Pozz
Vectru C 2.0T sam čipovao na ca 210KS (Original 175)
Oprema:
STAG QBox Basic
Tomasetto Antarctic Isparivač
Injektori novi W031BFC (Dizne razbušene na 3,2mm)
Prije čipovanja bilo je sve OK, 60.000KM sam prešao. Poslije čipovanja sam primjetio da MAP pritisak ide do 2.0 Bara, prije na oko 1,8 max...
Pritisak na isparivaču sam morao podiči na oko 1.34 Bara pri leru, da bi multiplikator mogao sniziti, da bi izbjegao grešku "Injectors fully open..."
Sve ide dobro, mapa je perfektna kao sto se vidi na screenshotu, ali kad duze vozim preko 3000 obrtaja, pritisak padne na ispod 0,9Bara i prebaciva na benzin
Šta raditi? Novi Isparivač? Koji?

Vectru C 2.0T sam čipovao na ca 210KS (Original 175)
Oprema:
STAG QBox Basic
Tomasetto Antarctic Isparivač
Injektori novi W031BFC (Dizne razbušene na 3,2mm)
Prije čipovanja bilo je sve OK, 60.000KM sam prešao. Poslije čipovanja sam primjetio da MAP pritisak ide do 2.0 Bara, prije na oko 1,8 max...
Pritisak na isparivaču sam morao podiči na oko 1.34 Bara pri leru, da bi multiplikator mogao sniziti, da bi izbjegao grešku "Injectors fully open..."
Sve ide dobro, mapa je perfektna kao sto se vidi na screenshotu, ali kad duze vozim preko 3000 obrtaja, pritisak padne na ispod 0,9Bara i prebaciva na benzin
Šta raditi? Novi Isparivač? Koji?
