koltec i problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    koltec i problemi

    Ovako, jedan moj drugar ima astru 1.6 16v sa koltec plinskim uredjajem.
    Imao je problema da auto nece da prima gas preko 3000rpm, posle cega je isao kod "majstora" pa mu sada auto uopste ne radi na gas.

    Uz pomoc stapa i kanapa je ustanovio da mu plin izlazi iz reduktora ali ne ide dalje od ??? (meshac ili dizne, nisam video niti znam, odatle izlaze cevcice za svaki cilindar). Tako je otprilike on meni objasnio problem.

    Pitanje je ima li resenja za ovo van radionice ili mora da dodje pod noz


    pozdrav | vujke
    while(!asleep()) {sheep++;}
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: koltec i problemi

    Originally posted by vujke
    Ovako, jedan moj drugar ima astru 1.6 16v sa koltec plinskim uredjajem.
    Imao je problema da auto nece da prima gas preko 3000rpm, posle cega je isao kod "majstora" pa mu sada auto uopste ne radi na gas.

    Uz pomoc stapa i kanapa je ustanovio da mu plin izlazi iz reduktora ali ne ide dalje od ??? (meshac ili dizne, nisam video niti znam, odatle izlaze cevcice za svaki cilindar). Tako je otprilike on meni objasnio problem.

    Pitanje je ima li resenja za ovo van radionice ili mora da dodje pod noz


    pozdrav | vujke
    Ako su otvarali onaj deo što deli gas, liči na cilindar sa 4 cevi što izlaze iz njega, može da zaboravi na taj deo. Jedino pravo rešenje je da ode do Budimpešte gde ima ovlašćeni servis. Na Koltecovom sajtu ima kontakt. Ako ne može da nadje, javi pa ću ja potražiti.

    99% je bio samo filter zaprljan.

    Isparivač košta oko 200+ E a taj deo nešto preko 100 evra.

    Savet za buduće kupce automobila iz Holandije sa ugradjenim gasom.
    1. Ne može da se prodje atest (sem na mišiće)
    2. Svaki uredjaj traži odrzavanje, niko u našoj državi nema opremu a ni delove.
    3. Kupili ste gas koji ide dok ide, posle imate par kila gvoždja viška u kolima.
    4. ako već imate takvo nešto, nedajte svakom da to čačka.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Tako ti je to, a Koltec je veoma "plemenit" uredjaj.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Vidite ovaj link u vezi OPELA



        ako nista drugo bar sheme za Opel

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by dranix
          Tako ti je to, a Koltec je veoma "plemenit" uredjaj.
          Svi su približno isti, svake nedelje dodje bar tri komada na pokušaj popravke. Otprilike 30 posto rešim na snagu i mišiće a ostatak tužno gledamo.

          Taman sam hteo da ti uputim pitanje pošto se ti vozaš na gas pa razumeš situaciju
          Daklem treba mi pomoć oko nabavke interfejsa i softvera za neke od ovih proizvodjača. Koltec, Viale, Landi Renzo (ali za holandsko tržište, mehanika Landijeva a ECU Eurogas), AG itd... Prvenstveno Koltec i Viale za Landi možda nešto ovde nabavim.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • vujke
            Admin
            • 29.09.2004
            • 1673
            • Mladenovac
            • Daewoo Lanos 1.5SX

            #6
            Re: koltec i problemi

            Originally posted by Dora
            Ako su otvarali onaj deo što deli gas, liči na cilindar sa 4 cevi što izlaze iz njega, može da zaboravi na taj deo.
            .
            .
            .
            99% je bio samo filter zaprljan.
            .
            .
            .
            Savet za buduće kupce automobila iz Holandije sa ugradjenim gasom.
            1. Ne može da se prodje atest (sem na mišiće)
            Nije otvaran, koliko mi je receno skidali su creva redom da vide dokle stize gas Jel to cisto mehanicki deo ili ima i elektrike? Pada mi na pamet provera dovoda napajanja.. to mu je vec jednom bio problem na elektroventilu.

