Landirenzo sistem problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Mora da se menja boca a ventil ako ima elektro magnet ne mora ali onda mora da se uzme boca baš te visine koja piše na ventilu. To bi trebalo da je uskladjeno pošto imaš atest ali je kod nas sve moguće. Ako nema špulne mora i ventil. Pre desetak godina su ukinuli reatest boce, od onda mora nova.
    Možeš ranije ići na reatest samo nisam siguran od kog datuma će ti važiti novi atest, od tog dana ili kontinuitet...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • batakole
      CBC Član
      • 13.03.2006
      • 96
      • Beograd
      • Punto classic 1,2 8v

      #17
      Vozicu ovako , dijagnostika pokazala da su dizne samo prljave, kad se motor zagreje svi parametri su normalni, motor normalno radi, greske su zbog nepravilnog rada na gasu kad je motor hladan, pa cu pred zimu zameniti ceo sistem jer se tako najvise isplati. Dizne su pune neke smole koja se rastopi kad se motor zagreje a ciscenje med dizni je tesko izvodljivo. Posle toga sledi reatest , pre registracije. Ako neko ima slican problem neka prvo uradi dijagnostiku kod proverenog majstora za landi , ne mora uvek da znaci da su dizne crkle

      Comment

      • hirurg83
        CBC Senator XXL
        • 26.02.2014
        • 398
        • Banjaluka
        • VW Jetta

        #18
        Stavi 2 filtera tople faze redno. Bice dosta čistije za dizne.

        Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka

        Comment

        • batakole
          CBC Član
          • 13.03.2006
          • 96
          • Beograd
          • Punto classic 1,2 8v

          #19
          Zamena filtera

          Proverio sam i nasao da su mi 2021. uradili servis gasa zamenom oba filtera i podesavanje sistema u servisu reno sava. Prosle godine nisu radili servis gasa a presao sam vise od 20000km. Da li se servis radi svake godine ili po kilometrazi. U servisu koji radi za eco top su mi rekli da se svake godine menja filter gasne faze a filter tecne faze na 60000km pa ne znam sta da radim

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by batakole View Post
            a filter tecne faze na 60000km pa ne znam sta da radim
            Promeni majstora...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #21
              Ne smem ni da zamislim filter na sta lici nakon 60000km

              Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka

              Comment

              • batakole
                CBC Član
                • 13.03.2006
                • 96
                • Beograd
                • Punto classic 1,2 8v

                #22
                Znaci obavezno zameniti oba hvala na odgovoruma

                Comment

                • hirurg83
                  CBC Senator XXL
                  • 26.02.2014
                  • 398
                  • Banjaluka
                  • VW Jetta

                  #23
                  Ja filter tople faze mjenjam kadni filtere ostale. A to jr na 9000 do 10000km
                  Filter onaj mali. Ili ti ga hladne faze. Svakih 5000. Odvrnem ga izduvam i vratim.

                  Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka

                  Comment

                  • batakole
                    CBC Član
                    • 13.03.2006
                    • 96
                    • Beograd
                    • Punto classic 1,2 8v

                    #24
                    Gde mogu da se kupe filteri u Beogradu, isparivac je li10

                    Comment

                    • batakole
                      CBC Član
                      • 13.03.2006
                      • 96
                      • Beograd
                      • Punto classic 1,2 8v

                      #25
                      Potpuni preokret nakon dugo vremena i loseg rada na plin dok je motor hladan sada radi dobro dok se ne zagreje a tada pocinje trzanje trokiranje kao da radi na tri cilindra i to sve do 2500 obrtaja posle radi ok. Imam problem prilikom polaska moram bas da dodam gas da bih pokrenuo auto. Zamenio sam svecice i sada na benzin radi super ali na gas kad se zagreje bas problem sve obrnuto nego pre par nedelja

                      Comment

                      • batakole
                        CBC Član
                        • 13.03.2006
                        • 96
                        • Beograd
                        • Punto classic 1,2 8v

                        #26
                        Resen problem loseg rada na plin, u pitanju su kablovi svecica cijom zamenom se vratilo sve u normalu, ostalo ponekad blago trzanje verovatno ponekad probije bobina zamenicu i nju ali i sada sam zadovoljan kako auto radi na gas

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Veoma česta diskusija da na benzinu radi sve perfektne pa ne može biti struja, mora da je gas u pitanju Obično je u tom slučaju ovakav primer kao tvoj... Bovine idu od 150 do 250K pa se menjaju iako izgleda da rade dobro...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • canibal86
                            CBC Veteran
                            • 07.03.2010
                            • 155
                            • Sid

                            #28
                            Evo da dodam i ja moje iskustvo.Star vazdusni filter dosta ali bas dosta utice na rad na plinu video sam to na vise auta bio to sekvent ili karburator.Na benzinu jos i ide nekako ali na plinu se drasticno oseti razlika kad se zameni nov filter.

                            Sent from my M2101K7AG using Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X