deki! jednostavno je! mora sekvent a ostalo vec znas!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Kalos 1.4 8v ima aluminijumsku usisnu granu i moze da radi bez problema kako sa lambda kontrolom, tako i sa sekvencionalnim sistemom.
Motor sa 16v je sa plasticnom granom.
deki konkretno iskustva sa tim modelom nemam ali iz ovlascenog servisa i od par pojedinaca sam cuo da nemaju nikakvih problema sa tim ali su bili sekventi u pitanju! jedini problem koji su imali su bile dizne za gorivo koje su se morale cistiti posle nekih 50000km!!! e toliko od mene!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Koliko vidim taj Kalosov motor je gotovo isti kao na mom Lanosu 1,5 8v sem sto je za 100 kuba manji i kod mene je plasticna usisna grana. Vec dve godine imam ugradjen Lovato uredjaj, prvo obican vakuumski a zadnjih pola godine Loveco-pro. Motor se veoma lepo ponasa, radi mnogo mirnije nego na benzinu, pogotovo odmah po startovanju dok je hladan. Naravno, oseca se mali gubitak snage ali ukoliko zatreba, na pritisak dugmeta, benzin je uvek tu. O Ekonomicnosti i da ne govorimo uzevsi u obzir sadasnje cene gasa. Do sada, nikakvih problema nisam imao sem par manjih detaonacija na prvom sistemu. Sve u svemu-pozitivno iskustvo.
Ovo sto ada pominje u vezi dizni, predpostavljam da je direktno vezano za lose provetravanje odnosno preciscavanje uljnih para kod ovih motora o cemu je ranije pricano.
Comment