Stag 300-6 ISA2 Korekcija mape po temperaturi i pritisku LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turbonetics
    CBC Član
    • 28.12.2016
    • 29
    • Zavidovici, BiH
    • Mercedes W124 300E

    Stag 300-6 ISA2 Korekcija mape po temperaturi i pritisku LPG

    Pozdrav svima
    Da li neko mozda ima tabelu korekcije gasa po temperaturi i pritisku plina za Stag ecu? Ne mogu je nigdje naci,kod mene su te mape ravne.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Naravno da je prazna, pravi se po vozilu i uslovima u kojima vozilo radi. Nema gotove mape ili ja ne razumem pitanje?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • turbonetics
      CBC Član
      • 28.12.2016
      • 29
      • Zavidovici, BiH
      • Mercedes W124 300E

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Naravno da je prazna, pravi se po vozilu i uslovima u kojima vozilo radi. Nema gotove mape ili ja ne razumem pitanje?
      Mislim na promjenu plina kao hemijskog elementa pri mijenjanju kroz pritisak i temperaturu,valjda bi to trebalo biti univerzalan faktor,jer je to fizika.

      Comment

      • zeljkoci
        CBC Veteran
        • 12.05.2008
        • 143
        • La
        • Fiat Punto. 1.2

        #4
        Faktor nije univerzalan i zavisi od mnogo cega.

        Zavisi i koliko su duga creva od isparivaca do tacke ubrizgavanja u usisnoj grani. Naime sto je ta duzina veca, to se gas vise hladi, a narocito u voznji. Tako da je onaj podatak o temp. gasa sa njegovog senzora, u stvari samo prividan i priblizan, tj. tacan je samo za tu tacku gde je i izmerena. Dok taj gas dodje do komore za sagorevanje, on vec ima drugu vrednost.

        E bas zato je ovo samo jedan od razloga, zasto taj faktor korekcije temp. gasa nije isti za sve i svakoga. Faktor je jedinstven samo za taj auto koji se podesava i ne moze se 100% preneti na drugo vozilo

        Comment

        • turbonetics
          CBC Član
          • 28.12.2016
          • 29
          • Zavidovici, BiH
          • Mercedes W124 300E

          #5
          Originally posted by zeljkoci View Post
          Faktor nije univerzalan i zavisi od mnogo cega.

          Zavisi i koliko su duga creva od isparivaca do tacke ubrizgavanja u usisnoj grani. Naime sto je ta duzina veca, to se gas vise hladi, a narocito u voznji. Tako da je onaj podatak o temp. gasa sa njegovog senzora, u stvari samo prividan i priblizan, tj. tacan je samo za tu tacku gde je i izmerena. Dok taj gas dodje do komore za sagorevanje, on vec ima drugu vrednost.

          E bas zato je ovo samo jedan od razloga, zasto taj faktor korekcije temp. gasa nije isti za sve i svakoga. Faktor je jedinstven samo za taj auto koji se podesava i ne moze se 100% preneti na drugo vozilo
          Kako doci do rjesenja te dvije mape? Auto je na standalone elektronici pa nece niko da se bakce,a ja moram jer je moj.

          Comment

          • zeljkoci
            CBC Veteran
            • 12.05.2008
            • 143
            • La
            • Fiat Punto. 1.2

            #6
            Dovoljno je da podesis samo korekciju temperature gasa.

            Podesavanje je jednostavno. Ne treba ti vise.

            Na hladnom autu, u voznji, od momenta kad prebaci na gas, podesavaj temperaturni faktor tako da vremena ubrizgavanja benzina uvek budu potpuno ista kad vozis i na plin,
            i na benzin.

            Akonto znas da uradis, onda si savladao znanje. Ako ne znas, okreni se nekom majstoru, ma koliko on bio daleko. Dobar majstor nikad nije skup

            Comment

            • turbonetics
              CBC Član
              • 28.12.2016
              • 29
              • Zavidovici, BiH
              • Mercedes W124 300E

              #7
              Originally posted by zeljkoci View Post
              Dovoljno je da podesis samo korekciju temperature gasa.

              Podesavanje je jednostavno. Ne treba ti vise.

              Na hladnom autu, u voznji, od momenta kad prebaci na gas, podesavaj temperaturni faktor tako da vremena ubrizgavanja benzina uvek budu potpuno ista kad vozis i na plin,
              i na benzin.

              Akonto znas da uradis, onda si savladao znanje. Ako ne znas, okreni se nekom majstoru, ma koliko on bio daleko. Dobar majstor nikad nije skup
              Da odradim na 40 70 i 90 c podesavanje,mozda bi bilo najbolje?

              Comment

              • zeljkoci
                CBC Veteran
                • 12.05.2008
                • 143
                • La
                • Fiat Punto. 1.2

                #8
                Moze, ako ti prebacuje na plin od 40°C

                Comment

                • turbonetics
                  CBC Član
                  • 28.12.2016
                  • 29
                  • Zavidovici, BiH
                  • Mercedes W124 300E

                  #9
                  Probat cu,valjda nece biti jos gore

                  Comment

                  Working...
                  X