astra g 1,8xe 16v brc BRC FLYING INJECTION

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • azercode
    CBC Član
    • 30.10.2006
    • 18
    • BIH MOSTAR

    astra g 1,8xe 16v brc BRC FLYING INJECTION

    Ok da se prvo prestavim.
    Bavim se autoelektronikom-dijagnostikom i sve vezano za to(kada nisam na poslu na tv-u),dosada nisam nista radio sa LPG-om na autu a posto sam
    odnedavno valsanik ASTRA G 1.8 16v 85kv 1998god. sa ugradjenim plinom BRC FLYING INJECTION (pise na ecu)(auto je kupljen iz Italije sa ugradjenim plinom)zelim se malo vise upoznati sa tim.malo sam listo forum i dosta toga se moze naucit(svaka cast moci).
    Ja sam iz Mostara i u tom gradu niko neradi sa plinom(koliko ja znam) i moram sam da odrzavam auto.Danas mi je puklo neko crjevo koje je vec bilo malo trulo i nadam se da cu to rjesiti sutra.
    Auto mi radi normalno na lergasu i na plinu i na benzinu, e ima jedan problem kada vozim na plin kada dajem gas nekada proguta(prikoci) a kad dajem njezno gas ide normalno,kada vozim u velikom prenosu npr, u trecoj 1500 i dajem gas dobro trza(hoce da iskoci motor) a kad vec prodje 2000 ide normalno i dok se to desava nekada se cuju ko detonacje ali jedva da se primjete.
    Auto trosi 46L plina i 4L benzina na 400 kilometara.
    Posto auto ima ECU(od plina) i naso sam konektor od dijagnostike mislio sam radit dijagnostiku nasao sam neki soft za BRC ali neznam sa kojim interfejsom i na koje pinove da kopcam ,imam KL,KKL,RX-TX(MAX232),interfejs moze li se sa njima radit ta dijagnostika ili treba nesto drugo.

    PS.Nije mi ovde aparat za slikanje ali sutra ili preksutra cu da slikam citav sistam radi lakseg upoznavanja :-)

    Ko nije probo plin u autu nezna sta je to ja sam se uvjerijo nakon sestog auta na benzin CUDO!!
    http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Velika verovatnoća je da ti je filter za tečnu fazu zapušen. nalazi se na (u) elektroventilu plina. Interfejs 232 bi trebao da radi i treba spojiti KL i plus minus. Moraš naći koji je plus minus. K i L možeš promašti nije strašno samo neće raditi, sa Plus i Minus budi oprezan da je to to.
    Nema baš iskustva sa BRC-om ali ostalih otprilike osam proizvodjača što sam radio tako rade pa ne verujem da su oni (BRC) izuzetak. Isto tako neki softveri traže dongl ali ne znam tačno za BRC.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • azercode
      CBC Član
      • 30.10.2006
      • 18
      • BIH MOSTAR

      #3
      hvala na brzom odgovoru,ja sam otvaro konektor da vidim zice i ima ih 5 pa me to buni.
      zanima me sta mogu radit sa dijagnostikom malo sam guglao kao da mi treba neki gotov bin(sadrzajj )za moj auto(update) ili sta vec.
      skido sam taj filter on je kritican malo sam ga cistio posto nemam gdje nabavit drugi a narucio sam ga iz Italije ali kad ce to doc...

      interesuje me jel treba neko posebno crjevo za plin,neznam imaju li to ovi sto prave crjeva,na mom pise da je za LPG(4x10 lpg pipe -30 +120)

      pozzzz
      http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127

      Comment

      • Goranp
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2006
        • 436
        • Banja Luka

        #4
        Prvo što ćeš morati uraditi jeste da se OVDE predstaviš

        A kao što ti je Dora rekao vjerovatno je da ti je filter za tečnu fazu začepljen - i kod mene isti slučaj bio.

        Što se tiče crijeva ne može ići obično...

        P.S Dobrošao
        Banjaluka Blog
        http://gradbanjaluka.blogspot.com
        Tattoo Picture
        http://tattooaco.blogspot.com

        Comment

        • galileo5
          CBC Veteran
          • 31.03.2005
          • 131
          • Leskovac, South Serbi

          #5
          Ne retko se desava da se i sama cev zapusi, pa ako promenis filter i auto i dalje nece da primi gas, probaj da ocistis i cevi ( mislim na one 6mm od boce do reduktora) najbolji nacin je kompresorom.
          Sto se softwera tice, da BRC sigurno trazi dongle, ili ti kljuc da bi pokrenuo program, ma da mozda postoji i neka crack-ovana verzija.
          U svakom slucaju ne diraj nista oko softwera dok ne budes siguran da je sa filterom i cevima sve uredu.

