Pozdrav svima,
kupio sam skoro Peugeot 307 1.6 (80kw) sa gasnom instalacijom uradjenom 2013. godine u Ekoluki. Isparivač je LI02, ecu je LC02. Auto je prešao oko 70000 km od ugradnje. Pojavom jutarnjih mrazeva, prilikom prebacivanja na gas, auto se gasi na prvom paljenju, sto se ne desava kada se motor zagreje.
Dijagnostika kaže da je pritisak gasa, na zagrejanom motoru, oko 2.07 bara na leru, i pada na 1.97 prilikom dodavanja gasa...
Da li je sparivač za remont/zamenu, ili je moguće da je tako naštelovan pritisak prilikom montaže/servisa?
Interesantno je da su dizne Lovato (tip jlp prema izgledu injektora), a u softveru je postavljeno MED tip j. U servisnom listu je navedeno da su instalirane dizne Landi jpl...
Inače motor radi na gas sasvim dobro, u svim režimima vožnje, izuzev tog prvog paljenja.
Hvala i pozdrav!
kupio sam skoro Peugeot 307 1.6 (80kw) sa gasnom instalacijom uradjenom 2013. godine u Ekoluki. Isparivač je LI02, ecu je LC02. Auto je prešao oko 70000 km od ugradnje. Pojavom jutarnjih mrazeva, prilikom prebacivanja na gas, auto se gasi na prvom paljenju, sto se ne desava kada se motor zagreje.
Dijagnostika kaže da je pritisak gasa, na zagrejanom motoru, oko 2.07 bara na leru, i pada na 1.97 prilikom dodavanja gasa...
Da li je sparivač za remont/zamenu, ili je moguće da je tako naštelovan pritisak prilikom montaže/servisa?
Interesantno je da su dizne Lovato (tip jlp prema izgledu injektora), a u softveru je postavljeno MED tip j. U servisnom listu je navedeno da su instalirane dizne Landi jpl...
Inače motor radi na gas sasvim dobro, u svim režimima vožnje, izuzev tog prvog paljenja.
Hvala i pozdrav!
Comment