Nemiran rad na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeran
    CBC Član
    • 17.10.2018
    • 20
    • EU
    • Opel

    Nemiran rad na leru

    Pozz svima

    Prije 3 mjeseca sam ugradio Plin u Vectru C 2.0T iz 2008. Od tada na Plinu mi nemirno radi u leru. I svakih 3-4 sekunde, cuje se pufkanje iz aupuha. U vožnji sve super. Na benzinu nema problema. Bio sam 3 puta kod majstora na štelovanju, ali ništa. Nove svjećice, sve isto. Bobine prije 20ak hiljada nove ubačene, originalne.

    Majstor kaže da nemože tu ništa.

    Onda nabavim USB TTL kabal i Stag Software, i isčitam mape i parametre. Ovo je šta sam zatekao:








    Poslije ja dizem multiplikator na:





    Auto sa ovim parametrima radi fantasticno. Ne osjeti se razlika izmedju plina i benzina.

    Odem opet kod majstora, kazem mu da bi mozda trebale vece dizne, jer ocito problem je protok. On kaze ne smije ni posto vece, tako je po tabeli propisano... nema govora. I multiplikator ne smije dizati vise od 1.3 ???? WTF???

    Sve mi se cini da je poslije ugradnje samo uradio autokalibraciju multiplikatora, i kratko probao u voznji. I tako mi predao. Mape cisto sumnjam da je dirao. I kasnije samo pritisak na isparivacu dignuo na 1.32.

    Ja sam za sad ostavio ovako multi na 1,6, i vozam vec nekih 100 KM.

    Mogu li ovako ostaviti, ili ganjati ipak vece dizne? Sta predlazete?
  • zeran
    CBC Član
    • 17.10.2018
    • 20
    • EU
    • Opel

    #2
    Oprema je:

    ECU: QBox Basic
    Isparivac: Tomasetto AT13 Antarktik (najjaci)
    Injektori: ACStag W02 BFC (Najjaci)

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #3
      Koliko vidim tebi je pritisak ovde 1.03...i pokusaj da uradis print screen a ne ovako da slikas. Tesko se vidi.

      Na prvoj slici je siromasna smjesa. Trebalo je da ti pali zutu Check lampicu. Na drugoj slici si potegao previse multipler. Dakle kompenzuj pritiskom razliku. Sto manji pritisak multipler je visi, sto veci pritisak multipler jr manji.

      Multipler bi trebao da bude na leru izmedju 1.2 i 1.4

      Cijenim da si skontao sta i kako radi multipler.
      Auto na plin ne voli svjecice sa vise elektroda, samo jedna je preporucena da nema treskanja.

      Zasto ti na q box nije stavio orginalan prekidac lpg?
      Last edited by hirurg83; 22.10.2018, 18:02.

      Comment

      • zeran
        CBC Član
        • 17.10.2018
        • 20
        • EU
        • Opel

        #4
        Originally posted by hirurg83 View Post
        Koliko vidim tebi je pritisak ovde 1.03...i pokusaj da uradis print screen a ne ovako da slikas. Tesko se vidi.

        Na prvoj slici je siromasna smjesa. Trebalo je da ti pali zutu Check lampicu. Na drugoj slici si potegao previse multipler. Dakle kompenzuj pritiskom razliku. Sto manji pritisak multipler je visi, sto veci pritisak multipler jr manji.

        Multipler bi trebao da bude na leru izmedju 1.2 i 1.4

        Cijenim da si skontao sta i kako radi multipler.
        Auto na plin ne voli svjecice sa vise elektroda, samo jedna je preporucena da nema treskanja.

        Zasto ti na q box nije stavio orginalan prekidac lpg?
        1.03 je kad auto ne radi. 1.32 je na leru.

