OPEL èe tvornièki isporuèivati avte na LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BLABLABLA
    CBC Član
    • 26.10.2005
    • 78
    • Ljubljana

    OPEL èe tvornièki isporuèivati avte na LPG

    Link do informacije.

    http://www1.opel.de/aktuell/news/index. ... a0fe&app1=


    Pozdrav

    Matjaž PLINFARER
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Koliko vidim to je CNG, a ja se taman ponadao...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • BLABLABLA
      CBC Član
      • 26.10.2005
      • 78
      • Ljubljana

      #3
      Originally posted by prolupator
      Koliko vidim to je CNG, a ja se taman ponadao...
      Šteta je što si nestrpljiv pa ne pro?itaš do kraja.

      Spomenut je tako CNG (koj ve? postoji nekoliko godina) i LPG (autogas) za Corsu, Merivu Astru, Vectru sa toro rezervarom.


      Pozdrav

      Matjaž PLINFARER

      Comment

      • zeljan
        CBC Član
        • 02.06.2005
        • 64
        • palic

        #4
        a jos niste ni dobro razumeli,ne opel vec opelovi servisni partneri ce ugradjivati u nova vozila gas i kao takva ce biti isporucena kupcu
        potpis nije po pravilima foruma

        Comment

        • BLABLABLA
          CBC Član
          • 26.10.2005
          • 78
          • Ljubljana

          #5
          U pravu si.

          Opel se je dogovorio za suradnju sa Irmscherom. Kako ?e to izgledati na lokalnoj zarini vidje?emo još.


          Pozdrav

          Matjaž PLINFARER

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Pa ne razumem nemacki Meni je LPG kao fabricka varijanta jako interesantan E sad, da li ce na standardne automobile biti samo ubacen uredjaj ili ce i motori i elektronika pretrpeti izmene ? Pise li i nesto o tome ?
            Hoce li biti diode u kabini kao kod mene ili se biti lepe i uredne lampice i pokazivaci na tabli ?! Sta biva s tockom, ako ide toro boca, ide li onaj set za krpljenje (najverovatnije)..
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • prle
              CBC Senator
              • 04.09.2006
              • 223
              • Beograd - Konjarnik

              #7
              Ja sam viđao vectre sa fabrički ugrađenim LPG-om, nisu bili nikakvi dodaci u kabini, sem prekidača za prebacivanje. Kazaljka na tabli pokazuje nivo plina, a kada se prebaci na benzin, ona pokazuje nivo benzina. Pretpostavljam da će biti tako i u budućnosti.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                isto tako sa standardnom kazaljkom je i kod Volvoa serije 70, sa fabricki ugradjenim LPG sistemom.
                nisam siguran, mislim da od negde 1997. modelske godine Volvo 70 bi fuel LPG benzin je standradno bio u ponudi.
                kasnije je dodat i bi fuel CNG benzin model.

                motor je bio standardan Volvov atmo od 2400 kubika i 140KS, koliko je imao i na benzin i isto toliko na LPG.
                imam negde i slike kako je to ugradjeno, nema nista da se vidi posto je sve sakriveno.
                naravno ubrizgavanje LPG.

                rezervnog tocka nema, ima kit sa kompresorom.
                kostao je oko 5% skuplje, nije se prodavao na svim trzistima.

                i drugi proizvodjaci su imali serijski LPG aute u ponudi, znaci ugradjeno na proizvodnoj traci ali trziste tada nije bilo zainteresovano (nije bilo LPG pumpi dovoljno u najvecim evropskim zemljama, Nemacka, Britanija, Francuska su u to doba bile prilicno zaostale sa malim brojem pumpi) a tamo gde postoji masovna primena LPG kao sto su Bugarska, Poljska , Turska ili Italija su presiromasna trzista za cenovni rang Volvo novih automobila.

                kasnije kako je Ford cvrsce preuzeo kontrolu, LPG modeli su isceznuli iz ponude.

                u zadnjih 10tak godina i LPG i CNG su se toliko raisirili da ponuda na pumpama vise nije retkost mada i dalje ima zemalja koje su u tom pogledu jako zaostale (npr Austrija).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Gradski busevi u Becu voze na LPG a ni jedna pumpa sa autogasom u Becu a kucne boce na svakoj skoro. Sta ti je politika. I oni su ekoloska drzava? Hvale se vec godinama da jesu. Sa dizelima sigurno?

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    Za Volvo znam da pravi bifuel vozila, kao i Fiat i to u dobrom broju komada, samo to ovde niko ne uvozi, a garanciju da ne pominjemo...

                    Kad sam svojevremeno u Delti pitao za bifuel varijantu ostali su zblanuti: a auto moze i na plin da se vozi ? To Fiat ugradjuje fabricki ?

                    Neki ovlasceni distributeri Opel-a su poceli da ugradjuju plinske uredjaju i kod nas, ne znam da li i na nova vozila i da li tu upada i garancija na ceo auto?!

