Pre svega pozdrav svima nov sam na forumu.
Posedujem 2 automobila sa istim problemima.
Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KS STAG GO FAST (AC R02 reduktor, AC W02 dizne)
Grande Punto 1.4 T-JET 120KS STAG Q BOX (AC R02 reduktor, AC W02 BFC dizne)
E ovako problem je u prvom paljenju ujutru ili paljenje posle duzeg vremena ne koriscenja auta, auti ili ne upale iz prve ili upale iz 3-5 puta a kad upale onda trokiraju narednih 5-30 sekundi i onda sastave i posle rade normalno dok opet ne odstoje preko 8 sati recimo. E sad auti su u full stanju sve je novo i sredjeno na njima (svecice original, bobine, lambda sonde) Kada se plinska mapa obrise auto pali bez greske i nemaju problema. Kada se izmapiraju neko vreme rade okej ali onda opet pocne po starom (Nekad bude mesec dana ok, nekad pola godine). Dobio sam savet da kontaktiram Doru posto je on radio decku 1,4 Tjet od 150ks i decko nikad nije imao problema kao ja, inace nisam jedini slucaj ovakvi slucajeva sa ovim motorom ima po internetu i u srbiji javljali su mi se ljudi. Moje pitanje za Doru jeste da li on moze da mi pomogne i da li ima ideju o cemu se radi?
Da napomenem da su bili mapirani od strane 2 servisa i eto nisu dugo trajali, jedan je dobacio mesec dana drugi pola godine (po trudu koji je ulozen rekao bih jako traljavo)
Posedujem 2 automobila sa istim problemima.
Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KS STAG GO FAST (AC R02 reduktor, AC W02 dizne)
Grande Punto 1.4 T-JET 120KS STAG Q BOX (AC R02 reduktor, AC W02 BFC dizne)
E ovako problem je u prvom paljenju ujutru ili paljenje posle duzeg vremena ne koriscenja auta, auti ili ne upale iz prve ili upale iz 3-5 puta a kad upale onda trokiraju narednih 5-30 sekundi i onda sastave i posle rade normalno dok opet ne odstoje preko 8 sati recimo. E sad auti su u full stanju sve je novo i sredjeno na njima (svecice original, bobine, lambda sonde) Kada se plinska mapa obrise auto pali bez greske i nemaju problema. Kada se izmapiraju neko vreme rade okej ali onda opet pocne po starom (Nekad bude mesec dana ok, nekad pola godine). Dobio sam savet da kontaktiram Doru posto je on radio decku 1,4 Tjet od 150ks i decko nikad nije imao problema kao ja, inace nisam jedini slucaj ovakvi slucajeva sa ovim motorom ima po internetu i u srbiji javljali su mi se ljudi. Moje pitanje za Doru jeste da li on moze da mi pomogne i da li ima ideju o cemu se radi?
Da napomenem da su bili mapirani od strane 2 servisa i eto nisu dugo trajali, jedan je dobacio mesec dana drugi pola godine (po trudu koji je ulozen rekao bih jako traljavo)
Comment