BMW 750i na gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw735i
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 258
    • Mostar
    • BMW 320i, 740i, 750i

    #16
    M power jesi li ti ikada sjeo i vozio 750 ja jesam i jedan i drugi i svaki model od 316 do M6. Ta ti teza da je 750 sporiji ne pije vode. A evo ti i link da se uvjeriš: http://bmwe32.masscom.net/johan/information/specs.html
    I sad ćeš reći pa to je samo na papiru ali u stvari kad mu još upržiš čipove od 850csi da vidiš kako ide. Jedino što se taj softver aplicira na benzin a ne na plin (gas)
    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Ajd' procitaj ponovo sta je covek napisao...Rekao ti je da ce taj 750 koga na taj nacin kako planiras, prebacis na gas, ici sporije nego obican 735 - i u pravu je.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Zamisli sta me covek pita.......da li sam se ja vozio u tim modelima

        Ne da sam se vozio...nego neke i imao...a vozio i jedan i drugi na benzin i na plin a pri tom ugradjivao i u jedan i u drugi plin. Vozio 750 sa jednim isparivacem sa 2 i sa sekvencijalnim i tacno znam kako koji je u kojoj kombinaciji isao. Treba jos nesto?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #19
          Obiđite e-bay. Upravo se prodaje jedan 750 sa plinom.
          http://cgi.ebay.co.uk/1991-BMW-750i-V12 ... dZViewItem
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #20
            Ma 750 i je lesina koja guta i 30litra benzina po gradu,cini se da je pravljen samo za arapski svet,stalno ih vidjam mrtve pored puta

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Da ne bude da uvek nesto zaguljevam. Neka mi neko samo objasni koliki to tankovi trebaju da budu za gas kad je tolika potrosnja. Gde ih staviti? Koliko je to tesko sve? Koliko km sa punim tankom? Dajte bre ljudi to je limuzina nije kamion. Ima uvek nacina da se uspesno ugradi gasna instalacija ali je isto pitanje i cene. Meni se cini da je ugradnja gasa u takvo vrhunski luksuzno vozilo izum nekoga (vlasnika istih) koji se kurce a ne umeju da lete ko onaj papagaj iz starog vica. Koliko rece Wiz?
              30 litara? Pa nije puno to za takvu azdaju.
              Ne znam da me mozda ne shvatite pogresno ali mogu da razumem ugradnju gasa u neki veliki jeep ili pickup koji mnogo trosi ili slicno vozilo ali brate u limuzinu sa sportskim karakterom....
              Jos malo pa ce neko pitati za ugradnju gasa u Ferarri ili slicno. Sreca da tamo NEMA mesta za tankove.
              Znaci, dokazano je (slika 206) da moze da se uspesno ugradi gas. Jedino nam fali ovde cena takve instalacije KONKRETNO jer bez toga je svaka dalja prica uzaludna. Kako, to znaju majstori, a posto, to nas zanima. Videli smo da moze. E, sad....

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Odgovoreno mu je u trećoj poruci ali se odgovor ne uvažava jer majstori suviše veruju proizvodjačima i mnogo čitu knjige
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • bmw735i
                  CBC Senator
                  • 07.05.2006
                  • 258
                  • Mostar
                  • BMW 320i, 740i, 750i

