VW SHARAN 2.8 VR6 benzinac, 1996.g. - ugradnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #31
    kada pricate o kvalitetu uredjaja, na sta tacno mislite ?
    ajde da kazemo da su svi uredjaji profesionalno ugradjeni , kako ce se manifestovati mane onih manje kvalitetnih ?
    da li je to verovatnoca kvara/otkaza, potrosnja, kompatibilnost sa fabrickom instalacijom, radni vek dizni/reduktora, nestabilnosti u radu, cesca potreba sa servisom, osteljivost na razne spoljne uticaje...?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #32
      bas sve to sto si pobrojao
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #33
        Originally posted by ale944
        ajde da kazemo da su svi uredjaji profesionalno ugradjeni
        bas u tome je problem sto je tesko naci profesionalnu ugradnju!
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • mdavid
          CBC Član
          • 16.04.2006
          • 11
          • Beograd

          #34
          Hvala...

          Hvala svima ali ja i dalje ne znam sta i kod koga da ugradim plin...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Pa sad, ne znam kako bih ti pomogao ali da probam još jednom.
            Zvao si mene, dobio si odgovor, verovatno si zvao i Ivana i tamo si dobio odgovor. Zvao si i BRC pa si i tamo dobio odgovor jer ne bi znao cenu inače.

            Da si pročitao malo od foruma, znam da je opširno (ali šta misliš kako je tek nama koji smo to opširno pisali), video bi da se ovde preporučuje kvalitet i nešto malo veća cena ali posle nemaš problema, prema tome odgovoreno ti je.

            Ovo je virtualni svet i može da se napiše svašta.
            Kad ideš kod automehaničara ne pitaš kako i čime će on to da popravi nego pitaš da li je dobar majstor (servis) i dali dere (opravdano ili ne).
            Ne vidim zašto bi sa gasom bila razlika i zašto bi morao znati tačne karakteristike uredjaja i prednosti ili mane ako treba da pokloniš poverenje servisu a to treba.

            Postoji tema servisi i iskustvo sa njima. Iz nepoznatih razloga tamo nema loših iskustava ili ima u minornim tragovima. Ako je dobro hvali se ako se neko zezno ćuti... No na forumu ako se čita vidi se kako i kad se neko zeznuo i kako je to ispravljeno.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #36
              Re: Hvala...

              Originally posted by mdavid
              Hvala svima ali ja i dalje ne znam sta i kod koga da ugradim plin...
              a kako si znao gde i od koga da kupis auto , i koji ???
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • mdavid
                CBC Član
                • 16.04.2006
                • 11
                • Beograd

                #37
                vr6

                Kada sam kupovao auto pre 4 godine nisam mnogo razmisljao o potrosnji jer benzin nije bio tako skup a registracija je bila u pola cene....
                Elem, jos uvek sam u dilemi da li da uopste i ugradim plin u autu jer se plasim da mi neko ne upropasti auto.
                Auto ne mogu da prodam iako sam poslednjih 6 meseci redovno davao oglase. Na auto-pijaci nikada nisam bio.
                Auto uglavnom vozim po Beogradu. Ponekad idem po Srbiji a retko do Grcke ili Francuske.
                Najvise me pokolebalo to sto mi je jedan posetilac diskusije napisao da cu imati problema sa lambdom, sondom, katalizatorom, ventilima itd. Da li ste vi imali neko lose iskustvo ili ste samo culi od nekoga? Bas sam u dilemi...
                Inace auto je u super stanju i stvarno ga je milina voziti pogotovo na duzim relacijama kada potrosnja ne prelazi 11 litara (120 km/h)
                Izvinite ako sam vas udavio. Samo sam hteo savet jer ne vladam ovom temom.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  ako mogu da ti pomognem da se odlucis-
                  lambda sonda (jedan uredjaj) i katalizator postoje i uvedeni su zbog upotrebe benzina koji je sam po sebi (ekoloski) lose gorivo i trose se upravo kao posledica koriscenja benzina (bilo kog, bilo gde u svetu).

                  stoga u uputstvu za odrzavanje napisala je fabrika periodicno redovno konstrolisanje i zamenu kada izmerene vrednosti pokazu da su neispravni.

                  pri upotrebi LPG kao goriva apsolutno svi ti problemi nestaju, i nema uopste mogucnosti da se pokvare niti sonda niti katalizatora ZBOG plina.

                  sto se ventila tice, verovatno nisi dovoljno pazljivo citao to se odnosi na pojedine vrste kosntrukcija motora (recimo neki Fordovi motori) koje specificno rade na benzinu pa je stoga konverzija na gas komplikovanija i zahteva nesto drugaciju opremu.

                  sami ventili da bi se pokvarili imaju osnovnu manu da "vole" da se prljaju talozima loseg sagorevanja benzina i posledicno losijim zaptivanjem , grejanjem i na kraju havarijom ( to se odnosi na rad sa benzinom).

