Landirenzo sistem problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    Landirenzo sistem problem

    Vozim dacia sandero 1.2 16v sa landirenzo plinskim uredjajem auto iz 2014.god , pojavili se problemi kad je motor hladan trokira trese na leru ,gasi se povremeno treper chek engine lampica povremeno. Kad motor dostigne radnu temperaturu sve radi odlicno bez problema. Dobio sam savet od majstora za taj sistem da je verovatno u pitanju gasna dizna i da bi morale da se zamene ali se to ne isplati zbog cene. Druga opcija je da se instalira neki stag racunar sa diznama za njega. Interesuje me ako to uradim da li moze da ostane postojeci landi isparivac da ne bih radio reatest
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako je ipravan, može a i ako nije može da se remontuje.
    Najveća glupost je da isparivač nije rezervni deo a atestirci imaj uspisak isparivača koji su homologovani kod nas... No, to nije tema..
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • batakole
      CBC Član
      • 13.03.2006
      • 96
      • Beograd
      • Punto classic 1,2 8v

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Ako je ipravan, može a i ako nije može da se remontuje.
      Najveća glupost je da isparivač nije rezervni deo a atestirci imaj uspisak isparivača koji su homologovani kod nas... No, to nije tema..
      Hvala puno na odgovoru posto je auto presao 100000km radim remont isparivaca pa idem dalje, prvo ako je moguce alterativa za med dizne ako ne ugradnja staga i dizni za njega

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Svaka alternativa košta i nije dobra kao original. Pre su stavljali Valtek 1 om a sada preporučuju W01 koji je 2 oma. Ukratko jeftinije j zamena svega. To je moje mišljenje što ne znači da je to tako
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • batakole
          CBC Član
          • 13.03.2006
          • 96
          • Beograd
          • Punto classic 1,2 8v

          #5
          Majstor mi rekao da su alterativne dizne ako je moguca ugradnja nesto slabijih performansi pa vise razmisljam o zameni kompa i odgovarajucihih dizni a da zadrzim isparivac i ostalu instalaciju

          Comment

          • batakole
            CBC Član
            • 13.03.2006
            • 96
            • Beograd
            • Punto classic 1,2 8v

            #6
            Konacno sam odlucio da zamenim eku, isparivac i dizne jer druge opcije kostaju isto a nema garancije da ce raditi ispravno a ovako imam nov sistem . Odlucio sam se za stag 200 go fast ,tomaseto isparivac i waltek dizne pa sta mislite o tome. Ipak je jednostavan atmosferski motor pa mi se cini da ako to ugradi dobar majstor da ce sve raditi dobro. Ako moze i neka preporuka u kojem servisu uraditi ugradnju u Beogradu. Posto menjam isparivac a ne bih radio atest ko kontrolise i kada koji je isparivac ugradjen , jer mi uskoro istice registracija pa bih ugradnju uradio posle toga jer sledece godine radim reatest na 10 godina i tada bih upisao i promenu isparivaca

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ispravna odluka, mogao si uzeti sve od AC-a, par evra je više, dizne su znatno bolje od Valteka. No sveejedno radiće to lepo. Što se preporuke tiče ne mogu više ni sebe da preporučim Ima tu Beogradjana, javiće se neko
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • batakole
                CBC Član
                • 13.03.2006
                • 96
                • Beograd
                • Punto classic 1,2 8v

                #8
                Zvao sam nekoliko servisa i uglavnom traze za zamenu ecu-a i dizni bez isparivaca 250-300€ cini mi se preterano jer za kompletnu ugradnju sa bocom i svim ostalim 400-420€. Mini set kosta od 150-160€ znaci samo za rad vise nego ugradnju celog uredjaja sa bocom sto cini besmislenom celu pricu.

                Comment

                • sErGiO
                  Moderator
                  • 30.01.2007
                  • 2769
                  • Neko selo pored Beogr
                  • Alfa Romeo 156SW

                  #9
                  Generalno je sve poskupelo u pm tako da me ne čudi što majstori neće da se petljaju za manje od 250e. Uradi proračun prema tome koliko godišnje prelaziš km i razlike u ceni između benzina i plina pa vidi za koliko će ti se vremena isplatiti intervencija. Matematika je najbolji i najobjektivniji način da odlučiš

