Ok da se prvo prestavim.
Bavim se autoelektronikom-dijagnostikom i sve vezano za to(kada nisam na poslu na tv-u),dosada nisam nista radio sa LPG-om na autu a posto sam
odnedavno valsanik ASTRA G 1.8 16v 85kv 1998god. sa ugradjenim plinom BRC FLYING INJECTION (pise na ecu)(auto je kupljen iz Italije sa ugradjenim plinom)zelim se malo vise upoznati sa tim.malo sam listo forum i dosta toga se moze naucit(svaka cast moci).
Ja sam iz Mostara i u tom gradu niko neradi sa plinom(koliko ja znam) i moram sam da odrzavam auto.Danas mi je puklo neko crjevo koje je vec bilo malo trulo i nadam se da cu to rjesiti sutra.
Auto mi radi normalno na lergasu i na plinu i na benzinu, e ima jedan problem kada vozim na plin kada dajem gas nekada proguta(prikoci) a kad dajem njezno gas ide normalno,kada vozim u velikom prenosu npr, u trecoj 1500 i dajem gas dobro trza(hoce da iskoci motor) a kad vec prodje 2000 ide normalno i dok se to desava nekada se cuju ko detonacje ali jedva da se primjete.
Auto trosi 46L plina i 4L benzina na 400 kilometara.
Posto auto ima ECU(od plina) i naso sam konektor od dijagnostike mislio sam radit dijagnostiku nasao sam neki soft za BRC ali neznam sa kojim interfejsom i na koje pinove da kopcam ,imam KL,KKL,RX-TX(MAX232),interfejs moze li se sa njima radit ta dijagnostika ili treba nesto drugo.
PS.Nije mi ovde aparat za slikanje ali sutra ili preksutra cu da slikam citav sistam radi lakseg upoznavanja :-)
Ko nije probo plin u autu nezna sta je to ja sam se uvjerijo nakon sestog auta na benzin CUDO!!
Bavim se autoelektronikom-dijagnostikom i sve vezano za to(kada nisam na poslu na tv-u),dosada nisam nista radio sa LPG-om na autu a posto sam
odnedavno valsanik ASTRA G 1.8 16v 85kv 1998god. sa ugradjenim plinom BRC FLYING INJECTION (pise na ecu)(auto je kupljen iz Italije sa ugradjenim plinom)zelim se malo vise upoznati sa tim.malo sam listo forum i dosta toga se moze naucit(svaka cast moci).
Ja sam iz Mostara i u tom gradu niko neradi sa plinom(koliko ja znam) i moram sam da odrzavam auto.Danas mi je puklo neko crjevo koje je vec bilo malo trulo i nadam se da cu to rjesiti sutra.
Auto mi radi normalno na lergasu i na plinu i na benzinu, e ima jedan problem kada vozim na plin kada dajem gas nekada proguta(prikoci) a kad dajem njezno gas ide normalno,kada vozim u velikom prenosu npr, u trecoj 1500 i dajem gas dobro trza(hoce da iskoci motor) a kad vec prodje 2000 ide normalno i dok se to desava nekada se cuju ko detonacje ali jedva da se primjete.
Auto trosi 46L plina i 4L benzina na 400 kilometara.
Posto auto ima ECU(od plina) i naso sam konektor od dijagnostike mislio sam radit dijagnostiku nasao sam neki soft za BRC ali neznam sa kojim interfejsom i na koje pinove da kopcam ,imam KL,KKL,RX-TX(MAX232),interfejs moze li se sa njima radit ta dijagnostika ili treba nesto drugo.
PS.Nije mi ovde aparat za slikanje ali sutra ili preksutra cu da slikam citav sistam radi lakseg upoznavanja :-)
Ko nije probo plin u autu nezna sta je to ja sam se uvjerijo nakon sestog auta na benzin CUDO!!
Comment