                    Uostalom, cekam da garancija skoci sa sasdasnjih dve na 4-5 godina pa cemo da pricamo
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Novi Opeli i u Srbiji ostaju u garanciji, nakon ugradnje gasa u servisima koji iamju ugovore sa distributerima.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #12
                        Da li je i tvoj servis takav ? I mozes li reci (ako jeste) s kojim distributerima imas ugovor ? Koji se uredjaj stavlja u koji auto i za koje pare ?
                        Naravno, ako ne mozes da odgovoris na neko pitanje, nema ni veze... samo pitam...
                        Znam da su neki distributri poceli sami da postavljaju LPG uredjaje (konkretno West Invest) ali ne znam detalje...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Da, moj servis ima ugovor sa Autoprometom, a ugradjuju se LandiRenzo sekvencijalni sistemi. Cena zavisi od modela automobila, pa kada te neki konkretno bude interesovao, pitaj.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #14
                            Mene bas briga ko ce garantovati dok god garantuje...
                            Mada, mnogo mi se vise dopada da ugradnju uradi fabrika nego bilo koji ovlascen servis. IvanT-e, bez ljutnje Jedino ako servis moze da uradi sve kao i fabrika ?! Ono, pokazivaci u inst. tabli i sl. ?! I da sve bude upakovano tip-top, mada u to ne sumnjam... Verujem da ce biti i dorada na motoru kod fabrickih LPG ugradnji, tipa druacija sedista ventila, drugi software, mozda drugaciji i ventili, gumice ventila... zbog vece temperature sagorevanja plina u odnosu na benzin ? Toga nema kad diler preuzima garanciju na preradjeno vozilo. S druge strane to podrazumeva i prefinjeniji uredjaj koji je opet osetljiviji... imamo gomilu primera da belgijski/holandski uredjaji (dakle, tamo ugradjeni) imaju dosta problema s odrzavanjem ovde. Ali, opet su to naknadno ugradjeni uredjaji a ne "fabricki".
                            'Ajd' da sacekamo pa da vidimo sta ce se to i kako ubacivati u Opel automobile...
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              isti ti problemi koje pominješ se dogadjaju i kada je isti uredjaj geografksi ugradjen na lokaciji fabri?ke trake.
                              takodje nema nikakve servisne podrške, ovde.
                              eto, ti si pitao Deltu kao ovlap?enog servisera za Fiat, a Fiat je prodao ogroman broj bi fuel vozila, pa Doblo je bio proglašen za beše najbolje tehni?ko rešenje tog tipa.
                              Reno isto fabri?ki je uveo bi fueo u mas produkciju pre 6-7 godina.
                              pretpostavljam da bi sli?an odgovor dobio i od Reno servisera ovde, da nemaju blage veze sa gasnim uredjajima.

                              sada vozim tre?i auto na LPG i do sada sam imao 0 (nula) kvarova, samo jednom mi je auto stao neplanirano.

                              gasni uredjaji su toliko pouzdani i provereni milione puta da su de?je bolesti konstrukcije koje uti?u na bezbednost i pouzdanost odavno rešene.

                              ima nekih problema sa dostizanjem perfomansi i promenljive potrošenje od proizvodja?a do proizovdja?a gasnih uredjaja a li svi oni zadovoljavaju normu ECE.

                              fabrike automobila ugradjuju opremu prema tržištu.
                              sada je u Evropi postalo pri?ati o etanolu kao gorivu, o ekologiji itd.
                              a Evropa kasni u tim tehnologijama 30tak godina za jednim Brazilom gde ja alkohol odavno gorivo masovne upotrebe.

                              pa opet, automobili na alkohol su decenijama lokalna specifi?nost latinske Amerike a tek sada se stidljivo pomalja u tzv razvijenom svetu.

                              po meni, prosto interesi diktiraju a interes fabrika je dugo decenija bio usaglašen sa interesima anglo ameri?kog naftnog kartela.
                              razlog zašto se enije ulagalo u nove tehnologije , u ekologiju i prate?e.

                              tek sada kada je Ford defacto bankrot, kada je GM ušao u bankrot, kada je u SAD nastao totalni kolaps ideje beskona?no jeftinog goriva krenulo se u sagledavanje na malo širem planu svih posledica.

                              ve? je po?elo i pregrupisavanje oko gasa u globalnim svetskim razmerama, koliko sam saznao neposredno pred osnivanjem je gasni kartel po ugledu na OPEC koji želi da diktira prometom na nivou planete.

                              u pitanju su meseci, ne decenije daleke budu?nosti.

                              ve? sada je prirodni gas probio mnoge predvidjene cenovne limite, i postao jako skupo energent, toliko skup da recimo je Švedska donela uredbu-zakon da potpuno napušta gas kao energetski izvor.

                              za nekih 6 godina gas je kod nas poskupeo oko 300% ili blizu 50% prose?nog godišnjeg efektivnog rasta.
                              dok se fabrike automobila dosete da primene gasne uredjaje kao ve?inske u proizvodnim brojkama ve? ?e do?i i do gasne krize.

                              do tada bi?e za nas eksperimentalce na globalnim marginama nešto lakše tj jeftinije nabavljati gas u bilo kom obliku.
                              a sa masovnoš?u ?e i profitni motiv preovladati...

                              stoga meni nije problem upotreba gasa ve? sada i pre nego što fabrika po?ne da u svaki model ugradjuje gasne motore.
                              podrška, pa imamo mi više nego dobre majstore da reše sve tehni?ke zahteve i podršku. barem ja imam takvo mišljenje.

                              evo sada je Volvo po?eo da se legalno prodaje i kod nas posle 15+ godina, ja ne verujem niti da ?e prodavati bi fuel modele, niti da postoji ijedan radnik u Volvou ovde tj Fordu da ima pojma makar kao ja o gasnim uredjajima. mislim da je ovaj forum u?ionica za budu?e majstore, da ima tako visok nivo razmene informacija.

                              moj auto ne bih ni u ludilu poverio Ford Volvo ovlaš?enim majstorima, samo bi pokvarili ono što radi iz neznanja i nemanja prakti?ne obuke.


                              imam u vidu koliko je bilo potrebno majstorima koji su bili ?ak i na obuci da savladaju abecedu elektronike, a prakti?no i danas ogroman broj nije u stanju da uradi dijagnostiku niti samog elektro sistema na vozilu a kamoli opštu dijagnostiku.
                              a elektronika je vrlo prosta stvar u odnosu na procese termodinamike koji prate gasne uredjaje i gasne motore.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X