Detalji sekvencijalnog ubrizgavanja ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    Detalji sekvencijalnog ubrizgavanja ?

    Zanima me kako se regulise kolicina ubrizganog plina,tj. da li je pritisak u brizgaljkama plina konstantan a mijenja se samo vrijeme za koje je brizgaljka otvorena (ako se ne varam tako je kod benzinskog sistema).

    Ako sam u pravu koliki je taj pritisak plina i moze li se mijenjati u nekim granicaman isparivacu.

    Takodje me zanima koje sve podatke u obzir npr. Lovato Fast za regulisanje smjese. Dali on konstantno uzima komande koje ECU salje benzinskim diznama i malo ih modifiuje ili "pokupi" mape ubrizgavanja pa poslije radi samostalno.

    Malo skrecem sa teme, ali dali je moguce napraviti neki autic kome je riknuo benzinski sistem ubrizgavanja(ECU) da radi samo na plin (Lovato Fast) umjesto popravljanja benzinskog sistema.

    Ovo sto pitam je povezano sa temom http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ight=manta
    koja je nazalost zamrla.

    Ovakvom ugradnjom se ustedi samo plinski ECU, koliko on kosta za Fast, moze li se tu naci neka ekonomska racunica?

    A zanimljivo mi djeluje i opcija da kod single point ubrizgavanja umjesto LovEco ugrade recimo dvije dizne(cini mi se da je ogranicenje po jednoj 40KW) po gore navedenom sistemu.

    A poslije cu postaviti temu, kada napravim fotke, sirotog kaddeta sa onim sfuserenim Voltranom da mi kazete sta bas mora da se modifikuje.
    Difference between man and boys is the price of their toys
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Zanima me kako se regulise kolicina ubrizganog plina,tj. da li je pritisak u brizgaljkama plina konstantan a mijenja se samo vrijeme za koje je brizgaljka otvorena (ako se ne varam tako je kod benzinskog sistema).
    Pritisak gasa u brizgacima, nije konstantan, vec se reduktor ponasa, kao regulator pritiska, tj. sa povecanjem MAP-a (manifold apsolute pressure) se povecava i pritisak u reduktoru, srazmerno. Ako je neki bazni pritisak 1 bar, dok auto radi na "leru", a MAP oko 0,3 , srazmerno povecanju MAP vrednosti, do maximalnih 1bar (kod atmosferskih motora), raste i pritisak u reduktoru do nekih 2 bara.

    Bazni pritisak u reduktoru se moze menjati od 0,7-1,7 bara.



    Malo skrecem sa teme, ali dali je moguce napraviti neki autic kome je riknuo benzinski sistem ubrizgavanja(ECU) da radi samo na plin (Lovato Fast) umjesto popravljanja benzinskog sistema.
    Nemoze. Ako nema signala od injektora, nema ni rada gasnog sistema.

    Sekvencijalno ubrizgavanje ne moze da radi sa mono-point ubrizgavanjima, vec samo sa multi-point i to kod automobila koji imaju otpornost benzinskih brizgaca u rasponu od 12-17 Ohm.

    Sa niskoomskim brizgacima nema rada. Moze da se budzi, ali to nije to.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      @ivant
      hehe pa ako sa nikkoomskim diznama ne ide sekvent, onda ne insistiram samo ja na venturiju
      inace,kod mene okidanje dizni nije sekvencijalno, nego batch (sve dizne okidaju istovremeno) , a otpornost je reda velicine 3-4 oma.
      nema closed loop-a. dakle najjednostavniji motronic.

      zbog cega sistem sa niskoomskim diznama nije pogodan za sekvent gas?
      sta bi podrazumevalo "budzenje" koje si spomenuo?

      pored gasnih sistema sa sekvencijalnim ubrizgavanjem, postoje i sistemi
      koji imaju jednu veliku "diznu" iz koje idu cetiri razvoda za svaki cilindar,
      ali je ubrizgavanje istovremeno (batch). Jedan ovakav sistem kome je crkao ecu imam i malo sam se igrao sa njim, tj. ideje mi je bila da iskoristim signal za benz dizni i poganjam gasnu diznu.
      usled razlicitih mehanickih karakteristika benzinskih dizni i gasne dizne,
      potrebna je odredjena korekcija duty cycle-a, gasna dizna ima mnogo vecu inerciju, i ne moze odreagovati na mali duty cycle , ne stigne da se otvori lepo. Sistem je AG autogas, holandski. bez korekcije signala sistem je brljavio, u odredjenim rezimima rada (veci duty) je radio lepo, ali na nizim je brljao. trenutno sam malo to zabatalio, ali napravljen je mikrokontroler preko koga cu pokusati da "mapiram" signal za gasnu diznu, pa mozda to i proradi....
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • shadow
        CBC Senator XXL
        • 23.09.2005
        • 555
        • Beograd

        #4
        A koliko kostaju 4 plinske dizne?
        My crew is all fired up
        Y'all better just wise up

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          od 100+ za komplet od 4 dizne do 100+EU po komadu.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • shadow
            CBC Senator XXL
            • 23.09.2005
            • 555
            • Beograd

            #6
            Originally posted by M-power
            od 100+ za komplet od 4 dizne do 100+EU po komadu.
            Bash velika razlika u ceni...zasto?
            My crew is all fired up
            Y'all better just wise up

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Zavisi od tipa proizvodjaca i modela brizgaca.

