Pozz svima
Prije 3 mjeseca sam ugradio Plin u Vectru C 2.0T iz 2008. Od tada na Plinu mi nemirno radi u leru. I svakih 3-4 sekunde, cuje se pufkanje iz aupuha. U vožnji sve super. Na benzinu nema problema. Bio sam 3 puta kod majstora na štelovanju, ali ništa. Nove svjećice, sve isto. Bobine prije 20ak hiljada nove ubačene, originalne.
Majstor kaže da nemože tu ništa.
Onda nabavim USB TTL kabal i Stag Software, i isčitam mape i parametre. Ovo je šta sam zatekao:

Poslije ja dizem multiplikator na:

Auto sa ovim parametrima radi fantasticno. Ne osjeti se razlika izmedju plina i benzina.
Odem opet kod majstora, kazem mu da bi mozda trebale vece dizne, jer ocito problem je protok. On kaze ne smije ni posto vece, tako je po tabeli propisano... nema govora. I multiplikator ne smije dizati vise od 1.3 ???? WTF???
Sve mi se cini da je poslije ugradnje samo uradio autokalibraciju multiplikatora, i kratko probao u voznji. I tako mi predao. Mape cisto sumnjam da je dirao. I kasnije samo pritisak na isparivacu dignuo na 1.32.
Ja sam za sad ostavio ovako multi na 1,6, i vozam vec nekih 100 KM.
Mogu li ovako ostaviti, ili ganjati ipak vece dizne? Sta predlazete?
Prije 3 mjeseca sam ugradio Plin u Vectru C 2.0T iz 2008. Od tada na Plinu mi nemirno radi u leru. I svakih 3-4 sekunde, cuje se pufkanje iz aupuha. U vožnji sve super. Na benzinu nema problema. Bio sam 3 puta kod majstora na štelovanju, ali ništa. Nove svjećice, sve isto. Bobine prije 20ak hiljada nove ubačene, originalne.
Majstor kaže da nemože tu ništa.
Onda nabavim USB TTL kabal i Stag Software, i isčitam mape i parametre. Ovo je šta sam zatekao:

Poslije ja dizem multiplikator na:

Auto sa ovim parametrima radi fantasticno. Ne osjeti se razlika izmedju plina i benzina.
Odem opet kod majstora, kazem mu da bi mozda trebale vece dizne, jer ocito problem je protok. On kaze ne smije ni posto vece, tako je po tabeli propisano... nema govora. I multiplikator ne smije dizati vise od 1.3 ???? WTF???
Sve mi se cini da je poslije ugradnje samo uradio autokalibraciju multiplikatora, i kratko probao u voznji. I tako mi predao. Mape cisto sumnjam da je dirao. I kasnije samo pritisak na isparivacu dignuo na 1.32.
Ja sam za sad ostavio ovako multi na 1,6, i vozam vec nekih 100 KM.
Mogu li ovako ostaviti, ili ganjati ipak vece dizne? Sta predlazete?
Comment