Lista vozila - prelaz sa metalne na plasticnu granu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • The Punisher
    CBC Senator XXL
    • 01.03.2006
    • 503
    • Beograd Wozhdovatz
    • Ford Taunus TC1

    Lista vozila - prelaz sa metalne na plasticnu granu

    Da li je moguce napraviti detaljnu listu vozila tipa:

    marka model itd ...
    ...
    ...


    do kada je pravljen odredjen model sa metalnom i otkad se proizvodi sa plasticnom usisnom granom, mozda i period paralelno, posto je to najbitniji kriterijum za odredjivanje da li ce se ugradjivati venturi ili sekvent sistem TNG-a. Dosta bi pomoglo ljudima koji kupuju polovna vozila pri odlucivanju godista, modela i sl. jer usteda moze da bude velika.
    Moze i u ovom prvom postu da bude redovno azurirana lista a da se u daljim postovima navode sigurni podaci, ja cu editovati prvi post, nije problem.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    NAJVECA USTEDA JE KADA SE UGRADI SEQVENT

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ovo ti je efikasan odgovor ujedno je i za masu onih jos ne postavljenih potpitanja.
      Nije bas skroz tacno da sekvent trosi manje (stedi). Trosi vise struje.

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        U TOM SLUCAJU NE PALITE DUGA SVETLA I MAGLENKE DA BI SE KOMPENZOVAO GUBITAK

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          A sad ozbiljno.Pokuša?u da dam adekvatan odgovor na gore zadato pitanje iako je ve? sto puta to objašnjeno.

          Ugradnja TNG opreme to jest odluka o tome dali staviti SEQVENCIJALNI ili VAKUMSKI (VENTURI) sistem ne zavisi samo od toga dali je usisna grana metalna ili plasti?na.Odluku o tome treba doneti STRU?NO LICE .To jest u ve?ini slu?aja instalater TNG aparata koji pored reklame i povoljne cene treba imati znanja i dosta iskustva u ovom sektoru.
          Dakle ako ho?ete da vozite dobar auto i da on ostane i dalje dobar nemojte bežati od istine sa izgovorom,"JA IMAM METALNU USISNU GRANU".

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            nepostoji skola za TNG instalera i nepostoji komisija drzavna koja izdaje licencu,diplomu ko jeste instaler ako ne...
            tako da se za sad nezna bas tacno sta je to STRUCNO LICE .. a da ima ljudi sa znanjem ima...ja sam cuo za najmanje dvojicu ovde na forumu
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • The Punisher
              CBC Senator XXL
              • 01.03.2006
              • 503
              • Beograd Wozhdovatz
              • Ford Taunus TC1

              #7
              Cilj ove teme je pokusati skupiti informacije koji tip TNG uredjaja za koji model, sve na jednom mestu, da se potencijalni kupac ne upucuje na 100 tema na koje mozda i ne nadje odgovor na svoje jednostavno pitanje. Nije mi palo na pamet da izigravan strucnjaka nego da pravim strucnjacima malo olaksamo moderatorski posao a i svima nama koji kupujemo takva kola ubrzamo nalazenje istih. U ovom trenutku su to automobili od otprilike 3-4-5 hiljade na granici izmedju 2 vrste uredjaja. Ako recimo, primera radi, jurim Nissan Primeru, a za 1997. godiste odgovara venturi sistem a za 1998. sekvent (verovatno netacno, dato samo radi primera), naravno da cu uzeti 1997. koji ce me em u startu izaci jeftinije, em ce uredjaj biti oko 600 evra jeftiniji.
              https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Cema sekvencijalnih sistema drasticno pada, a lambda kontrola vec par godina ima istu cenu. Razlika u cenama ovih sistema je maximalnih 350-400E, a u nekim slucajevima cak ispod 100E.

                Da li ces ugraditi lambda kontrolu za 450-550E ili sekvencijalno ubrizgavanje za 600-650E (ima i skupljih varijanti, ali je neminovno da ce i njihova cena ici dole)?
                Besmislena je ovakva tema.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Ali sta vredi ako za 550eur dobijamo extra kvalitet lambda kontrolu, recimo Landirenzo a za 650 dobijamo krs sekvent... Kome je pouzdanost na prvom mestu zna se sta ce ugraditi...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    Mislim stvarno ... LCS i sekvent su doope i oko kao karburator i EI, veze s vezom nema! Kakva rasprava....
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Otprilike tako...
                      Extra kvalitet lambda kontrole nema a tri ?uke sa najkrš sekventom.
                      Babe i žabe....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • The Punisher
                        CBC Senator XXL
                        • 01.03.2006
                        • 503
                        • Beograd Wozhdovatz
                        • Ford Taunus TC1

                        #12
                        Originally posted by IvanT
                        Cema sekvencijalnih sistema drasticno pada, a lambda kontrola vec par godina ima istu cenu. Razlika u cenama ovih sistema je maximalnih 350-400E, a u nekim slucajevima cak ispod 100E.

                        Da li ces ugraditi lambda kontrolu za 450-550E ili sekvencijalno ubrizgavanje za 600-650E (ima i skupljih varijanti, ali je neminovno da ce i njihova cena ici dole)?
                        Besmislena je ovakva tema.
                        Da li mislis na ovo?
                        https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Sta?

                          Koji god da je sistem u pitanju, imas razliku koja je u rasponu od 100-400E, tako da ponovo kazem , tema je besmislena. Praviti od motora koji ima plasticnu granu, frankestajna sa karburatorom da bi se proslo jeftinije nije cilj ovog foruma.
                          Cilj je izabrati pravi sistem za dati auto, a ne upropascavati motore.

                          Nema, "...ali,..."
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          Working...
                          X