              Mada su najcesci jeftiniji modeli, koji kvalitetom ne zaostaju za ovim skupim modelima.
              Koliko mi je poznato BRC ima brizgace koji kostaju 100E po komadu i Landi Renzo oko 70-80E.
              Ostali proizvodjaci su tu negde sa cenom, koja se krece od 100-150E za set od 4 komada.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #8
                Još par pitanja za Ivana

                Ivane, ako ti nije problem da li bi mogao da navedeš strukturu troškova za LovatoFast(4 cilindra do 120KW, za npr. daciu logan )? Koliko košta reduktor, dizne,ECU, emulator i šta sve već ide, koliko koštaju ruke, koliko traje ugradnja.
                Bilo bi zgodno da navedeš razlike(cjenovne) izmedju dijelova i ugradnje za Fast i Loveco.
                Znam da još nisi ni odgovorio ali da li razlika u cijeni ugradnje potiče od toga što je ona komlikovanija i dugotrajnija za servisera,što mnogo košta interfejs, programi,neka obuka kod Lovata ili jednostavno što to ne zna svako to da uradi?

                Nemoj samo molim te da pomisliš da prigovaram za visoku cijenu Fasta ili tvoga rada ili nešto slično, jednostavno me zanima. Mada ja vec imam ugrađen (loše,ali dobro radi ) plin, i najvjerovatnije da ga neću uskoro mijenjati,a na sekvencijalni neću sigurno. Ajd u zdravlje da ne tupim više!
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Kada bi se kit nabavljao iz pojedinacnih komponenti, njegova cena bi bila daleko iznad 1000E, pa se takav nacin kupovine ne isplatio nikome. Kupuje se kompletan kit za auto sa motorom od 4 cilindra i to je kod Lovata podeljeno na snage do 90kW, do 140kW i do 200kW.
                  Cena jednog kita za 4 cilindra i snage motora do 90 kW je 590E. Na tu cenu se dodaje rezervoar (od 40-90E) , kao i multi ventil (25E za cilindricne, ili 40-45E za toro rezervoare). Tu je jos senzor nivoa gasa, koji ima cenu od 20-25E, kao i teleskopski nosaci za cilindricni rezervoar + na sve to jos potrosnog materijala za 20-30E. Sve to u zbiru daje nekih 720E za kit sa cilindricnom, odnosno 760-770E za kit sa toro rezervoarom.

                  Ostatak je naplata rada, tj. uzima se oko 200-250E.

                  Znam da još nisi ni odgovorio ali da li razlika u cijeni ugradnje potiče od toga što je ona komlikovanija i dugotrajnija za servisera,što mnogo košta interfejs, programi,neka obuka kod Lovata ili jednostavno što to ne zna svako to da uradi?
                  Kao sto vidis, razlika u ceni potice od OGROMNE razlike u ceni delova prilikom nabavke. Sekvencijalni sistem ce znati da namontira i moja pokojna baba.
                  Pravo majstorstvo je sa sekvencijalnim sistemima palo u vodu. Mada svasta sam vidjao. Prosto da covek ne poveruje, kakve sve gluposti moze da napravi jedan "majstor".

                  Dosta je, valjda!?
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by IvanT
                    Sekvencijalni sistem ce znati da namontira i moja pokojna baba.
                    Nemoj da si skroman. Da li ce znati ? A da ne pricam da li ima uslova (programiranje, sitan neophodan alat, itd.)
                    Tvoja pokojna baba verovatno bi znala, jer ko zna koliko je sati provela u servisu i zanovetala ti.

                    Ne stvarno to je po principu: "Pola njih ovde bi znali da urade generalnu na motoru". Da, znali bi teoretski ali u praksi to nekako uvek ispadne drugacije......
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Svaki sistem zna da namontira bilo kakva baba ali je problem ako to ne proradi kako treba ili se pokvari posle. Babe su tada većinom nemoćne
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Uh bre, bas ste se uhvatili za BABU, kao pijan plota. To sam napisao u kontextu pitanja
                        ili jednostavno što to ne zna svako to da uradi?
                        .
                        Koji servis danas ne radi sekvencijalno ubrizgavanje? Rade ga cak i oni po garazicama, a situacija je ista kao i sa bilo kojim drugim sistemom. Ako je sve na broju, auto radi bez problema.
                        A kako je sve to "upakovano", to je vec druga prica.



                        I ovaj lik je bio zadovoljan, jer mu auto na gas funkcionise odlicno, samo mu nije bilo jasno zasto ne moze da prodje atestiranje.!?
                        A cija baba je radila ugradnju gasa, uopste nije bitno.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • nikolapanic
                          CBC Senator XXL
                          • 16.10.2005
                          • 657
                          • Petrovac

                          #13
                          Ala ga je ugradio,svaka mu cast!!!
                          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            Jesu ono majke ti poturene dascice.. cime je uopste fixirana boca? Tragedija stvarno...
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • zvrle
                              CBC Senator XXL
                              • 01.11.2005
                              • 961
                              • Beograd, Batajnica
                              • Golf 4

                              #15
                              Ne Srdjane to su specijlne kajle, cuo sam da ih CIA koristi ali jos nije potvrdjeno

                              vise na Ivanovoj temi: http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=2257
                              “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                              Comment

                              Working...
                              X