Ponekad gasi jedan cilindar (Zavoli)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilijavv
    CBC Početnik
    • 09.02.2022
    • 1
    • Bg
    • C5

    Ponekad gasi jedan cilindar (Zavoli)

    Imam Zavoli plinski uredjaj u Citroenu C5 1.8 prve generacije koji je godinama savrseno radio. Pre oko 2 meseca odem u neki servis da mi urade ultrazvucno ciscenje benzinskih dizni (ne plinskih) ali su mi tad nesto zeznuli jer odmah nakon toga su krenuli problemi sa plinskim uredjajem, bukvalno cim sam izasao iz servisa, auto od tad povremeno radi na 3 cilindra, kad prebacim na plin za par minuta pocne da radi na 3 cilindra. Na benzinu, oko pola sata radi normalno nakon toga pocne ana 3 cilindra. pali se i greska catalytic converter fault kada se to desi, gasi se kad pustim gas itd. A nekad radi normalno danima. U pocetku je barem na benzin radio uvek normalno i dalje, a kasnije je isto (povremeni rad na 3 cilindra) pocelo i na benzin da se desava. Kad je skroz hladan uvek radi normalno.

    Isao sam u 2 ovlascena servisa za Zavoli u Surcinu i Bgu ukupno 4 puta ali mi nisu resili problem. U prvom, u Surcinu su mi rekli da nakon ciscenja benzinskih dizni verovatno neka dizna malo pusta i benzina nakon sto se prebaci na plin te da moraju da se ispitaju benzinske dizne i zamene gumice. Isao sam kod drugog majstora za dizne kog svi extra hvale i on ih je testirao na uredjaju sa menzurama gde je sve bilo u najboljem redu, zamenio im je gumice i testirao pod pritiskom da ne pustaju kad nisu aktivne i nisu pustale. Problem sa povremenim radom na 3 cilindra ostao i dalje. U drugom Zavoli ovlascenom servisu, u Beogradu, su mi rekli da treba da menjam svecice i plinske dizne jer su navodno lose i zamenili mi i jedno i drugo, stavili nove NGK svecice i nove Valtek crvene dizne umesto mojih starih original Zavoli dizni. Nakon toga je 4-5 dana sve odlicno radilo i na benzin i na plin osim sto mi je na plinu varirao ler gas dosta 2-3 puta nakon oduzimanja gasa. Nakon tih 4-5 dana normalnog rada opet se javili isti problemi sa povremenim radom na 3 cilindra i na benzin i na plin. Zvao sam servis, rekli mi da moram da menjam bobinu, 100% je do bobine... Ok, kupim novu kvalitetnu bobinu, ugrade mi, medjutim problem i dalje nije resen, opet povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.

    Sta bi to moglo da bude, kako resiti ovakav problem? Ne znam vise sta da radim, stavili su mi nove svecice, nove plinske dizne, novu bobinu, benzinske dizne ociscene i testirane, zamenjene gumice a auto i dalje povremeno radi na 3 cilindra i na benzin i na plin.

    Majstor koji mi je testirao dizne i radio dijagnostiku kaze da izbacuje gresku da je u prekidu instalacija do dizne br. 2 i da je problem sa plinskom instalacijom, verovatno sa nekom zicom za emulaciju... U plinskom servisu u Bg mi rekose da to nije tacno, da je to gotovo nemoguce itd.
    Last edited by ilijavv; 09.02.2022, 14:04.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Da bi proverio instalaciju i rešio dilemu ko kvari igru treba da se otkači gasni kompjuter i vrati se benzinska instalacija za dizne u fabričko stanje. Ako i dalje prai problem nije do gasa a ako prestane onda je gasna instalacija ili kompjuter. Nije nemoguće da neka linija od 4 koje prolaze kroz gasni ECU pravi problem, dešava se...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • rekordan
      CBC Član
      • 31.05.2009
      • 99
      • Nis

      #3
      Negde je neka veza u losem spoju. Desava se cesto da srecem nelemljene spojeve kod secenja benzinskih dizni kod ugradnje. Moguce je da kada su skidane dizne benzinske, mrdanjem instalacije doslo do loseg kontakta u spoju. Ako poslusas Doru i raskacujes odspojavaj tamo gde je i seceno.
      Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

      Comment

      • araps81
        CBC Veteran
        • 09.02.2012
        • 144
        • Beograd
        • BMW E36 320

        #4
        Malo da se nadovezem na vec stariju temu i da pitam da li je problem mozda resen..?

        Ja sam imao slucaj sa mojim bmw-om da je gasio jednu diznu dok radi na leru, bilo na plinu ili benzinu, samo se na benzinu to dosta redje desavalo.. Plinski uredjaj je stag300 na m54 motoru.. Problem je bio u benzinskom ECU jer je od njega prekidao signal za diznu, to sam proverio.. Preko elm dijagnostke ponistim gresku dok motor radi i bude sve OK.

        Igrom slucaja sam gledao drugi bmw za kupovinu sa istim motorom i ugradjenim plinskim uredjajem zavoli i imao je isti problem.. Znaci to nije retkost, jednostavno se desava, e sad, da li ce problem biti resen zamenom benzinskog ECU to ne znam

        Comment

        Working...
        X