        Originalni je prekidac, samo u software-u kad otvoris prikazuje ovaj... A izabaran je pravi led300

        Jest mi jednom izbacilo check engine sa niegovim parametrima. Siromasna smjesa na diagnostici (imam elm327 uvijek u autu)

        Svjecice su iridijum Denso ik20tt sa jednom elektrodom

        Comment

        • hirurg83
          CBC Senator XXL
          • 26.02.2014
          • 398
          • Banjaluka
          • VW Jetta

          #5
          Majstor je napravio mali pobacaj, ne znam sto je dizao toliko pritisak, kontaktirajuci stag firmu rekli su mi da pritisak za njihov i tomaseto isparivac bude od 1 do 1.1b

          Tako da ugrij auto na radnu prebaci na lpg, spusti pritisak na 1 bar i uradi auto kalibraciju. Zatim uzmi podigni citav multipler za 3 podioka strelicom gore na racunaru. I onda provozaj auto vidi kako se ponasa. Pa poslikaj.


          Jel ovakav prekidac imas??
          Last edited by hirurg83; 22.10.2018, 18:38.

          Comment

          • zeran
            CBC Član
            • 17.10.2018
            • 20
            • EU
            • Opel

            #6
            Originally posted by hirurg83 View Post
            Majstor je napravio mali pobacaj, ne znam sto je dizao toliko pritisak, kontaktirajuci stag firmu rekli su mi da pritisak za njihov i tomaseto isparivac bude od 1 do 1.1b

            Tako da ugrij auto na radnu prebaci na lpg, spusti pritisak na 1 bar i uradi auto kalibraciju. Zatim uzmi podigni citav multipler za 3 podioka strelicom gore na racunaru. I onda provozaj auto vidi kako se ponasa. Pa poslikaj.


            Jel ovakav prekidac imas??
            Ne, imam onaj LED300, obicni. Kao sto je na njihovoj stranici prikazano uz QBox Basic

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #7
              Kod mene ovakav a q box isto samo sa obd

              Comment

              • zeran
                CBC Član
                • 17.10.2018
                • 20
                • EU
                • Opel

                #8
                Originally posted by hirurg83 View Post
                Kod mene ovakav a q box isto samo sa obd
                Kod tebe je onda QBox Plus.. on je sa LED400... Ljepse izgleda sta jest jest

                Comment

                • zeran
                  CBC Član
                  • 17.10.2018
                  • 20
                  • EU
                  • Opel

                  #9
                  A kako da spustam pritisak, kad na 1.3 treba multiplikator od 1.6??

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #10
                    Uradi samo kako sam ti rekao pa ces vidjeti. Stavi 1 do 1.1 kad je auto vruc.

                    Comment

                    • zeran
                      CBC Član
                      • 17.10.2018
                      • 20
                      • EU
                      • Opel

                      #11
                      Provjerio sam dizne, one su trenutno 2.5mm

                      Ali prema tabeli trebao bi valjda 2.9-3.0 imati??

                      Auto mi je 129kw/175KS, 4 cil

                      Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                      Comment

                      • hirurg83
                        CBC Senator XXL
                        • 26.02.2014
                        • 398
                        • Banjaluka
                        • VW Jetta

                        #12
                        Da. A majstor kad izbusi manju rupu on kompezuje to sa vecim pritiskom

                        Comment

                        • zeran
                          CBC Član
                          • 17.10.2018
                          • 20
                          • EU
                          • Opel

                          #13
                          Danas sam izbušio na 2.8, uradio kalibraciju. I vidi, odmah mirniji rad, i multiplikator niži...

                          Mada mislin da bi valjalo ići na 3.0mm... vidjeću još

                          Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                          Comment

                          • hirurg83
                            CBC Senator XXL
                            • 26.02.2014
                            • 398
                            • Banjaluka
                            • VW Jetta

                            #14
                            Slobodno stavi 3mm, koliki si pritisak stavio i na koliko je multipler?

                            Comment

                            • zeran
                              CBC Član
                              • 17.10.2018
                              • 20
                              • EU
                              • Opel

                              #15
                              Originally posted by hirurg83 View Post
                              Slobodno stavi 3mm, koliki si pritisak stavio i na koliko je multipler?
                              Pritisak sam ostavio isti, oko 1.3bar. multiplikator je sad oko 1.3 na pocetku. Na kraju 1.0

                              Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X