            Filter izduvan.
            Sto ne moze atest???

            Pozdrav


            EDIT: reduktor nosi oznaku vg 392
            while(!asleep()) {sheep++;}

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: koltec i problemi

              Originally posted by vujke
              Originally posted by Dora
              Nije otvaran, koliko mi je receno skidali su creva redom da vide dokle stize gas Jel to cisto mehanicki deo ili ima i elektrike? Pada mi na pamet provera dovoda napajanja.. to mu je vec jednom bio problem na elektroventilu.

              Filter izduvan.
              Sto ne moze atest???

              Pozdrav


              EDIT: reduktor nosi oznaku vg 392
              Deo je elektromehanički, ima nešto kao step motor unutra i rasporedjuje gas na cilindre. Gasa možeš da vidiš da li ima jedino ako dvedeš ekstra plus na potrebne ventile. Ako nije sam prebacio na gas u toku rada neće ići gas ni iz boce a ne iz isparivača ili ventila. Ako ide onda je nešto slejbano.
              Proveru dobijanja struje na ventilima možeš meriti jedino kad on sam prebaci na gas, ako to ne radi onda je crklo nešto od kola za uključivanje gasa ili za merenje impulsa da motor radi.

              Atest ne može da prodje jer je svaki kršteni i domaćinski diler bacio papire (ako ih je imao uopšte) da ti kao kupac ne bi video stvarnu kilometražu vozila. Boca bez fabričkog atesta ne može da prodje atest ugradnje.

              Na tom tržištu je dozvoljeno i normalno da se cevi za gas prave od fleksibilnog materijala i da idu kroz putnički prostor do napred.
              Kod nas je obavezno da su od bakra i da idu spolja. Moguća je zamena ali onda moraju da se prave reduciri i slično jer ništa nije kompatibilno.

              Odušak od kutije multiventila mora imati dva otvora za ventilaciju a kod njih to nije obavezno.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Koltec-Necam >
                Lees een vraag over Koltec-Necam
                Toon alle vragen gerelateerd aan Koltec-Necam

                Vraag over Koltec-Necam

                Gevraagd door willyvermeulen op 29 october 2004- 20:32


                schoonmaken gasverdeler

                hoi,
                ik heb een audi a4 16i g3.
                die levert onderin niet veel vermogen( stotteren enz.)
                als ik flink doortrek valt het wel mee.
                nu heb ik het vermoeden dat ik de gasverdeler schoon moet maken
                kunt U mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

                bij voorbaat dank.
                willy.vermeulen@hetnet.nl

                Antwoord op willyvermeulen's vraag

                Antwoord van hrstil op 1 november 2004- 09:21


                Je kan het beste schoonmaken met cleanair (luchtdruk) en een schoonmaakmiddel NIET op olie basis. Let vooral op de plunjer, die moet 'vrij' bewegen. Heb je ook gedacht aan het filter?
                Die kan ook vuil zijn!

                mvg

                hrstil

                Home > Auto & Vervoer > Auto's > Rijden op LPG > Leveranciers van LPG installaties > Koltec-Necam >
                Lees een vraag over Koltec-Necam
                Toon alle vragen gerelateerd aan Koltec-Necam

                Vraag over Koltec-Necam
                Gevraagd door gcabrilo op 17 december 2004- 10:28



                Koltec Mazda 626

                I write from Serbia&Montenegro (former Yugoslavia), and I have recently imported car (mazda 626 1998) from Netherlands, which has as second one Koltec EGI system

                My question is in relation with maintenance of system.

                When I run my engine on LPG, it works fine but there is small oscillating in range +/- 50 RPMs around 900.

                If driving and want stop setting car out of gear, it goes out to 300 RPMs and usually cut. This is case only with this kind of fuel but not with petrol.

                Is there any kind of sensor or filter I should replace or there are some other settings I need to do to fix this problem.

                Many thanks in advance.