          Comment

          • azercode
            CBC Član
            • 30.10.2006
            • 18
            • BIH MOSTAR

            #6
            Danas sam trazio ovo crjevo sto mi je puklo.naso sam neko i na njemu pise da mu je radna tem. od -40 do 130stepeni ali ovi momci sto su mi ga pravili nisu sigurni dali smije da ide plin kroz njega a inace je crjevo za benzin(pancir oko njega je koncani).Stavio sam ga jutros na auto i pošo u ptragu za njim po Hercegovini preso sam nekih 200km i nevidim nikakvi promjena na njemu .Naso sam tipa sto ugradjuje plin ali covek radi sa Landi Renco i nema crjeva za mene (4x10)ali me spremio u Metkovic kod nekog tipa sto radi sa BRC.I rekao mi je da je u mene neki stari segment sistem.mene interesuje koliki je pritisak na tom crjevu,on se nalazi poslje isparivaca ne nekoj kocki sa koje idu 4 crjeva na cilindre a 2(jedan sto mi je puko)na neku kocku na koju idu 4zice.

            sto se tice softvera imam neki JUSTi kad ga upalim netrazi nikvu licencu i radi samo na 98win.ali necu sad nista dirat dok neocistim citav sistem.

            e sad kada budem sve ovo cistio i rastavljo hocu li nesto rastimat?

            ps.kad sam bio danas u ovog majstora pito sam ga za ugradnju plina na pola 1.4 16v APE(sa plasticnom granom) rekao je da nije problem i da ta usluga kosta 1250?(Landi Renco).Jel to ok za te pare

            pozz
            http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Just je lambda kontrola a ti imaš sekvencijalni.
              Pritisak je oko 1 bar ili malo više, nije neki velik. Crevo bi trebalo da drži neko vreme, gas nije baš tako agresivan ali ipak nadji crevo predvidjeno za gas.
              Parametri koji su zadati su sigurno namešteni prema tome kad je filter i cev eventualno bila čista pa njihovim čišćenjem nećeš ništa pokvariti. "Kocku" nemoj otvarati jer nemaš iskustva pa možeš nešto pokvariti. O ceni ne bih znao da ti kažem jel ok
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Crevo ti je sasvim dobro. Normalno neces rastimati nista ali je provera uvek dobro dosla jer membrane u isparivacu stare vremenom. Ako je onaj filter zacepljen to se primeti samo pod vecim gasom ili da nece naglo da prima gas inace radi kilavo ali ipak kako treba sa slabijim gasom i manjom turazom. Ne mora da znaci da je zacepljena cev od tanka do filtra. To se desava samo u izuzetno retkim situacijama kad je do besvesti vozeno sa prljavim gasom, starim tankom (rdja) i bez menjanja filtera jako dugo. Kad ti novi filter stigne (jevtin je) a ako to bude brzo videces da li imas mnogo sljama posto si ga sada ocistio. Doci ce iz cevi opet ako ga je bilo. Ako ti sada dobro ide bez one knedle onda je sve ok sa cevi. Bice verovatno samo malo bolje sa novim filtrom ili neces ni primetiti razliku osim sto nece detonirati. Ipak, mora se menjati. Ja sam vozio sa dobro opranim filterom i nisam imao problema. Nadam se da si video da u kucistu ventila (filtra) postoji onaj magnet koji skuplja na sebe sitniju rdju koja ipak prodje kroz filter. Pozeljno je da uvek bude tamo. Takodje se filter lakse pere kad se prvo osusi jer je mokar papir kad se izvadi iz ventila (ako je papirni). Inace se filter tecne faze gasa menja na maksimalno 20k. Obrati paznju da ti elektrika takodje mora uvek biti u savrsenom stanju i vozi se lepo i uzivaj u jevtinom i cistom gorivu.
                Dobro dosao na forum. Ovde sve pise. Citaj pazljivo i saznaces skoro sve sto se moze znati o gasu ali i mnogo vise u drugim temama.
                Tvoj "Flaying" sekvencijalni sistem ima pozitivan pritisak u crevu ali je normalno manji od 2 bara. Ovakvi sistemi imaju takodje i filtre gasovite faze gasa.
                Evo sta sam ti izguglao u vezi tvog sistema. Mozda ti pomogne oko nabavke filtera.

