Lanos 1,5, Loveco-pro, nekoliko dana pred novu godinu, u Bg-u uvece bila ona velika maglustina i vlaga, odjendom na plinu motor pocne da gubi snagu, prebacim na benzin, zavrsim voznju. Sutradan, po danu pogledam motor i vidim da prstenasta guma-ventil oko mesaca napukla popreko do pola a pravougla metalna spojnica koja spaja jedno crevo sa mesacem pukla skroz na navoju kod navrtke.
Interesantno je da neposredno pre gubljenja snage na plinu nisam cuo detonaciju, predpostavljam da je steta proizvod neke ranije detonacije i da je jednostavno doslo do zamora materijala.
Interesuje me, da li u praksi dolazi do ostecenja step motora usled detonacije i drugo koliki je prosecni vek prstenaste gume na mesacu, odnosno da li je treba preventivno menjati zbog starenja gume (kod mene je izdrzala 2,5 godine) koja sigurno vremenom gubi elasticnost.
Interesantno je da neposredno pre gubljenja snage na plinu nisam cuo detonaciju, predpostavljam da je steta proizvod neke ranije detonacije i da je jednostavno doslo do zamora materijala.
Interesuje me, da li u praksi dolazi do ostecenja step motora usled detonacije i drugo koliki je prosecni vek prstenaste gume na mesacu, odnosno da li je treba preventivno menjati zbog starenja gume (kod mene je izdrzala 2,5 godine) koja sigurno vremenom gubi elasticnost.
Comment