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Originally posted by batakole View Post
                    Zvao sam nekoliko servisa i uglavnom traze za zamenu ecu-a i dizni bez isparivaca 250-300€ cini mi se preterano jer za kompletnu ugradnju sa bocom i svim ostalim 400-420€. Mini set kosta od 150-160€ znaci samo za rad vise nego ugradnju celog uredjaja sa bocom sto cini besmislenom celu pricu.
                    Uredjaj je 170 evra, boca i ventil oko 120- evra, ostale sitnice oko 40 evra i nešto sam zaboravio... Ako neko ugradjuje AC Gofast za 400-420 evra mora da je kompletan idiot...
                    Vulkanizer za zamenu guma uzme jednu gumu, jeftiniju naravno a radnja traje svih 20 minuta, atestatirci uzmu 6500 dinara a radnja takodje traje 20 minuta... Ugradnja gasa ili prepravka ipak traje malo duže i nosi neku odgovornost u smislu da odgovaraš da li će auto ići i dalje kako je išao a često odgovaraš i a baš zato da isto ide ali je loše a to je bilo i pre samo nije smetalo...
                    I tako dalje, neću više

                    Ja sam mator ali se sećam kad su se cigare i bombone kupovale na komad, odeš na trafiku i kažeš dajte mi Drinu 4 komada, najnormalnije... Ili dajte mi mešanih bombona za dinar...
                    Jednog dana su bombone poskupele i na taj zahtev trgovac je odgovorio "evo tebi bato jedna bombona pa ti mešaj sam" Ništa loše nego sam se sad tog setio

                    P.S Zaboraavih, u miniset ne idu dizne pa kad to dodaš ispadne da ti neko uzme za ruke 50+ evra??? I taj je idiot koji menja prednji deo za 50 evra...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • batakole
                      CBC Član
                      • 13.03.2006
                      • 96
                      • Beograd
                      • Punto classic 1,2 8v

                      #11
                      Upravo se preracunavam, prelazim oko 10000 godisnje, sledece godine sleduje reatest sa zamenom boce,tako da bih menjao ceo sistem posle 10 godina i to bi kostalo skoro 500€ i trebalo bi bar 3 godine sa trenutnim cenama da to otplatim. Verovatno cu voziti ovako do reatesta ,brisacu greske kad se pojave i odluciti sta da radim

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Nema tu milosti i ljubavi, samo ekonomija... Potrudili su se da zgade svima plin u kolima sem atestircima, njima je ostao žal što nema stotine kola da rade ateste, nema više gužve. Napravili su gabulu što bi rekli kartaroši, ako menjaš bocu 200 evra, ako vadiš uredjaj 180 evra, tu je računica rekao bih jasna, ostaje gas. Problem je kad je gas neispravan pa mora puno da se renovira, onda bude kao kod tebe nova ugradnja. Na žalost u toj situaciji su svi ponosni vlasnici Landija, BRC-a donekle Lovata a o ostalim egzotikama da ne pričam...

                        Imaš ma mom sajtu kalkulator pa sve lepo upišeš i saznaš tačno kad se otplati... Uračunata je veća potrošnja plina za 15%.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #13
                          Originally posted by batakole View Post
                          Upravo se preracunavam, prelazim oko 10000 godisnje, sledece godine sleduje reatest sa zamenom boce,tako da bih menjao ceo sistem posle 10 godina i to bi kostalo skoro 500€ i trebalo bi bar 3 godine sa trenutnim cenama da to otplatim. Verovatno cu voziti ovako do reatesta ,brisacu greske kad se pojave i odluciti sta da radim
                          Nemas ti racuna da imas lpg uospte u autu.

                          Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka

                          Comment

                          • batakole
                            CBC Član
                            • 13.03.2006
                            • 96
                            • Beograd
                            • Punto classic 1,2 8v

                            #14
                            Pa kako se uzme, na 10000km usteda je 32000 dinara, po sadasnjim cenama ako benzin ode opet na 200rsd razlika je 55000rsd znaci isplati se jedino je problem opet uloziti taj novac

                            Comment

                            • batakole
                              CBC Član
                              • 13.03.2006
                              • 96
                              • Beograd
                              • Punto classic 1,2 8v

                              #15
                              Sledece godine mi istice 10 godina gasnog uredjaja u autu pa me. interesuje da li mora da se menja boca i ventil ili moze samo da se testira i koliko pre isteka atesta moze ranije da se uradi reatest pa da onda prilikom registracije upisem nove podatke jer auto ostaje na gas. Znaci uradim reatest u toku zime par meseci ranije a auto normalno registrujem u maju

                              Comment

                              Working...
                              X