Jos malo gimnastike oko podesavanja Ac Stag 4 plus na G4 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Šta znači to
    Ali, ako to opterecenje bude pravio sa 2.000 obrtaja dobice bas ovakvu plinsku mapu kakva je sad
    Misliš na to što nije do kraja napravio zelenu crtu?
    Primer sam dao na 2000 obrtaja, može svaki broj obrtaja....
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • canibal86
      CBC Veteran
      • 07.03.2010
      • 155
      • Sid

      #17
      Mapa je radjena na istoj deonici puta nekih 5-6 km.Jedan smer na benzin i povratak na gas nije vozen u obrtaje pazio sam da lambda bude stalno u CL posto kad se daje naglo gas i ide u obrtaje prelazi u OL.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        To sam hteo da kažem, gornji deo mape nije obavezno povezan sa obrtajima ali jeste sa opterećenjem...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • canibal86
          CBC Veteran
          • 07.03.2010
          • 155
          • Sid

          #19
          Zabrinut konstatacijom Dore da postoji mogucnost da negde pusta gas ispitao sam sve spojeve dotegao selne,proverio na vakumu od isparivaca i sve je to oke nema curenja.Dijagnostika kaze da pritisak nakon nekih dva sata od voznje je 0.44 u sistemu sad mene interesuje jel taj isti pritisak mora da ostane i preko noci tj kad duze auto odstoji sto bi mi nekako bilo logicno ili gresim.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Pa sad, nazad ne može jer je u boci veći pritisak. Napred ne može jer su dizne zatvorene pa ti sad izvuci sam zaključak
            Da li guma kad se naduva ispusti do jutra ili ne
            Napisao sam ti kako da proveriš curenje, aparat je neumoljiv, prebaciš na benzin i gledaš cfru.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • canibal86
              CBC Veteran
              • 07.03.2010
              • 155
              • Sid

              #21
              Znaci po nekoj logici on ne bi smeo da gubi pritisak i kada je motor ugasen nesto znacajnije od radnog na koji je namesten?Skroz prevideo da proverim metodom Dora koju si mi opisao to je sledece.Ostaju onda jos samo dizne da ne zatvaraju dobro nakon gasenja.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Ne, to što ti vidiš u programu nije pritisak koji pravi isparivač. Sad da je tu neko od gasadžija bila bi opet rasprava do neba šta je pritisak a šta je apsolutni pritisak a šta je diferencijalni a..

                Uglavnom, kad skineš vakum crevo vidiš šta je realan pritisak ili kad staviš manometar na crevo. Isparivač pravi pritisak (kako koji) od 0.6 do ---- bara.
                Bitno je da ono što vidiš ma koliko to bilo ne pada nadole kad prebaciš na benzin, bar ne nešto što je odmah vidljivo.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • canibal86
                  CBC Veteran
                  • 07.03.2010
                  • 155
                  • Sid

                  #23
                  Hvala na pojasnjenju moja logika nije bila tacna izgleda .Nije bilo nekog zncajnog pada kad se prebaci sa gasa na benzin isprobao sam.Evo kako sad izgleda mapa,potrebno je jos malo provozati pod opterecenjem da ocita promene u gornjoj zoni.

                  Comment

                  Working...
                  X