Dva problemcica me muce, jedan duze, a drugi odskora.
Auto sam kupio sa losim stanjem autogasnog uredjaja. Na autogas maltene nije hteo uopste da ide. Na benzinu je dobar.
Zamena filtera i ciscenje distributera je mnooooogo popravila stvar. Auto se sada bolje ponasa ali je jos uvek daleko od rada na benzinu.
Kada se sa benzina prebaci na gas, elaktronika odradi i obrtaljka je relativno mirna na 900 obrtaja (ponekad malko ler "djuska", vrlo ne znatno). Medjutim auto se ponasa kao da radi na 3 cilindra, tj pravilno ritmicno se oseca vibriranje motora a iz auspuha se takodje oseca ritmicna promena pritiska. IvanT je cuo kako ovo cudo radi (Pozdrav) pa bi mozda on mogao bolje pa opise pojavu
Auto teze prima gas, i ponasa se kao da ima manje snage.
Vidim da su membrane na injektorima cest problem kod ovog sistema pa bih rado dosao kod nekoga ako ih ima da ih zamenimo
Ako ih niko (ne daj boze ) slucajno nema, kako da ispitam koja nije u redu? Da vezem manometar na red sa injektorom, oli da uzmem stetoskop pa da slusam, ima li neko iskustva sa ovim cudima?
Drugi problemcic je mozda povezan sa prvim, naime dok auto vozim na gas, posle odredjenog vremena LPG lampica pocne da blinka i auto se prebaci nazad na benzin. Posto imam manualni prekidac u kabini iskljucim autogas, sacekam desetak sekundi i ukljucim ga opet, i nastavljamo dalje voznju. Primetio sam da auto prebacuje samo ako je topliji od 65-70 C i da nikad nije predacio dok je hladan. Isparivac, senzori vazduha ili nesto trece?
A jel` moze pomoc prijatelja
Pozdrav,
Goran
Auto sam kupio sa losim stanjem autogasnog uredjaja. Na autogas maltene nije hteo uopste da ide. Na benzinu je dobar.
Zamena filtera i ciscenje distributera je mnooooogo popravila stvar. Auto se sada bolje ponasa ali je jos uvek daleko od rada na benzinu.
Kada se sa benzina prebaci na gas, elaktronika odradi i obrtaljka je relativno mirna na 900 obrtaja (ponekad malko ler "djuska", vrlo ne znatno). Medjutim auto se ponasa kao da radi na 3 cilindra, tj pravilno ritmicno se oseca vibriranje motora a iz auspuha se takodje oseca ritmicna promena pritiska. IvanT je cuo kako ovo cudo radi (Pozdrav) pa bi mozda on mogao bolje pa opise pojavu

Auto teze prima gas, i ponasa se kao da ima manje snage.
Vidim da su membrane na injektorima cest problem kod ovog sistema pa bih rado dosao kod nekoga ako ih ima da ih zamenimo

Ako ih niko (ne daj boze ) slucajno nema, kako da ispitam koja nije u redu? Da vezem manometar na red sa injektorom, oli da uzmem stetoskop pa da slusam, ima li neko iskustva sa ovim cudima?
Drugi problemcic je mozda povezan sa prvim, naime dok auto vozim na gas, posle odredjenog vremena LPG lampica pocne da blinka i auto se prebaci nazad na benzin. Posto imam manualni prekidac u kabini iskljucim autogas, sacekam desetak sekundi i ukljucim ga opet, i nastavljamo dalje voznju. Primetio sam da auto prebacuje samo ako je topliji od 65-70 C i da nikad nije predacio dok je hladan. Isparivac, senzori vazduha ili nesto trece?

A jel` moze pomoc prijatelja

Pozdrav,
Goran
Comment