                Antwoord op gcabrilo's vraag

                Antwoord van hrstil op 19 december 2004- 20:58


                Hi Qcabrilo,

                It seems the filter is plugged, of the valve is sticky.
                Both you can try to solve yourself.
                The filter is just in front of the koltec unit., take it out and clean it. The valve is inside the converter, clean it but do not use oil-based cleaners!

                Try this and dee if it helps!

                geetings

                hrstil

                gcabrilo 's waardering van dit antwoord:


                Verdere discussie tussen gcabrilo en hrstil


                Antwoord van gcabrilo op 20 december 2004- 10:08


                Hi Hrstil,

                Would you be more specific giving me exact location of these two places for cleaning (filter and the valve), and how to take it off.
                If it is easier you can instruct me using picture Multipoint Electronische Gas Injectie at web page http://www.necam.nl/english/Products/products.html

                Thanks

                Reactie van hrstil op 20 december 2004- 14:30


                The valve is in number #6 Distributor (DO NOT CLEAN WITH OILBASES CLEANER!!!)
                the filter should be between #6 Distributor and #7 Vaporizer

                I hope this helps.

                greetings

                hrstil

                DORA JE IMAO PRAVO KAO I UVEK

                Comment

                • vujke
                  Admin
                  • 29.09.2004
                  • 1673
                  • Mladenovac
                  • Daewoo Lanos 1.5SX

                  #9
                  Re: koltec i problemi

                  Originally posted by Dora
                  Proveru dobijanja struje na ventilima možeš meriti jedino kad on sam prebaci na gas, ako to ne radi onda je crklo nešto od kola za uključivanje gasa ili za merenje impulsa da motor radi.
                  hehe, kad prebaci na gas auto se ugasi. To je pocelo od kada je "majstor" cistio filter i cackao oko multiventila.
                  while(!asleep()) {sheep++;}

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Cistio mozda jeste ali ga verovatno nije ocistio kako treba nego je uduvao jos gore. Nadam se da se to da srediti. Mozes na atest kad izvrsis prepravke. I Dora kaze "sta sve ljudi voze" pa nije ni cudo sto zakon trazi nesto sto se nigde u normalnom svetu ne trazi kao norma. Po cinjenicnom stanju izgleda da bi sve moralo da bude van kabine vozila . Tako je to kad su svi majstori i niko ne stavlja svoj potpis na uradjeno a uvoznici i vlasnici vozila sa zapada su ustvari na kraju zrtve sasvim drugih problema.Doci ce valjda dan da svi majstori za gas moraju da imaju certifikat za to i da budu registrovani (da imaju svoj maticni broj). Do tada....

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Re: koltec i problemi

                      Originally posted by vujke
                      Originally posted by Dora

                      hehe, kad prebaci na gas auto se ugasi. To je pocelo od kada je "majstor" cistio filter i cackao oko multiventila.
                      Znam, ali to je jedini način da utvrdiš da li dobija struju. Na momenat će imati napon i otvoriti ventile, ako se posle ugasi onda nema gasa jer je odradio sve što treba da predje na gas, to jest isključio benzin.

                      Treba ti još neko za proveru, dovoljno je da drži ruku na ventilu (špulni) pa će osetiti da li se uključuje ili ne. Prvo na boci pa ondana dalje.

                      Kad se čisti filter, obavezno je pročistiti i cev, jer se ona napuni kad je filter previše prljav.

