cim dam gas i kada prebacim 2000 obrtaja on prebaci na plin, ali ako se auto tada vozi on uzasno trza da je to nepodnosljivo pa mi je bivsi lasnik objasnio da trebam da ga palim na benzin i kada temperatura doje do prvog podeoka, tj oko 40 stepeni onda pritisnem dugme gde se pali gas i tada kada prebaci na plin nema trzanja dok se vozi.
Mene interesuje da li je moguce podesiti ovaj Landirenzo da ne prebacuje na gas kada se doda gas i kada se prebaci 2000 obrtaja nego da prebaci na gas isto kao sto je to cinio stag tako sto tek kada motor dostigne odredjenu temepraturu prebaci na gas?
Takodje bih vas zamolio ako znate neki servis u okolini Pozarevca gde mogu da odrzavam Landirenzo gas na mom autu jer niko od majstora koje poznajem to ne zeli da prihvati jer rade samo stag i jer nemaju dijagnostiku za landirenzo.
Moj majstor u Jagodini kog koga sam ugradio stag 400 plus na starom autu, tj na zafiri uopste nema lepo misljenje o landirenzo sistemu.
Comment