Vektra 1,8 ... problemi na gasu i benzinu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stojan
    CBC Član
    • 27.01.2006
    • 73
    • Nova Gorica
    • opel vectra

    Vektra 1,8 ... problemi na gasu i benzinu

    Evo i ja se prikljucih gasadzijama. Zovem se Stojan, lokacija Slovenija i naravno Srbija. Mozda i ima neko slican problem (najblizi je nikson sa lanciom dedrom), ali ja procitah dosta toga i ne nadjoh odgovor. Naime, vektra je 1,8 2000.g. motor X18XE1, presao 170000 km. Kupio ga pre dva meseca sa vec ugradjenim gasom. Sve je bilo u redu na pocetku, Ali avaj... Na benzinu dok se ne zagreje obrtaji idu gore dole(neznatno..800-1000), posle je OK. Medjutim, kada krecem sa malim gasom imam osecaj kao da gas ne pritiskam(ne reaguje), kada samo malo vise pritisnem on valjda probije i prosto "kida". Zamenio ja filter na benzinu i vazduhu, svecice(opelove),medjutim sve isto. A na plinu, ista prica...u toku voznje na nizim obrtajima (1800-2000-2200) kada polako (skoro da sam zabrinut oce li primiti ili ne) dodajem gas on pocinje da cima, trza i to mnogo, ko da hoce motor da iskoci iz auta. Tada jedino primi dobro ako papucicu patosiram, i onda "leti".Kada krecem sa semafora ili u koloni, moram jak gas, inace se obavezno ugasi. Kad se ugasi obavezno zasmrdi gas u kabini. Uredjaj je BRC (mislim da je fabricki) sequent (valjda). Koliko sam video ima izbusenu metalnu granu i svako crevo posebno do njih.
    Pomozite koliko se da, jer ovde u Slo nema puno servisera. Ako je manji kvar, sto bi mogao ja uraditi...a sto ne... tu su majstori. Ako je do zapusenih injektora (benzinskih) da idem na ciscenje. Ako je step motora minimuma (ko sto neko rece niksonu), kako se on cisti i gde se nalazi?
    Kod Dore ili IvanaT cu kad-tad otici bio problem resen ili ne. Samo sam sada malo podaleko.
    Sta mi predlazete...

    Pozdrav iz ledene Slo

    Stojan
    vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s
  • skaarj
    CBC Veteran
    • 25.03.2005
    • 176
    • Novi Sad

    #2
    Ja imadoh slicnih problema sa autom (X18XE motor) kada mi je crkao DIS modul. To je resilo problem sa gasenjem auta i slabom vucom na niskim obrtajima...

    Ciscenje injektora posle te kilometraze ne moze da skodi. Ciscenje toga i egr ventila mi je reslio problem nemirnog ler gasa.
    *** ********************** ***
    *** gf AL QK \=-Q XES1 ***

    Comment

    • superhik
      CBC Član
      • 18.10.2005
      • 38
      • Varaždin

      #3
      Evo i mene počeli mučit slični problemi (lovato fast 120+alafa156 2.0).

      Kad radi na benzinu:
      Kod paljenja kad je još "pod čokom" onda nema variranja okretaja. Nakon par minuta (dok još nije zagrijan kako treba) kod stajanja na semaforu prilikom stiskanja kvačila dolazi do malog variranja okretaja (recimo od 800 do 1200 i natrag). Problem traje dok se motor dobro ne zagrije, a onda postaje skoro neprimjetan.
      Očistio sam leptir i preprogramirao motor lergasa ali ništa se nije poboljšalo. Sumnja se na motor lergasa, ali mi je čudno da nakon što se zagrije takvih problema nema.

      Kad radi na plinu:
      Podešeno mi je prebacivanje sa benzina na plin na 50 stupnjeva. Nakon što prebaci na leru okretaji izvariraju jače nego na benzinu. Odnosno počnu padat sa 800 na 500 pa se digne na 1200 pa padne na 500 i onda se gasi. Problem gašenja nastavlja se dok se motor dobro ne zagrije. Nakon recimo 12-15 minuta više ne varira i onda se negasi.

      Također ako sam dobro zagrijao motor i negdje stao na sat vremena nakon ponovnog paljenja nema variranja okretaja i gašenja.

      Što bi sve moglo uzrokovati ove probleme?

      Comment

      • dukili
        CBC Veteran
        • 29.08.2005
        • 104
        • pancevo

        #4
        imam isti automobil ali godinu dana stariji, brc sequent i iste simptome - zameni EGR ventil i auto ce normalno raditi, kladim se u 100 tolara

        poz.
        "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
        da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

        Comment

        • Stojan
          CBC Član
          • 27.01.2006
          • 73
          • Nova Gorica
          • opel vectra

          #5
          EGR ventil je ispravan

          Originally posted by dukili
          imam isti automobil ali godinu dana stariji, brc sequent i iste simptome - zameni EGR ventil i auto ce normalno raditi, kladim se u 100 tolara

          poz.
          Dukili, EGR ventil je provereno ispravan. Bio sam na ovlascenom servisu. Tada su ustanovili da je on ispravan - ALI LAMBDA SONDA...NE !!! Zamenio sondu (kad bi ona bila bar 100x100 tolara bilo bi super, cca 210 eura). Kladim se da je problem u izduvnoj grani koja se cuje da ima rupu...negde pri vrhu. Ne vidi se od onog zastitnog lima. Majstor kaze da zbog toga sonda registruje veci dotok vazduha i opet trza. Ovih dana sam resio da idem zavariti ili zameniti ako je pukla.
          Opravice ga Laki [/u][/b]
          vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s

          Comment

          Working...
          X