Gasi se !?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VW_POLO_1.4
    CBC Veteran
    • 07.11.2005
    • 103
    • Nis

    Gasi se !?!?!?!?

    Imam dva problema

    Prvi je: prilikom voznje, tj. prilikom kocenja i kada pretisnem kvacilo ugasi mi se auto

    To se nije desavalo, juce sam promenio kablove,
    stavio original NGK ( BRABUS sa foruma doneo iz Nemacke) po katalogu za moj auto, i
    od tada je pocelo da mi se javlja gasenje !!

    Imam NGK svecice iridijumske

    Usput, imam KOLTEC sekventni


    Drugo sto me muci je: da li lambda sonda moze da utice na rad motora kada radi na plin ??

    Meni je crkla !

    Treba da je zamenim (Brabus takodje doneo)

    Pa me zanim, ako ne utice da trazim kvar na drugom mestu.
    Posto je auto poceo mnogo da trokira prilikom malih obrtaja kada radi na plin, kao da gubi snagu !!
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    To je neki noviji model pola.

    Operi klapnu (leptir gasa) i sigurno resio si problem
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • VW_POLO_1.4
      CBC Veteran
      • 07.11.2005
      • 103
      • Nis

      #3
      Polo je 98 1.4 60ks

      Comment

      • VW_POLO_1.4
        CBC Veteran
        • 07.11.2005
        • 103
        • Nis

        #4
        A zasto se gasi
        kada god pretisnem kocnicu tj. kada naglo zakocim
        ugasi se ????

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          gasi se zato sto kad kocis(predpostavljam ) pustis gas. a taj uredjaj koji kontrolise rad"gasa" samostalno(kad nije stisnuta pedala) ne odreaguje kako treba-dovoljno brzo..pa se motor ugasi.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • VW_POLO_1.4
            CBC Veteran
            • 07.11.2005
            • 103
            • Nis

            #6
            i da je tako kako se to da resiti ???

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Nesto si negde pogresio prilikom montaze tj. nisu kape dobro navucene. Mozda ti je (verovatno) preveliki zazor na svecicama ako su te iridium one od 1.1mm. Motor (zagrejan) verovatno neravnomerno radi i na 1500rpm a preko i ne primetis. Iridium svecice su UVEK "R" pa ako i kablovi imaju otpor (malo veci) onda je to zajedno sa prevelikim zazorom na svecicama malo preveliki zalogaj za paljenje. Izmeri otpor jednog starog kabla i jednog novog koji su priblizno iste duzine (to si trebao odmah). Pusti da se kablovi dobro aklimatizuju i da ne budu slucajno oznojeni pre merenja. Mozes da ih stavis zajedno najmanje pola sata na radijator ili TA pec pre merenja. Koje svecice su bile pre, koji zazor na njima i koji kablovi? Koji NGK kablovi? Celicni ili karbonski? Da li se gasi i na benzin? Zameni lambda sondu odmah (zbog benzina). Zar taj gasni uredjaj ne koristi lambda signal? Inace sonda ne crkava tek tako a posebno ne preko noci i odjednom vec postepeno. Koliko je presao auto (vise od 150k)? Jel je probijao dihtung na glavi nekada (antifriz u auspuhu unistava sondu pre vremena)?
              Nisu sva pitanja vezana za tvoj sadasnji problem ali bi trebalo to sve da resis. Mozda je neka sasvim banalna greska u pitanju.

              Comment

              • VW_POLO_1.4
                CBC Veteran
                • 07.11.2005
                • 103
                • Nis

                #8
                Ovako imam NGK trokrake svecice tako da se zazor na njima ne podesava.

                Stavljene pre 10000 km ( da li da ih i sada promenim) iridijumske valjda traju duze?

                Kakvi su karbonski a kakvi celicni ?? Ne razumem se bas najbolje

                Lambda sonda je crkla odavno

                KOLTEC koristi lambda sondu automobila nema svoju

                Auto je presao 100k

                Na benzin radi kako treba i sa novim kablovima tj. jos bolje

                Znaci samo je problem kada radi na gas

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Pokušaj da staviš stare kablove da vidiš šta će biti...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • bmw735i
                    CBC Senator
                    • 07.05.2006
                    • 258
                    • Mostar
                    • BMW 320i, 740i, 750i

                    #10
                    Originally posted by M-power
                    To je neki noviji model pola.

                    Operi klapnu (leptir gasa) i sigurno resio si problem
                    Meni se dešavao isti problem na BMW735i sa ASCi EML. Imam LandiRenzo Lambdacontrol i neznam u kojem djelu mi se počeo gasit pošto sam stihijski radio oko motora, izmjenu ulja štelovanje svjećica nove membrane i dihtunge i naštelovao plin preštelovao ventile promjenuo dihtung dekla i čep od ulja gumice na šipci od ulja vakum crijevo sa usisne grane na regulator goriva , a sve radi potrošnje koja je odjednom porasla i na 26 po gradu. Potrošnja je ista samo u zadnjih 7 dana se gasi kad pitisnem kvačilo u višim brzinama. Sve sam pregledao pa čak i očistio usis i usisnu gumu da se sjaje ko pasje mudo a u EML-a je malo zajebano rastavljati radi povratne opruge koja je jaka. I ništa. On se i dalje gasi i troši ko lud. E onda sam u očaju od kolege posudio mjerač protoka zraka od nekog 730 i vidi čuda manje se gasi skoro pa nikad a potrošnju ćemo izmjeriti za koji dan kad ga budem ponovo tankao. Već sam pomišljao kupiti benzinsku i preći na benzin.
                    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                    Comment

                    Working...
                    X