GASDZIJE POMOC,PUNTO 2 ,2000 god,ima li plasticnu usisnu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Zašto "skrnavi auto", mislim pos****ere se u njega ili ga obeščasti, ili nabaci neku vudu kletvu na njega?

    Za mene je isto tako svaki dizel skrnav i uvek ima neku dlaku. Pre je dlaka bila zima i smrad sad je dlaka daleko skuplje održavanje i cena u startu a i kasnije kao polovan.
    Da se dizelaši ne uvrede ne volim dizel oduvek, nevezano za ovaj posao sada ito ne zbog vrste goriva nego kad se popravlja usmrdiš se na naftu i uprljaš da se nemože oprati... što normalno ne treba da tangira vlasnika vozila.
    Cena sekventa odavno nije preko 10 jedinica tako da si ili neobavešten ili si jako pristrasan.
    Da ne bi dalje bilo dizel protivbenzina a protiv plina sa osvrtom na drugi svetski rat umoljavam sve da se uzdrže u ovoj temi tih komentara.

    Što si predložio dizel je ok da bi čovek sagledao mogućnosti ali ono skrnavi i 11 jedinica sam morao da obrazložim.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Djuka
      CBC Član
      • 04.02.2006
      • 83
      • Novi Beograd/Blokovi
      • Peugeot 308 1.6 eHDI

      #17
      Sve,sve ali niko konkretno da kaze da li ce tih 7-8KS koje sam dobio chipom vredeti i na plinu? Tj. da li cu ugradnjom sekventa imati ispod 60KS koje punto fabricki ima ili cu imati ispod 68KS (a vise od 60KS) koliko sada posle chipa ima?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        To može samo gospodin Dino da ti kaže, normalno da ćeš imati malo manje snage ali koliko to samo gospodin Dino zna
        Znam da je na 60 konja svaki gubitak bitan ali mislim da ne bi imao nešto veći problem sa tim minornim gubitkom snage zbog plina.

        Neko gore reče zar nije bilo reči da ne gubi ništa....

        Jedan umro i ode gore pa ga sad vodaju okolo da izabere.. U raju sve onako jednolično dosadno i pod konac pa ode do pakla da pogleda. Kad tamo sve lepotice šetaju gole, bahanalije, klopa sva moguća i ostalo.
        Izabere normalno pakao a ono pećine, vrućinčina i radi se od jutra do mraka... Pa gde su one lepotice pita?

        Nadzornik pakla mu odgovoara a jesi ti čuo za marketing?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Ladislav
          CBC Senator
          • 14.12.2004
          • 223
          • Kragujevac
          • Lada Niva 1.7i

          #19
          Ako ti je auto sredstvo koje sluzi da se iz tacke A dodje do tacke B, onda je i 50 konja dovoljno; a ako si neki adrenalinski zavisnik, onda ti je i 68 konja malo.

          Zakljucak: ili ugradi sekvent u tog Fitjeka, ili kupi neku aludzu

          Comment

          • MOSLER
            CBC Senator XXL
            • 27.05.2005
            • 1064
            • Niš

            #20
            Slazem se u potpunosti,ako vec prelazis pomenutu kilometrazu bolje kupi neki udobniji auto sa malo jacim motorom i LPG pogonom i vozi se ko covek

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Jedino sto me zanima oko svega toga je to da li ce ugradnjom plina snaga pasti ispod 60KS (koliko puntic ima fabricki) ili ce se i na plinu osetiti snaga dobijena chip-om (tj. da ce imati nesto manje od 68KS koliko ima sada na benzinu)?
              radi preciznosti, Puntic u praksi voznje tesko dostize tih na papiru 60KS.

              tacnije, ima DO 60KS (ili 68).
              i to samo na maximalnim obrtajima.

              u voznji gde se vozi sa oko 4.000 obrtaja ima oko 40-45KS, i to je ono sto te pokrece.
              sumnjam da stalno vozis sa pedalom do poda, nema ni uslova u saobracaju.

              na plin imas nesto vecu snagu pri manjim obrtajima nego na benzin, iz razloga osobina tog goriva. konkretno kriva obrtnog momenta se pomera nanize po obrtajima za plin, i auto na osecaj bolje vuce.
              maximalna snaga na maximalnim obrtajima je nesto manja, to se oseti kada vozis 5000+ rpm, opet zbog osobina plina i njegovog manjeg energetskog sadrzaja kao goriva.

              u praksi, onu papirnatu snagu podelis sa 2 i dobijes prosecnu realnu snagu koja pokrece tockove. manje vise taj odnos prema maximumu.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X