Dacia sandero 1.2 16v landirenzo gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    Dacia sandero 1.2 16v landirenzo gas

    Danas posle duze voznje ugasim auto ,upalim posle 10min i pocne pistanje nece da prebaci na plin. Plinski uredjaj fabricki redovno odrzavan u ovlascenom servisu. Zvao sam dva servisa i kazu da je najverovatnije crkao plinski ecu, pa otisao u rano sava gde su mi rekli da je najverovatnije zapljan elektrimagnetni ventil od prljavstine u gasu. Na dacia forumu jos nikom nije crkao ecu pa se nadam da nije i meni
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    #2
    Prica se nastavlja i dalje posle ovog slucaja ceo dan nije prebacivao na plin, dopunio rezervoar posle toga presao 300km potrosio ceo rezervoar radio normalno, nakon toga opet jedan dan nije prebacivao na gas pa danas normalno radio. Radio sam dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu gresku ali dalje povremeno po ceo ne prebacuje na plin pa onda radi normalno. Jedino sto sam primetio da normalno radi kad je spoljna temperatura ispod 20 stepeni, cim je malo toplije pocinje da zeza kao da uma neki senzor koji ne da prebacivanje kad je spolja toplije. Ne gasi se u voznji ,dobro vuce ne trokira,osim sto bas brzo prebaci na gas kad radi. Nista slicno nisam nasao na netu pa ako moze pomoc sta dalje posle dijagnostike koja ne prepoznaje bilo kakvu gresku

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Princip rada svakog uredjaja je da utvrdi ispravnost električnog dela prilikom dava ja kontakta, ako je sve ok ne pišti. Da bi prebacio mora da ima pritisak i temperaturu, to se kod većine podešava u programu i ne menja se samo od sebe tek tako...
      U tvom slučaju nedostaje nešto od ta dva, temp. ili pritisak, za oba ima senzor.
      Ne znam kojom si dijagnostikom ti to gledao da nema greške ali se vidi da li su parametri ili nisu i ako nisu koji nije.
      Ovako možeš da pogadjaš do nesvesti...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • batakole
        CBC Član
        • 13.03.2006
        • 96
        • Beograd
        • Punto classic 1,2 8v

        #4
        Dijagnostika za landi renzo majstor koji godinama radi taj sistem, problem je sto sistem dobro radi par dana pa odjednom prestane da prebacuje na plin po ceo dan pa opet radi normalno. Majstor me savetuje da sacekam da skroz prestane da prebacuje pa da opet proba dijagnostiku i to cu uraditi ali sam radoznao sta moze da bude. Kvar koji se povremeno javlja je najgori za otklanjanje to znam iz iskustva dok sam servisirao mobilne telefone.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Nije mi jasno što ne odeš kad ceo dan neće da prebaci? Nije to svemirska tehnologija, prosto kao pasulj, par elemenata i to je to..
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • batakole
            CBC Član
            • 13.03.2006
            • 96
            • Beograd
            • Punto classic 1,2 8v

            #6
            Cekam da se to desi pa idem kod majstora ,evo vec drugi dan radi ok, samo sam radoznao sta bi moglo da bude sigurno necu ja da popravljam. Vec sam nesto naucio kako radi gasni sistem i to je dovoljno

            Comment

            • Sone
              CBC Početnik
              • 23.05.2022
              • 1
              • Beograd
              • Fiat punto classic

              #7
              Fiat punto classic

              Originally posted by batakole View Post
              Danas posle duze voznje ugasim auto ,upalim posle 10min i pocne pistanje nece da prebaci na plin. Plinski uredjaj fabricki redovno odrzavan u ovlascenom servisu. Zvao sam dva servisa i kazu da je najverovatnije crkao plinski ecu, pa otisao u rano sava gde su mi rekli da je najverovatnije zapljan elektrimagnetni ventil od prljavstine u gasu. Na dacia forumu jos nikom nije crkao ecu pa se nadam da nije i meni

              Imam isti problem sa plinskim uređajem na Puntu, isti kvar se javlja kao što je ovde opisan. Da li je otklonjen kvar na Vašem uređaju i šta je bio uzrok?

              Pozdrav Nenad

              Comment

              • mladja04
                CBC Početnik
                • 30.05.2022
                • 1
                • Kruševac
                • Sandero Stepway 1.6

                #8
                Isti problem, možete li napisati do kog ste zaključka došli?

                Meni su dva majstora kazala da je otišao isparivač, Lanidrenzo Li02, da membrane ne rade svoj posao (prešao sam skoro 200 000 km sa ovim isparivačem (što na benzin što na plin, ali uglavnom na plin, tako da je ogromna većina ove kilometraže proterana kroz isparivač). Priključio je dijagnostiku i pokazalo je visok pritisak, odvio je crevo neko i ispustio pritisak, sveo ga na normalni, zatim ponovo smo uključili kola i odmah je radilo kako treba, nije istovremeno prebacivalo na benzin a prtisak u sistemu je bio onaj koji je podešen,. Zaključaj je izveden da membrane ne rade svoj posao, na toplo vreme ne rade, na hladnije ili kada su kola hladnija sistem radi, sve do zagrevanja...
                Vredi li uraditi reparaciju membrana?
                80e mi traže za novi Landi ili i neki drugi, takođe 80e.
                Hvala.
                Last edited by mladja04; 30.05.2022, 20:39.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  80 evra je skroz ok cena za 200K kilometara, ništa nije večno, na tu kilometražu su i dizne prošle kraj svog veka, obzirom na cenu novih komponenti i nemogućnost čitanja softvera ako je fabrički jeftinija je zamena svega novog.
                  Ja bih p'latio tih 80 evra ako se garantuje popravka. Zatim će doći na red dizne ili map senzor i....
                  Uvek sam za nov isparivač a ne za reparaciju.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • batakole
                    CBC Član
                    • 13.03.2006
                    • 96
                    • Beograd
                    • Punto classic 1,2 8v

                    #10
                    Po savetu jednog majstora nikad ne punim bocu do kraja i od tada nemam problema sa prebacivanjem na gas. Izgleda da ventil u boci nije ispravan pa ledi kad se boca napuni do kraja. Izgleda sasavo ali deluje,????

                    Comment

                    Working...
                    X