                      Multiventil ima samo dve žice i nije teško proveriti njegovu ispravnost, prvo dovodjnjem nezavisne struje na plus kabel a posle i u toku rada da li dobija napon i tako za svaki ventil. Ima samo dve špulne, na multiventilu (boca) i na elektroventilu gasa koji se nalazi na isparivaču. Prilikom skidanja dotičnog potreban je veliki oprez od lomljenja spone izmedju ventila i isparivača. Tanka je i puca kao staklo.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Doro,
                        Meni je Breda (centar KOLTEC) oko 20km i nije problem da potrazim ali moras biti precizan sta. Ne bi bilo lose da znam da u SCG nema ovlascenog servisa jer ce me natezati zbog toga.Znas kako to ide i da samo dealeri imaju ekskluzivno pravo na software i specijalni alat za podesavanje i odrzavanje sistema. Ja cu pokusati da objasnim situaciju i iskukam nesto, ali???? Takodje imaju i dva sistema EGI i GSI za koji? Koji je cesci kod tebe? Oni su zajedno da poljskim NECAM a inace su pre proizvodili (i jos uvek proizvode) elektriku za elektricnog pastira. Ako im je i tehnika za gas na tom nivou Bilo kako bilo razmisli dobro sta hoces tacno pa da budem spreman za razlicita pitanja. Oni iz Vialle su mi malo dalje ali isto ne previse ali su isto sumljivi sto posto. Svi su povezani preko dealera i to je zatvoreni sistem. Ne znam odakle da ih nacnem Ako imas neku ideju samo reci.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by dranix
                          Doro,
                          Meni je Breda (centar KOLTEC) oko 20km i nije problem da potrazim ali moras biti precizan sta. Ne bi bilo lose da znam da u SCG nema ovlascenog servisa jer ce me natezati zbog toga.Znas kako to ide i da samo dealeri imaju ekskluzivno pravo na software i specijalni alat za podesavanje i odrzavanje sistema. Ja cu pokusati da objasnim situaciju i iskukam nesto, ali???? Takodje imaju i dva sistema EGI i GSI za koji? Koji je cesci kod tebe? Oni su zajedno da poljskim NECAM a inace su pre proizvodili (i jos uvek proizvode) elektriku za elektricnog pastira. Ako im je i tehnika za gas na tom nivou Bilo kako bilo razmisli dobro sta hoces tacno pa da budem spreman za razlicita pitanja. Oni iz Vialle su mi malo dalje ali isto ne previse ali su isto sumljivi sto posto. Svi su povezani preko dealera i to je zatvoreni sistem. Ne znam odakle da ih nacnem Ako imas neku ideju samo reci.
                          Ja sam probao da pišem ali su me odhebali, tako da to neće upaliti. Možda ako neko odande malo pojasni situaciju. Dilera ovde nema a to znaju i oni, auta sa njihovim gasom ima sve više pa to pravi problem ljudima a i meni pošto se malo pročulo daja to kao nešto uspem popraviti ali mi oduzima jako puno vremena jer treba da pogadjam i gledam u pasulj. Pošto Lovato ima istu takvu politiku a i svi ostali kojima sam se obraćao, više sam mislio na nešto tipa da dbijem od servisera softver a za interfejs se mogu nekako snaći makar ga i pravio jer su u osnovi isti kao i ovaj koji imam.

                          Mada ako ti nije velik gubitak vremena probaj regularno pa ako pokažu bilo kakav znak razumevanja, ja ću dalje. Treba mi više za EGI jer nisam do sada ovde video ni jedan sa električnim diznama, mada alata nikad viška Da idem u Holandiju ili Madjarsku na neku dužu obuku nemam za sada interesa jer finansijski to ne pokriva, ako ih zanima neki tekst preko maila za proveru znanja spreman sam

                          Skoro sam nekom nemcu ugradjivao gas ali sam mu napomenuo da neće moći da održava jer nema opremu. Čovek mi je rekao da je već kupio preko e-baja softver i interfejs Možda i za ovo ima nešto slično ali se slabo snalazim sa tim a i plaćanje je problem. Eto, pa ti vidi...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Doro,
                            Pogledaj malo ovaj site ima nesto u vezi alata a i da vidis neke cene delova i celih instalacija

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by dranix
                              Doro,
                              Pogledaj malo ovaj site ima nesto u vezi alata a i da vidis neke cene delova i celih instalacija

                              http://www.vanmeenen.com/catalogue/index.htm
                              A da mi njima malo "izvozimo" delove Lambda kontrola je ovde sa ugradnjom 110 evra a tamo bez ugradnje 363 ako je cena u evrima...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X