Da li je izvodljivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VW_POLO_1.4
    CBC Veteran
    • 07.11.2005
    • 103
    • Nis

    Da li je izvodljivo

    Imam KOLTEC plinski uredjaj
    zanima me da li je izvodljivo da Koltekov isparivac
    zamenim nekim drugim ali razlicite firme npr. BRC, Lovato itd..
    Da li bi to moglo da funkcionise ???
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #2
    Meni je jedan lik rekao da je zamenio isparivac na autu(uvoz iz NL ali mislim da je uredjaj bio BRC) i stavio lovato i da mu radi bez problema.
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Obicno je rec o ubrizgavanju Koltec. E, to vec ide teze. Koji Koltec?
      Inace za obicne sisteme moze bilo koji isparivac odgovarajuceg kapaciteta za taj motor. Sa cim to ima veze? Podesis ler na isparivacu i snagu na slavini? Ili ako je step motor, isprogramiras. Sa tim operacijama isparivac uglavnom (osim leg gasa) nema nikakve veze.

      Comment

      • VW_POLO_1.4
        CBC Veteran
        • 07.11.2005
        • 103
        • Nis

        #4
        Imam isparivac Koltec VG392 ne znam koliko vam to znaci
        Inace sekvencijalni sa direktnim ubrizgavanjem

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          To je poznat model. Imas u Holandiji set za reparaciju koji kosta oko 50 eura.
          Googlaj malo
          Otkud znas da ti reduktor nije dobar? Ili pitas sta kad taj crkne?
          Nemaju svi sistemi mogucnost podesavanja radnog pritiska u sirokim granicama a kod nekih reduktora je i fiksni pritisak. Ako se imaju podaci o tome moguce je zameniti drugom markom koja ima odgovarajuci pritisak za taj gasni sistem. Treba pre svega doci do tih podataka. Majstori to znaju ali izbegavaju da se zezaju vec menjaju deo za isti takav ili nista. To takodje ima svoju logiku jer su musterije ponekad (citaj uvek) nemilosrdne kad nesto nije u redu pa makar i nemalo veze sa tim.
          Da sam ja majstor to ne bi uradio ni bratu a sebi bi uvek.
          Mnogo srece u trazenju majstora spremnog za akrobacije.

          KONKRETNO za VG392 :

          Pritisak reduktora treba da je 1,4-1,5 bara
          Pritisak na delitelju 0,96-0,97 bara

          Comment

          • VW_POLO_1.4
            CBC Veteran
            • 07.11.2005
            • 103
            • Nis

            #6
            Konkretno zasto pitam i zasto zelim da promenim isparivac: kada sam isao kod Vuka sto popravlja holandjane, bio mi je zaminio membrane ali je stavio neke polovne koje su bile u boljem stanju nego moje.
            Rekao mi je da dodjem da mi zameni membrane posle nekog izvesnog vremena.
            To vreme je izgleda doslo auto je poceo losije da radi na plin.
            Kod Vuka ta zamena bi me kostala 100e tako mi je rekao, a posto sam cuo da npr. lovato isparivac nov kosta oko 60e. Stavio bih njega ili neki slicni. Tada bih valjda bio miran sto se isparivaca tice 3-4 god.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Dao sam ti gore podatke koji znace sve.
              Jel ja da trazim ko proizvodi slican reduktor ili ti znas da moze bas Lovatov da zameni taj vg392.
              A cena od 60 eura? Za koji to Lovato reduktor? Mislim da ce biti da su malo skuplji. Sve u svemu vazno je da je nov i da rezervnih membrana (mozda) ima za njih u Srbiji. Ako ne, onda u Bugarskoj ima sigurno
              Stvarno. Sto si zbog reduktora isao cak u BGD? Da je pumpa pa i da nema da se kupi. Ali membrane? Obicno ih ima. Rekoh vec da Bugari to prave na veliko. Da sad ne trazim da li bas imaju za VG392 ali posto je stari imaju i za taj set sigurno. A remont si mogao da uradis i sam a da ti eventualno podesi neko (bilo koji majstor) koji ima manometar.
              Za Koltec u Srbiji uglavnom podrske nema i ne bi ozbiljno racunao na tu instalaciju. Ne sastoji se ona samo od reduktora. Treba to sve i podesiti kako valja. Ko to radi tamo? Vuk? Sa tim Koltecom su svi najebali jer su kupili auto sa vec starom instalacijom. Dobro je da je radila i toliko. Druge mozda i ne bi izdrzale tako dugo bez odrzavanja i remonta.

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #8
                DrainX...lakse je otici u Beograd iz Nisa nego u Bugarsku, bar ne treba viza za Beograd

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Za Bugarsku treba? Ajjjjjj

                  A pijace u Nisu?

                  Stancuju te stvari i bivsi Sovjeti samo se u Srbiji nista ne isplati kao i uvek..
                  Ne kazem da je kvalitet jer nisam video ali bolje i cela nego puknuta membrana pa jos i jevtino. Idi begaj.

                  Eto vam tamo Galileo. On verovatno zna sve o tim stvarima na juznom trzistu.

                  Comment

                  Working...
                  X