                  to je uglavnom pre par decenija reseno odgovarajucim konstrukcijama motora i odavno se ne pominje kao neki bitan rizik o kome terba posebno brinuti.
                  pogon na gas je sam po sebi bez taloga, i time otpada glavni faktor zasto bi se ventili kvarili tek tako sami od sebe.

                  tacno je da moze da se dogodi da se ventili pohabaju, koliko znam iz iskustva drugih to se desava pri prevezenim kilometrazama reda 500.000-800.000km.
                  kako je to za vecinu automobila ionako tesko dostizno jer se pokvari mnogo sto sta pre tog roka tako da ja o tome ne bih posebno brinuo kao bitnom faktoru pri odlucivanju oko ugradnje gasa.

                  ako ista ukazuje na to da li se motor trosi vise pri pogonu na gas moze da se pogleda isksustvo sa taxija- a tu se najvise i primenjuje i to uz povelike kilometraze.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Re: vr6

                    Originally posted by mdavid
                    Izvinite ako sam vas udavio. Samo sam hteo savet jer ne vladam ovom temom.
                    Da skratimo.....posto ti ovi mnogo palamude.
                    Ugradjivao i brc i zavoli.
                    Brc nikako- razlog cena.
                    Lovato-delimicno cena.

                    Znaci ostaje ti Zavoli koji ti iz licnog iskustva preporucujem i E gas iz iskustva drugih.

                    Znaci ostaju ti 2 proizvodjaca i 2 servisa za koje sam siguran da ti nece unistiti auto...cak se nece ni videti da je plin ugradjen...sve po PS-u.

                    Ako oces Zavoli obavezno R&R electronic u Zemunu ili AC Rasic za slucaj E-gasa.

                    PS: Sve se ovo podrazumeva da si u okolini Beograda......ako si u okolini NS mozes ugraditi kod Dore Lovato a mozda i neki drugi sistem-pitaj ga, istosa sigurnoscu da ce sve raditi kako treba.

                    Ivke....to sa slikam isti slucaj i sa E-gasom.
                    Krajnje i najbitnije pitanje je cena i da li to radi kako se ocekuje. RADI dalja pitanja suvisna.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment


                    • #40
                      komentar

                      Pa opravdano se plasis po pitanju ugradnje plina . Evo da ti ukazem na neke aspekte.
                      Posto tvrdis da ti je auto u extra stanju sigurno bi se zapanjio kad bi video sta bi mu sve radili Prilikom instalacije plinske boce ( izbusili bi ti zadnji kosh I pod da provuku instalaciju I vodove za plin
                      Zatim naravno tu bi se ubrzo pojavila korozija . Boca je bas ruzna I od gepeka neces imati skoro nista Ili ces morati da izbacis rezervni tocak umesto kojeg ce staviti bocu . Zatim pod automobila ce ti izbusiti celom duzinom sa safovima koji ce biti nosaci vodova plina.
                      E sad stize ono najgore ukoliko ti ugrade jeftiniju varijantu imaces na usisnoj grani jednu glupost (mesac) plina Koja ce redovno da se svlaci I da ne dihtuje I da ti prouzrokuje pucanje (eksplozije) za koje serviseri kazu
                      Da je to NORMALNO ?????
                      Ukoliko se odlucis za skuplje resenje 1500 evra okvirno sekvent system . izbusice ti usisnu granu I u nju ubaciti dizne za plin.
                      Naravno ili ce skidati granu ( dihtung u**** ce ostati stari ????? ) I u n ju ubusiti dizne ili ce na licu mesta busiti (opiljci ce upadati u motor????)
                      I po celom motoru ces imati brdo (6) gumenih creva koja ce vremenom smetati za normalan pristup agregatu . Zatim preseci ce ti kablove od kompjutera I instalirati jos jedan kompjuter za plin koji se isto moze pokvariti u najboljem slucaju samo on
                      A moze da ti pokvari I tvoj kompjuter ???? pa ce te ostaviti na putu , posto se kablovi seku vise nikad tu nece biti tako siguran
                      kontakt . E sad I kad sve to proradi ( u najboljem slucaju ) pocinju muke .
                      1. lambda sonda ce se kvariti mnogo cesce.
                      2. katalizator ce stalno da pravi probleme a I ceo izduvni system ce brze da korodira zbog vodene pare
                      3. zbog suve smese plina ventili ce da budu ekstremno optereceni sicevi ventila na glavi I cello klipa takodje.
                      4. na svakoj diagnostici motorne elektronike ces imati greske pa kad se recimo desi kvar vrlo tesko ce biti utvrditi sta je problem
                      5. kvalitet plina kod nas je neujednacen Vecinom je los ili ocajan ( kad je los onda je za tebe dobar J a ocajan primetis I osetis tek kad Se desi kvar.
                      6. mesto za punjenje plina ( izbusen ce ti biti branik je uvek prljavo I bice ti masne I prljave ruke a zimi ces da lupas led J
                      7.Plin vecinom ugradjuju u automobile koji su krsevi pa vlasnicima to ne smeta ali kad covek koji ceni I voli svoj auto vidi sta su mu Skarabudzili I napravili vecinom padne u depresiju . Veruj mi sve te servise sam video I ovde I one iz inostranstva I mogu ti reci da je kod nas to ocajno I smesno ( kao I vecina drugih stvari) a preko je isto prosecno I nije nesto znacajnije bolje mada je sigurnije uradjeno generalno sve su to improvizacije I nista to nije pouzdano bez obzira sto se tako deklarise .