                  #23
                  Nije meni ljudi do potrošnje benzina na ovom autu. Ono troši 10-11 na otvorenom a 16 u gradu. Mjerio jer sam ga dovezao iz Minhena.
                  Jednostavno mi je do čistoće sagorjevanja i vjeka trajanja motora. Naravno svaki dinar ušteđen je dobrodošao ali vam kažem da mi se jedino ne sviđa crno ulje i auspusi u automobila. Naravno da ovo auto kupujem radi performansi koje još uvijek nisu stigli neki prizvođači. Veliki sam zaljubljenik u BMW i morao sam nabaviti 750i a možda iduće godine nabavim i 850csi.
                  Što se tiče ugradnje gasa/plina u ferrafija što da ne. Svi se busaju u prsa sa ekologijom a onda vide smarta na plin i kažu to auto ionako malo troši netreba mu plin. Ako se mene pita ja bih i u skutera stavio samo da nije dvotakti. Kolega mi je imao 125cc skutera četverotaktnog sa talijanskim plinom unutra i malom bocom kao od kamp plina. Mislim da je izvodivo i na ferrarija samo što bi boca išla naprijed a isparivač pozadi. Jedino me zanima kako bi se grijao isparivač uljem.
                  Ljudi odkad sam ugradio u BMW 520 plin (iako se majstor učio na mom autu što sam kasnije skontao) ja sam prezadovoljan vozač. Toliko od mene. Možda i ugradim taj prokleti sekvent landi omega ali ne daje mi se više para na plin nego što sam dao na auto. Samo toliko
                  BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                  Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Poslednja rečenica ti oslikava naš problem. Nije ti problem da daš pare za auto koji ti objetktivno ne treba, imaš želju, ok. Što je onda problem da daš pare za plin koji ti objektivno treba.
                    Pošto kažeš da ti je ekologija u srcu a ne ekonomija, samo da te izvestim da bi onim sistemom sa slavinama ili sa dve lambda kontrole ili jednom kako god imao u najboljem slučaju eko 2 motor i to kad bi ga jako dobro naštelbao. Od sekvencijalnog benzinskog motora koji je savremen napraviš običan karburator sa takvom emisijom gasova, daklem vrlo lošom koji ne bi prošao ni na jednom eko testu.
                    Daklem mani se priče o ekologiji.
                    Plin je ekološki ali nije svemoguć.


                    Ako te teši, nisi jedini, svi to tako rade ali su BMWejisti najugroženiji jer postoji gomila auta od 92 sa plastičnom granom i uvek je isto pitanje"što da dam više nego mi košta auto".
                    Koji moj onda voziš takav auto ili postavljaš to pitanje. Oba neidu na gomili, ili voleš ili ne voleš...



                    Onda dodje ljutnja na majstore jerbo oni hoće samo novce da ti otmu a može to mnogo jeftinije, nego neće djubrad samo da bi te sekirali i onemogućili te da za male prave vozaš veliku autinu i da posle od uštedjenih para kupiš sve lepe sitnice za taj auto kao što su muzika, felne, spojlerčine KN filteri i ostale šlajzvrcne koje daleko nadmašuju cenu ugradnje plina ali pri tome odmah gube vrednost dok plin zaradi taj auto sa svim tim šlajzvrcnama.
                    Posledni pasus je generalno, nije tebi lično upućen.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Da, da. Postoje i tankovi od ugljenicnih vlakana za gas nego ne znam im cenu
                      Koje je to poredjenje skuter na gas ili takav auto?
                      Kazes provereno trosi 10-11 litara na otvorenom pa mi nije jasno kakav je to egzoticni auto ili vozac koji ne moze da sagori najmanje 20 litara. Mislim, sta ce ti takav auto uopste. Zato sto je jevtin? Zato sto ga niko nece jer su troskovi za njega papreni a kamere svuda? Cemu onda i gas? Sta tu ima jevtino? Ekologija? Auto sa +200 kg u gepeku bez slobodnog prostora?
                      Nadam se da neces da stavis jedan tank jer je to tako malo da nije ni prakticno vise.
                      Sto se Dorinog komentara tice o ceni od 1800 eura nisam ziv da za te pare prorade svi ti konjici. Doduse rekao je MINIMUM.
                      Jos jednom. Nismo deca. 99,99 % ljudi vozi na gas iz cisto ekonomskih razloga pa ako si ti jedan od onih drugih koji voli prirodu kupi konja a ne auto koji trosi gorivo (ma koje bilo) ni za sta.
                      Medju tolikim izborom automobila ne vidim poentu voznje takvog auta na gas nikako. Ali bas nikako. Da je sluzbeni auto koji prelazi godisnje 100+ k pa i nekako. Ovako? U cemu je to voznja takvog auta luksuzna? Mozda u ceni osiguranja i u brzini narocito a to se postize na benzin i niko ne misli na ekologiju. Da je tako, svi bi vozili dizela koji trosi 5 litara. I njih ne voze zato sto vole mnogo prirodu nego sto je ekonomicno. Da se kladimo da je gorivo jevtino da NIKO pa cak ni vi sa Balkana i gori od vas ne bi vozili auto sa manjim motorom od 4 litra? Nisam u pravu? Ja isto kao i ti vozim na gas vec drugi auto. I ja volim cisto ulje. Nazalost, ulje i filter ne kostaju nista u poredjenju sa mnogim drugim stvarima. Motor ce trajati isto toliko dugo i da ga vozis na benzin. Hocu da kazem da tvoja logika ne pije vodu zato sto je jednostavno takav auto preskup za posedovanje (u registrovanom stanju). Dzabe je on jevtin i "malo" trosi. A kao vozilo je naravno u skladu sa ciljnom grupom kupaca. San svih snova. Pa dobro. Nije nikav greh sanjati na javi. Eh, sta bi bilo, kad bi bilo.
                      Na kraju i nesto konkretno.
                      Ako mislis da takav auto ostane tvoj duze (ili zauvek zbog ljubavi) i na gas. Razmisli o potpunom odstranjivanju originalnog tanka za benzin i zamene sa jednim od 10-15 litara max. za "ne daj boze". Mozda se moze na taj nacin dobiti nesto na prostoru da bi se spakovalo vise tankova za gas. Kazem mozda, jer ne znam kako to sve izgleda na licu mesta. Kad bi mene neko pitao ja ne bi ugradio gas nikada u auto a da radijus sa tankom bude ispod 300km normalne voznje. Cemu to? Naravno to sve kosta u tezini i u prostoru u gepeku. U parama, na srecu, ne.

