Problem gas na turbo ( Audi S6)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem gas na turbo ( Audi S6)

    Dakle, plin je montiran prije koji mjesec (Landi-Renzo Omegas sistem) na mog Audija S6 ( 5 cil. 2.2 T cca. 270KS@1.6bar). Sve zivo je isprobano no i dalje ne radi kako treba. Prvo su stavljena dva obicna isparivaca i to je jos dobro radilo ali samo do 1bar pritiska, kasnije trokira. Onda je stavljen jedan turbo isparivac koji bi trebao izdrzat snagu do nekih 350KS. Kako ni onda nije zadovoljavajuc rad, promjenjenu su dizne stavljene najjace (cca 60KS po cilindru), stavljani su neki nastavci na dizne koji dovode plin tocno ispred ventila, stavljan je jos jedan turbo isparivac. Sada je potrosnja cca. 30L plina na 100km, dok je na benzinu cca. 18-20L ciste gradske voznje.
    Neznam ni sam sto vise napraviti. Tamo gdje se to ugradjivalo kazu da bi mozda trebalo promjeniti kut paljenja, ali kako to jednostavno napravit pošto auto nema razvodnika paljenja nego ima bobine.
    Auto radi odlicno na benzinu, dok na plinu ima mozda niti 100KS, vjerovatno i manje. Ima li tko kakva iskustva na navedenim problemom.

  • #2
    Nitko?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Ocigledno je servis koji ti je ugradjivao autogas nije dovoljno strucan da ti namesti to da radi kako treba.
      Paljenje se ne moze i ne treba dirati. Treba samo dobro podesiti mapirati rad na plinu i auto bi trebao trositi do 20% vise gasa... nego sadasnjih 50+% vise i ici za nijansu losije nego na benzin.

      Mi ti odavne ne mozemo pomoci da to sredis u domacoj reziji jer se sve steluje kompijuterski i treba kompletno pregledati instalaciju sta i kako je radjeno.
      Da li barem znas koliko promera je cev od boce do ventila i od ventila do isparivaca.

      Da li imas mogucnosti da uslikas sve to sto je uradjeno pa mozda ako imamo srece da uvidimo gresku u montazi?

      Ako ne mi ti jedino mozemo pomoci tako sto ces svratiti u srbiju da se to resi.

      Pozdrav
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment


      • #4
        Servis koji je ugradjivao slovi za najboljeg u HR trenutno. Bio sam sad do njih, kazu da su stavili 8mm cijevi.
        Evo i par slika (Klikni na sliku da se poveca)







        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ako dobro vidim, stavljena si dva isprarivača zbog snage. čemu dva isparivača ako oba idu u jednu cev pa se to posle deli na dve strane sa jednim filterom?
          Valjda bi trebalo da svaki ima svoj deo rada sa svojom cevkom i svojim filterom. Ovako sigurno nema dovoljno gasa pa je verovatno pokušano štelovanjem to kompenzirati i otud loš rad i velika potrošnja.

          Ako dobro vidim to je klasična greška kod većih motora.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment


          • #6
            Bio je i jedan turbo isparivac pa ga nisu mogli ustelat. Ovaj drugi su stavili nedavno cisto da probaju kako ce ic.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Odmah na izlazu iz rezervoara za gas treba postaviti T-racvu i bakarnim cevima 8 mm, dovesti gas do dva elektro ventila koji NESMEJU biti na reduktorima, vec odvojeni od njih, pa opet izmedju elektro ventila i reduktora postaviti bakarne cevi 8mm duzine najmanje po 70cm, a sve iz razloga obezbedjivanja dovoljne kolicine gasa.
              Jedan reduktor, gasom mora snabdevati jedan gasni rail sa injektorima!!!

              Svaki vod izmedju reduktora i raila, treba da ima svoj filter gasne faze.

              Treba postaviti, dva turbo reduktora za snage od 110-160kW.

              Kad se ovo uradi, auto ce proraditi kako treba. 100%!

              P.S. Taj auto je radio Igor (auto TIM)?
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment


              • #8
                Da, Igor ga je radio. Hvala na savjetu, vec sam ga Igoru poslao pa da probamo.
                Samo da te pitam jednu stvar, kazes da svaki treba snabdjevati svoj rail, ali kod mene je 5 cilindara, hoce li bit problem da jedan snabdjeva 3 a drugi 2 cilindra?

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Ne. Imaju dovoljno kapaciteta, da napoje rail od dva, tj. tri brizgaca.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment


                  • #10
                    To sam i mislio, ali posto napajaju razlicit broj sprica hoce li to unosit kakav problem.

                    Comment

                    • zeljan
                      CBC Član
                      • 02.06.2005
                      • 64
                      • palic

                      #11
                      PROBAJTE DA ODMAKNETE DIZNE KOJE SU U USISNOJ GRANI MALO DALJE OD GLAVE,BILO JE SLUCAJEVA KOD TURBO MOTORADA NE RADI DOBRO KAD SU DIZNE JAKO BLIZU GLAVE MOTORA
                      potpis nije po pravilima foruma

                      Comment


                      • #12
                        Tako je i bilo u pocetku, ali isto je auto slabo isao na plin. Dosli smo do nekih novih saznanja, bijele dizne koje su najjace i koje su gore, traze 1.5A struje, dok dobijaju manje, cini mi se 1.1A, pa cemo i to probat nastelat.

                        Comment


                        • #13
                          @IvanT:

                          E care svaka ti cast, napravili smo kao sto si ti rekao, i sada auto ide odlicno u svim rezimima. Jos jednom hvala ti na pomoci, auto ide sad ko bombon

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Nek' ti je sa srecom, i ne stedi taj turbo...

                            Comment


                            • #15
                              A šta da ti velim. Ja sam se isto razočarao u auto timu. Dečki očito ne znaju finese. Čisto dresirano ugrađuju plin. A kad dođe do nekakvog nepravilnog rada onda je sve krivo samo ne njihov posao.
                              Što da kažem...čisto razočaranje za 2000 eura.

                              Comment

                              Working...
                              X