                      Zato ti je moj savet da se definitivno okanis plina .

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        A moj savet tebi je da se okanes lupetanja i sto pre vratis svojoj terapiji.

                        Druze, koji li je tvoj problem...?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          Veruj mi sve te servise sam video I ovde I one iz inostranstva I mogu ti reci da je kod nas to ocajno I smesno ( kao I vecina drugih stvari) a preko je isto prosecno I nije nesto znacajnije bolje mada je sigurnije uradjeno generalno sve su to improvizacije I nista to nije pouzdano bez obzira sto se tako deklarise .
                          s obzirom na decidirane tvrdnje da pogledamo sa svih strana...

                          na osnovu cega da ti verujem(o) ?
                          evo ja prvi ne verujem, i tvrdim da je 90+% toga sto je napisano netacno i dobrim delom izmisljeno (recimo konkretno obavezno zamrzavanje priklljucka za punjenje zimi, za pocetak).

                          dalje, nista se ne busi na podu za ucvrscivanje bakrenih cevi kao obaveza, ima auta jos od 80tih godina koji imaju predvidjeno mesto i plasticne nosace duz poda za dodatne cevi koji se prosto iskoriste za LPG instalaciju.

                          ono sto verujem je da si ti to sto opisujes video negde ali ni priblizno ne verujem ,cak tvrdim da nisi, " sve te servise video i ovde i one iz inostranstva", s obzirom na to da opisano nema blage veze sa praksom dobro ugradjenog sistema.

                          a to tvrdim kao neko ko je na vise auta koristio LPG, poznaje perfektno ugradnju u bar 3 servisa i nije imao niti 1 promil navedenih osobina za koej se tvrdi da vaze za SVAKU LPG instalacije.

                          svaka pojedinacna instalacija LPG sistema zahteva poznavanje svakog konkretnog modela i odgovarajuceg kita pa i ugradnja LPGa se ne svodi na to da se pobacaju delovi sistema kud koji i ma kako vec zahteva brizljivo uklapanje i pedantan rad.
                          to sto je opisano su odlike rada nekoga ko nije dovoljno vest da kvalitetno ugradi LPG i naravno posledice neadekvatne ugradnje dodju same od sebe.

                          kvalitetan rad mora i da se plati pa stoga i izbor mesta ugradnje nije samo pitanje cene i velicine reklamne table ili oglasa servisa.

                          ovde ima poprilicno informacija i slika o greskama prilikom ugradnje, upravo zato da se razbije fiktivan strah od nepoznatog...

                          za pocetak, dobrodosao u klub gde se zna kako da se rese sve LPG dileme

                          BTW, se odavno ugradjuje na fabrickim trakama i koristi u milionima vozila
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Ziv se nasmeja ....ovaj pise ko Dora hehe.

                            Ja stajem na stranu novopridoslog clana.
                            Covek je delimicno u pravu...cak nije ni nabrojo ne zadovoljne majstore koji ti maltretiraju menjac ili sutiraju auto...........ali................................ .................................................. .................................................. .....................................to me nikada nece naterati da odustanem od ugradnje plina i njegove nize cene koja ce na kraju isplatiti celo vozilo, pomoci autu pri daljoj prodaji i biti me bas briga sto je "zardjao" ovde ili onde


                            Svakim danom u svakom pogledu sve vise i vise gubis sa odlaganjem ugradnje
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #44


                              Sad mi je jasno zasto automobilska industrija, belezi poraste u prodaji iz godine u godinu.
                              Sve je vise trajno pokvarenih automobila nakon ugradnje gasa i vlasnici su primorani da kupe nove.

                              @skorpion581111

                              Svaka cast! Za prvi post je odlicno! Dobrodosao na CBC!
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • Dren
                                CBC Senator XXL
                                • 24.08.2005
                                • 1068
                                • Sarajevo

                                #45
                                @skorpion581111

                                Ja jos ne mogu da se opepelim sta sve procitah... Moram trcati da provjerim da mi se nije dok sam bio na poslu auto dezintegrisao na parkingu... Pa da idem kuci, i da zeni s vrata istresem ( kao Grunf...) kamaru hrdje, i kazem: "Maco, evo ti auto i kljucevi, ti sutra vozis na posao"...

                                Comment

                                Working...
                                X