alfa 156 2.0 + lovato fast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superhik
    CBC Član
    • 18.10.2005
    • 38
    • Varaždin

    alfa 156 2.0 + lovato fast

    Zbog problema koje sam imao i reklamacije zamjenjeni su lovatov kompjutor, isparivač i senzor tlaka. Od onda se potrošnja plina smanjila na normalnu.
    Vozna svojsta uredna. Čak se može na plinu voziti do maksimalne brzine 225 km/h.

    Na lovatovom programu vidi se da vrjeme ubrizgavanja na benzinu odstupa svega 0,1ms kad radi na plinu, što znači da je dobro a i svi ostali parametri na dijagnostici su uredni.

    Ima samo jedan problem koji me muči a povezan je djelomično i sa radom motora na benzinu.

    Na benzinu kad pustim gas i stisnem kvačilo okretaji padnu na nekih 800 i malo zavariraju gore dole. Kad je na plinu to je osjeto više. E sad to i ne bi bio neki problem, ali desi se da kad je hladan auto i neposredno kad se prebaci sa benzina na plin (podešeno na 50 stupnjeva ili 2000 okretaja) okretaji zavariraju i padnu niže od 800 i auto se ugasi. Kod toplog motora zavarijaju malo ali se na gasi.

    Istraživali smo problem na sljedeći način:
    Zamjenjen motorić ler gasa sa novim i reprogramirana benzinska centra. Ostali su isti problemi. (natrag vraćen stari motorić)
    Zamjenjem MAF sa novim reprogramirana benzinska centrala ali ostali isti problemi. (natrag vraćen stari)
    Lamda sonda je originalna stara svega 2 mjeseca i s njom sam prešao 10.000km pa ju nisam mjenjao.

    Na kompjutoru se javlja greška da je lamda sonda povremeno van područja. I kao mogući kvar navodi se:
    1. kvar motorića minimuma
    2. kvar MAF-a
    3. kvar lamda sonde??????? NOVA
    4.uvlačenje zraka na usisu - provjereno ne uvlači
    5.Na ispuhu ista stvar-provjereno je da ne pušta-Sad sam dodatno zavario sve 4 cjevi i gaće.
    6.Istrošenost motora - (motor od kad je kod mene 80.000 km troši na 10.000 oko 7 litara ulja) prije na plinu nisam imao takav problem a s potrošnjom ulja se ništa nije promjenilo.

    Kad je na plinu majstor je malo povećao mape na leru (sad su čini mi se oko 22000) i usporio je spuštanje gasa ali ništa se ne mjenja.

    Zašto ti okretaji na leru osciliraju na benzinu, a na plinu još više?

    Ivane, Dora što mislite da me muči?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Da li je ociscena klapna (leptir) gasa?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Saabo
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1724
      • Vrbas
      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

      #3
      I ja imam slican problem, s tim sto se meni auto gasi kad naglo odem u obrtaje i posle toga stanem na kocnicu... Meni je problem do LH 2.2 kompjutera, a sad za tebe ne znam
      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

      Comment

      • superhik
        CBC Član
        • 18.10.2005
        • 38
        • Varaždin

        #4
        Originally posted by IvanT
        Da li je ociscena klapna (leptir) gasa?
        Par puta sam ju čistio. Redovito su zaprlja od uljnih para. Gumica klapne je dobra i dobro brtvi.

        Pri čišćenju sam primjetio sljedeće:
        Plinska instalacija ima jednu cjevčicu (vakum) koja se spaja iza klapne.
        E majstor je zabušio nešto slično dizni i to strši u prostoru u**** jedno 2cm (cjevčica koja iz motora ide odmah do nje ima ljepo obrađen ulazak u usisnu granu), a cjev je samo nataknuta. Nije mu stala šelna!
        Ne znam da li je moguće da tu vuće falš zrak i kako to provjeriti ali čini mi se da nije u tom problem.

        Kod mene okretaji variraju samo ako stisnem kvačilo ili ako motr sam koči. Ako stisnem kočnicu ne variraju!

        Comment

        Working...
        X