                Autoplin BRC
                vl. Ilko Jerkovic

                Ulica Nike Jerkovica Prime 11
                20341 Kula Norinska
                METKOVI?

                tel/fax: +385 (0)20 693 300
                G S M : +385 (0)98 850 687
                e-mail:
                ilko.jerkovic@du.t-com.hr

                Comment

                • azercode
                  CBC Član
                  • 30.10.2006
                  • 18
                  • BIH MOSTAR

                  #9
                  hvala ljudi na odgovorima
                  sutra akobogda ako stignem cu to sve cistiti,skido sam poklopac na filteru i naso sam tu magnetnu podlosku i bila je sigurno duplo deblja od prljavstine ali filter nisam uspio skinuti samo se okrece neda se izcupat,sutra cu skinut skroz ventil pa probat na stolu.moram napomenut da auto dobro ide samo kad ubrzaje nekad stucne.npr u petoj na 60kmh kad dajem gas stucne.

                  ps.mogu li negdje naci upustvo od ovog sistema i mislio sam mjenjat svjece da li mi trebaju neke posebne i ovo auto nema kablove od svjeca

                  pozzz

                  http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127

                  Comment

                  • azercode
                    CBC Član
                    • 30.10.2006
                    • 18
                    • BIH MOSTAR

                    #10
                    jos da dodam ECU od benz. mi prijavljuje gresku lamdasonde je to mora i ako mora moze li se napravit kakav interfejs da zavaram ecu

                    pozz
                    http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127

                    Comment

                    • nijebitno
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2006
                      • 629
                      • Modrica

                      #11
                      Ako se ne varam kod plinskih sistema sa lamda kontrolom ne treba emulator lamda sonde, zato jer ona treba da se ponasa priblizno isto kao i na benzinu. Mozda za neki specijalan slucaj.

                      Pa ako ti je lamda sonda nesipravna to ce se odraziti i na rad na plinu jer imas ugradjen sistem koji na osnovu signala sa lamda sonde koriguje smjesu plina i vazduha.

                      Ako ti je lamda sonda ispravna, ali ti se dok radi na plinu pali lampica od benzinskog ECU-a to onda znaci da smjesa nije idealna tj. da taj tvoj plinski uredjaj ne radi bas kako trebe, ne uspijeva dovoljno dobro i brzo korigovati smjesu.
                      Difference between man and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Opet greska!!!

                        FLying je ubrizgavanje gasa, a ne lambda kontrolni sistem.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • azercode
                          CBC Član
                          • 30.10.2006
                          • 18
                          • BIH MOSTAR

                          #13
                          pozz

                          nije me bilo neko vrijeme bio sam na putu
                          evo par slika









                          promjenio sam filter u ventilu i sve sto dodje u ventilu,ocistio sam smart(kockica sa crjevioma) ali nisam cistio isparivac strah me da se ne poderu membrane a nemam druge,to cu da radim kad nabavim membrane.
                          prije 5-6 dana osto mi je plovak zaglavljen (sad mi je vazda pun )
                          to mi se jos jednom desilo pa sam ga lupo (nemislim vise)
                          sad mogu li stavit ovaj plovak a i volio bi ga radi elektro ventila na sebi
                          http://cgi.ebay.de/Multiventil-BRC-AUTO ... dZViewItem
                          za dijagnostiku nisam nista naso koliko sam mogo naci moj sistem je SMART a imam za JUST ili grjesim

                          lamda sonda mi se nije palila od kada sam ocistio smart ali auto i dalje radi isto potrosnja ista itd..
                          znaci auto jos uvjke zeza na LPG ,kad idem u vecem prenosu sporo i dam gas auto pocne da trza,nekad u prvoj kad naglo podjem on zakoci(da razbijes zube od volan) ali nije vazda,znaci kad se njezno vozi radi ok
                          jos da dodam vozio sam ga 170km/h i hoce jos (nebi reko da mu fali plina)

                          ps, primjeti neki dan da mi je pukla izduvna grana po sredini valjda je to radi plina??? moze li se varit ili da je kitujem onim kitom za auspuhe

                          toliko

                          pozzzz

                          zivili
                          http://www.opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=127

                          Comment

                          Working...
                          X