Imam Zavoli plinski uredjaj u Citroenu C5 1.8 prve generacije koji je godinama savrseno radio. Pre oko 2 meseca odem u neki servis da mi urade ultrazvucno ciscenje benzinskih dizni (ne plinskih) ali su mi tad nesto zeznuli jer odmah nakon toga su krenuli problemi sa plinskim uredjajem, bukvalno cim sam izasao iz servisa, auto od tad povremeno radi na 3 cilindra, kad prebacim na plin za par minuta pocne da radi na 3 cilindra. Na benzinu, oko pola sata radi normalno nakon toga pocne ana 3 cilindra. pali se i greska catalytic converter fault kada se to desi, gasi se kad pustim gas itd. A nekad radi normalno danima. U pocetku je barem na benzin radio uvek normalno i dalje, a kasnije je isto (povremeni rad na 3 cilindra) pocelo i na benzin da se desava. Kad je skroz hladan uvek radi normalno.
Isao sam u 2 ovlascena servisa za Zavoli u Surcinu i Bgu ukupno 4 puta ali mi nisu resili problem. U prvom, u Surcinu su mi rekli da nakon ciscenja benzinskih dizni verovatno neka dizna malo pusta i benzina nakon sto se prebaci na plin te da moraju da se ispitaju benzinske dizne i zamene gumice. Isao sam kod drugog majstora za dizne kog svi extra hvale i on ih je testirao na uredjaju sa menzurama gde je sve bilo u najboljem redu, zamenio im je gumice i testirao pod pritiskom da ne pustaju kad nisu aktivne i nisu pustale. Problem sa povremenim radom na 3 cilindra ostao i dalje. U drugom Zavoli ovlascenom servisu, u Beogradu, su mi rekli da treba da menjam svecice i plinske dizne jer su navodno lose i zamenili mi i jedno i drugo, stavili nove NGK svecice i nove Valtek crvene dizne umesto mojih starih original Zavoli dizni. Nakon toga je 4-5 dana sve odlicno radilo i na benzin i na plin osim sto mi je na plinu varirao ler gas dosta 2-3 puta nakon oduzimanja gasa. Nakon tih 4-5 dana normalnog rada opet se javili isti problemi sa povremenim radom na 3 cilindra i na benzin i na plin. Zvao sam servis, rekli mi da moram da menjam bobinu, 100% je do bobine... Ok, kupim novu kvalitetnu bobinu, ugrade mi, medjutim problem i dalje nije resen, opet povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.
Sta bi to moglo da bude, kako resiti ovakav problem? Ne znam vise sta da radim, stavili su mi nove svecice, nove plinske dizne, novu bobinu, benzinske dizne ociscene i testirane, zamenjene gumice a auto i dalje povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.
Majstor koji mi je testirao dizne i radio dijagnostiku kaze da izbacuje gresku da je u prekidu instalacija do dizne br. 2 i da je problem sa plinskom instalacijom, verovatno sa nekom zicom za emulaciju... U plinskom servisu u Bg mi rekose da to nije tacno, da je to gotovo nemoguce itd.
Isao sam u 2 ovlascena servisa za Zavoli u Surcinu i Bgu ukupno 4 puta ali mi nisu resili problem. U prvom, u Surcinu su mi rekli da nakon ciscenja benzinskih dizni verovatno neka dizna malo pusta i benzina nakon sto se prebaci na plin te da moraju da se ispitaju benzinske dizne i zamene gumice. Isao sam kod drugog majstora za dizne kog svi extra hvale i on ih je testirao na uredjaju sa menzurama gde je sve bilo u najboljem redu, zamenio im je gumice i testirao pod pritiskom da ne pustaju kad nisu aktivne i nisu pustale. Problem sa povremenim radom na 3 cilindra ostao i dalje. U drugom Zavoli ovlascenom servisu, u Beogradu, su mi rekli da treba da menjam svecice i plinske dizne jer su navodno lose i zamenili mi i jedno i drugo, stavili nove NGK svecice i nove Valtek crvene dizne umesto mojih starih original Zavoli dizni. Nakon toga je 4-5 dana sve odlicno radilo i na benzin i na plin osim sto mi je na plinu varirao ler gas dosta 2-3 puta nakon oduzimanja gasa. Nakon tih 4-5 dana normalnog rada opet se javili isti problemi sa povremenim radom na 3 cilindra i na benzin i na plin. Zvao sam servis, rekli mi da moram da menjam bobinu, 100% je do bobine... Ok, kupim novu kvalitetnu bobinu, ugrade mi, medjutim problem i dalje nije resen, opet povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.
Sta bi to moglo da bude, kako resiti ovakav problem? Ne znam vise sta da radim, stavili su mi nove svecice, nove plinske dizne, novu bobinu, benzinske dizne ociscene i testirane, zamenjene gumice a auto i dalje povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.
Majstor koji mi je testirao dizne i radio dijagnostiku kaze da izbacuje gresku da je u prekidu instalacija do dizne br. 2 i da je problem sa plinskom instalacijom, verovatno sa nekom zicom za emulaciju... U plinskom servisu u Bg mi rekose da to nije tacno, da je to gotovo nemoguce itd.
Comment