megane 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • megane 2.0

    Pozdrav, moje ime je Aleksandar. Pre nekoliko dana sam kupio Megana 2.0
    16v '01. i zeleo bih da ugradim gasni uredjaj. Zvao sam nekoliko servisa i cena se kretala u rasponu od 450e do 940e. U oba slucaja sam napomenuo
    da je usisna grana metalna. Servis koji mi je dao cenu od 940e je rekao da
    je nebitno sto je metalna usisna grana i da je ta cena zbog nekih drugih razloga. Treba mi vase misljenje sta raditi. Unapred zahvalan
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Otvori se za 940e to je bar moje skromno misljenje

    Comment


    • #3
      Ma nije meni problem da ja dam lovu. U jednom servisu su mi rekli da je jedina stvar koja drasticno menja cenu ugradnje je ta plasticna usisna grana i nista vise. Sad me interesuje sta ovi mogu da mi ponude za te pare s'tim da ne menjaju usisnu granu.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Na ovom forumu je dovoljno puta i opširno opisano šta čini razliku izmedju venturi i sekvencijalnog sistema pa se ne bih zadržavao.
        Ono šro bih rekao je da servis koji tako nešto izjavi ako si tačno interpretirao da je samo plastika u pitanju, nema tri čuke sa životom.
        Činjenica je da na metalnu usisnu granu može da se stavi bilo koji sistem.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment


        • #5
          Ljudi ja vidim da vi ovde znate mnogo o tome ali ja verujte mi nemam ni te 3 cuke o kojima vi pricate . Mene interesuje da li je taj sistem od tih 900 i kusur evra dobar za moj automobil. Inace auto je mlad i planiram da ga vozim najmanje 5 i vise godina, mada da budem iskren nemam pare za bacanje ali to je stavka koja ce mi se vremenom isplatiti. Hvala vam za savete koje mi niste dali

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            George, ne budu na kraj srca. Moraš malo i sam da se potrudiš, ovaj forum je svakim danom sve veći što članstvom što porukama. Gas je prost manje više i sve je objašnjeno nekoliko puta minimum.
            Postoji opcija "traži" iliti search pa malo izlistaš razne ključne reči koje te zanimaju.

            A pitanje, ukratko...
            Ako ćeš voziti 5 godina, tih oko 400 +- evra nije vredno razmišljanja, uradi sekvent i neće te glava ni oko čega boleti.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #7
              Cak iako planiras da zadrzis auto kod sebe duzi vremenski preiod (npr 5 godina) ne vidim razlog zasto bi spucao tolike pare u njega.

              Ugradi lambda kontrol sistem i sacivaj pare (bar 400 eura) kad ti to vec omogucava metalna usisna grana.

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Ajd bre pojasnite coveku:

                1. Obican venturi ovde po srbiji ugradjuju za oko 300E
                Meni radi na Citroenu XM 2.0i, zadovoljan sam jedino sto sam neke stvari morao da resim sam. Tipa ler gas, stelovanje potrosnje (onaj fini odnos izmedju performansi i potrosnje). Sistem moras da stelujes kad god prakticno promenis ili filter vazduha ili gasa... Sve u svemu radi lepo ali sam podesavanjima ili servisa ili korisnika.

                2. Lambda kontrol ugradjuju od 400E pa navise
                Radi mi na Reno laguni, jako sam zadovoljan od pustanja u rad sam dosta preso bez iakvih intervencija. Potrosnja mi je stabilna. Ler gas je odlican. Jednostavno od ugradnje samo sipam i vozim. Koristi informacije dobijene od lambda sonde koja mora biti naravno ispravna. Sam odredjuje i dozira kolicinu gasa...

                3. Sekvencijalni sistem ugradjuju od 750E pa navise
                Kada bi sada ugradjivao gas u lagunu najverovatnije da bi to odabrao. Stvarno ako je lambda kontrol ovako dobar kakav li tek moze da bude ovaj sekvencijalni sistem. Stvarno nemam licnog iskustva ai automobili koje sam provozao se ponasaju savrseno...



