Pozdrav drugari.
Vozim t4, 2.5 redni petak iz 95 godine na metan, i tako vec preko 450 000 km. U pitanju je stag600 isa uredjaj, dizne igi rail 2x3. Sve radilo godinama savrseno.
Pre jedno mjesec dana pocne da detonira prilikom motornog kocenja, i to tek kad obrtaji padnu na 1500 obrtaja detonira i to bas zestoko opali. Prvo se desavalo samo ujutro dok je hladan, medjutim sad tuce bio hladan ili vruc, isto.
Mape su mogu reci idealno podesene, poslednji put podesavane sa sondom u auapuhu proljetos, potrosnja ista, vuce identicno dobro, i zadnjih mjesec dana od kad se to desava zamijenio sam filter cng/ plina, uloske dizni, svjecice, kablove, razvodnu kapu, ruku, razvodnik paljenja kompletan, crijeva od vakuuma, motorni kompjuter, bobinu i ostao sam bez ideja sta vise raditi. Lambda sonda vrsi normalna ocitavanja koliko vidim i iste parametre ocitava i preko wagcom-a i preko stagove dijagnostike. Do sada 3x sam na njemu imao izgorele ventile, jednom mijenjana glava i sad zadnji put prosle jeseni ugradjeni sicevi i ventili namjenski za metan, za vece temperature, ali kad izgori ventil ili sic ventila, radio je kao traktor, vise trosio i sporije primao gas, pogotovo sa lera kad se doda naglo, gusio se, sad sve radi super, pali kao mina, na leru radi smireno, nema nikakve trzavice, ubrzava bez trzanja, sve moze se reci super, ali maltene svako motorno kocenje kad obrtaljka dodje do 1500 rpm detonacija. Dizne gasi na motornom kocenju i cini mi se da bas tu negdje oko 1500 rpm ukljuci dizne i opali. Dizne drze pritisak maltene nekih 4-5 sati, i pritisak opadne za jedva 0.5 bari, sto pripisujem hladjenju gasa. Poceli ljudi da se sklanjaju sa bus stanice ujutro cim vide kombi da prilazi, jer znaju da ce da oplete dok se zaustavljam. Probavao sam da ustanovim da li puca na izduvu ili usisu, posto detonira negdje ispod haube, pa nisam mogao da ocjenim odakle, medjutim skidao sam selne sa step motora i sa crijeva koja idu na usis i ne izbija ih vani, tako da moze samo izduv sa bude. Sad na auspuhu ne vidim da ima neka rupa, cuje se normalno, nije promijenio zvuk. Paljenje je pomjereno na ranije i okretao sam i njega ali sem gubitka startnosti, nema nikakve razlike u detonacijama, bije isto.
Ima li neko ideju sta moze da bude, jer vise bas dovodi do ludila
Vozim t4, 2.5 redni petak iz 95 godine na metan, i tako vec preko 450 000 km. U pitanju je stag600 isa uredjaj, dizne igi rail 2x3. Sve radilo godinama savrseno.
Pre jedno mjesec dana pocne da detonira prilikom motornog kocenja, i to tek kad obrtaji padnu na 1500 obrtaja detonira i to bas zestoko opali. Prvo se desavalo samo ujutro dok je hladan, medjutim sad tuce bio hladan ili vruc, isto.
Mape su mogu reci idealno podesene, poslednji put podesavane sa sondom u auapuhu proljetos, potrosnja ista, vuce identicno dobro, i zadnjih mjesec dana od kad se to desava zamijenio sam filter cng/ plina, uloske dizni, svjecice, kablove, razvodnu kapu, ruku, razvodnik paljenja kompletan, crijeva od vakuuma, motorni kompjuter, bobinu i ostao sam bez ideja sta vise raditi. Lambda sonda vrsi normalna ocitavanja koliko vidim i iste parametre ocitava i preko wagcom-a i preko stagove dijagnostike. Do sada 3x sam na njemu imao izgorele ventile, jednom mijenjana glava i sad zadnji put prosle jeseni ugradjeni sicevi i ventili namjenski za metan, za vece temperature, ali kad izgori ventil ili sic ventila, radio je kao traktor, vise trosio i sporije primao gas, pogotovo sa lera kad se doda naglo, gusio se, sad sve radi super, pali kao mina, na leru radi smireno, nema nikakve trzavice, ubrzava bez trzanja, sve moze se reci super, ali maltene svako motorno kocenje kad obrtaljka dodje do 1500 rpm detonacija. Dizne gasi na motornom kocenju i cini mi se da bas tu negdje oko 1500 rpm ukljuci dizne i opali. Dizne drze pritisak maltene nekih 4-5 sati, i pritisak opadne za jedva 0.5 bari, sto pripisujem hladjenju gasa. Poceli ljudi da se sklanjaju sa bus stanice ujutro cim vide kombi da prilazi, jer znaju da ce da oplete dok se zaustavljam. Probavao sam da ustanovim da li puca na izduvu ili usisu, posto detonira negdje ispod haube, pa nisam mogao da ocjenim odakle, medjutim skidao sam selne sa step motora i sa crijeva koja idu na usis i ne izbija ih vani, tako da moze samo izduv sa bude. Sad na auspuhu ne vidim da ima neka rupa, cuje se normalno, nije promijenio zvuk. Paljenje je pomjereno na ranije i okretao sam i njega ali sem gubitka startnosti, nema nikakve razlike u detonacijama, bije isto.
Ima li neko ideju sta moze da bude, jer vise bas dovodi do ludila
Comment