                      Comment

                      • bmw735i
                        CBC Senator
                        • 07.05.2006
                        • 258
                        • Mostar
                        • BMW 320i, 740i, 750i

                        #26
                        Što se tiče ekologije stavio bih na venturi onal landijev lambda kontrol ili možda čak 2. ALi to sad nema veze.
                        Zadnji put kad sam išao kod plinara" rekao mi je okvirno oko 3500KM ili 1750? za multipoint. Neki dan kad sam već kupio auto kaže 5000KM ili 2500? Jebo te da se malo nije zajebo u kalkulaciji Ja sam za Bendžu dao 3500. Kolike su vaše cijene. To me zanima najviše. I naravno primate li VISA i AmercanExpress kartice. Generalno imao sam problema sa svim majstorima u državi a i malo izvan nje. Kad sam tek ugradio plin na 520 prvo su mi rekli kablovi. Ja promjenim kablove, jebote platim ih lijevo jaje i pola desnog oko 200?, a ono auto opet isto detonira. Pa onda su mi rekli da mi nevalja ICV za ler gas ja ga platim 50? ispod ruke. Onda su rekli da me jebu ventili pa ih sam naštelujem i ništa auto slabo radi na plin a na benzin skoro nikako. I na kraju bijaše usisna guma od 30?. Da ne kažem da je na benzin sve slabije i slabije radio da bih skontao tek kada sam ugradio u 735 ovaj plin da mi nije stavio emulator dizni. Nego onako preko releja prekinuo. Jadan se kompjuter mučio da skonta gdje mu odoše dizne.
                        DO tad sam naučio sam ugrađivati plin u auto i u 735 sam ga i ugradio. Otišao sam do svog majstora samo da mi ugradi lambda kontrol radi ekonomije. Previše mi je trošio u gradu i 30l plina. Sada kad sam to ugradio troši nekih 16 u gradu. a mogu ga nekad sa tempomatom na autocesti spustiti na 10-12 litara. Najdraže mi je vidjeti bjel auspuh i čisto ulje nakon 10.000KM
                        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #27
                          Originally posted by bmw735i
                          Najdraže mi je vidjeti bjel auspuh...
                          Zasto? Volis kad ti auto radi sa sirmasnom smesom?

                          Cena za tvoj auto je okvirno oko 1600 EUR, ugradjeno, sa atestom.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Evo i cene za 750

                            Sekvencijalni oko 2800EU ili moze u lambda kontroli 1500EU
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Cena za tvoj auto je okvirno oko 1600 EUR, ugradjeno, sa atestom.
                              Ovo je ponuda koja se ne odbija
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                Originally posted by M-power
                                ...u lambda kontroli 1500EU
                                Znas dobro da se radi o ovoj varijanti, shodno prethodnoj prici nisam se uopste trudio da mu dam cenu za sekvent
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X