                Ako planiras da zadrzavas auto 5 god, a da nemas problema i da uzivas u voznji ugradi sekvencijalni sistem i prezali tih 400E.


                P.S. Ovde sam negde procitao da je moguce ugraditi sekvencijani sistem za 750E.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Durango
                  CBC Senator XXL
                  • 01.02.2006
                  • 590
                  • Zemun, Srbija

                  #9
                  Za sve Euro 3 motore i novije, koliko ja znam, predvidjen je sekvencijalni sistem bez obzira na usisnu granu. Posto je tvoj Megan Euro 3, a uz to je i relativno nov auto, nemoj da razmisljas o Venturi sistemu!
                  MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                  Comment


                  • #10
                    Drugari hvala na savetu jer sam se bas dvoumio oko toga sta je bolje. Mislim da cu ipak ugraditi taj sekvent, gde ide krava nek ide i tele . Jedan kolega mi je pricao da ima drugara koji ima na Alfi taj sekvent i potrosnja mu je ista kao i na bezinu. Meni je samo bitno da je to dobro za moj automobil a sto se tice novca sa tim sam se vec pozdravio da moram puci kintu. Najbitnije mi je bilo samo to sta uzeti mada koliko vidim da i ovde kao i svugde vazi pravilo ako hoces da znas sta je dobro pitaj sta je skupo

                    Jos jednom hvala vam na savetu, znacilo mi je. Veliki pozdrav od George-a

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by Deki
                      Cak iako planiras da zadrzis auto kod sebe duzi vremenski preiod (npr 5 godina) ne vidim razlog zasto bi spucao tolike pare u njega.

                      Ugradi lambda kontrol sistem i sacivaj pare (bar 400 eura) kad ti to vec omogucava metalna usisna grana.
                      Recimo zato što će samo na razlici u potrošnji u tih 5 godina bar dva puta isplatiti tih 400 evra a o ostalom ne vredi ni da pričam. **** i oko.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment


                      • #12
                        Gospodine Dora, ja vas uporno zovem na fiksni telefon no medjuti niko se ne javlja u servisu da li ste mozda promenili broj ili sta vec...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Godišnji do ponedeljka, javi se na mobilni
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Mobilni nije na godisnjem ??? Gdje ce ti dusa...

                            Comment

                            • antap
                              CBC Član
                              • 28.07.2006
                              • 62
                              • Beograd

                              #15
                              Pozdrav svima. Dizem ovu temu iz mrtvih jer ne bih da otvaram novu. Vec 2.5 godine vozim Megane I, 1.6 (1998), multipoint, 8v, sa ugradjenim venturi sistemom, uvoz iz Holandije. Raspitivao sam se za atest, ali sam shvatio da je to nemoguca misija (nemam papire od instalacije) i dosao do zakljucka da cu da vozim ovako dok moze, a posle da zamenim celokupni sistem. E posto, 'to dok moze', vec polako istice (dosad nisam imao problema sa policijom, ali pretpostavljam da se i tome lagano blizi kraj), + instalacija je stara vec 9+ godina, razmisljam da ugradim kompletno novi sistem.
                              Najverovatnije ce to biti lambda control sistem, ali ono sto me muci je izbor i smestanje boce. Trenutno imam burence koje se nalazi u prtljazniku sa leve strane, ne zauzima previse mesta (staje 42 litra) i ostaje sasvim dovoljno prostora. Tu bocu moram da menjam zbog starosti, a ne bih postavljao bojler, vec bih radije toro bocu.
                              E sad i konacno pitanje: ima li ko iskustva sa postavljanjem toro boce u prostor rezervnog tocka na Megane-u u hatchback varijanti? Prvo - da li boca moze da stane tako da ne strci, tj, da se moze pravilno postaviti poklopac dna prtljaznika; drugo ali ne manje vazno je: da li bih imao problema na tehnickom pregledu, posto se broj sasije nalazi bas na mestu gde stoji rezervni tocak - neprakticno je vaditi bocu svaki put kada dodje tehnicki. Da li se ovaj broj moze procitati sa nekog drugog mesta?
                              vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

                              Comment

                              Working...
                              X